Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin sen pitäisikin olla ja mennä. Näyttää siltä, että jotkut palstalaiset pitävät kirjaa omista kommenteistaan ja kommentin poisto on pyhäinhäväistykseen rinnastettava manööveri. Ei se ole.
No ei tosiaankaan pitäisi olla eikä mennä noin. Moderoinnin kuuluisi olla palstan taholta eikä toisten keskustelijoiden.
Miksiköhän täällä sitten on tuo Ilmoita asiattomaksi -linkki? Parasta olisi tietysti se, että keskustelijat itse ymmärtäisivät mikä on sopivaa ja mikä ei.
Vihapuheen, kunnianloukkauksen, rasismin tms takia.
Miltä osin K&B ficit täyttävät nämä kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin sen pitäisikin olla ja mennä. Näyttää siltä, että jotkut palstalaiset pitävät kirjaa omista kommenteistaan ja kommentin poisto on pyhäinhäväistykseen rinnastettava manööveri. Ei se ole.
No ei tosiaankaan pitäisi olla eikä mennä noin. Moderoinnin kuuluisi olla palstan taholta eikä toisten keskustelijoiden.
Miksiköhän täällä sitten on tuo Ilmoita asiattomaksi -linkki? Parasta olisi tietysti se, että keskustelijat itse ymmärtäisivät mikä on sopivaa ja mikä ei.
Joillain on lähtenyt vähän lapasesta sen poistelun kanssa, kun poistetaan kaikki kivat jutut, ficit, kiimailut ja linkit K&B-juttuihin (K&B-keskustelussa vieläpä?). Ei sitä poistonappulaa ole tarkoitus r
Tällaisiin kirjoituksiin voisi vielä jotenkin suhtautua, jos ne tehtäisiin reilusti omalla nimellä. Nimettöminä tehdyt provot voi poistattaa ilman omantunnon tuskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuheen, kunnianloukkauksen, rasismin tms takia.
Miltä osin K&B ficit täyttävät nämä kriteerit?
No älä multa kysy, en mä poistelisi heihin liittyviä juttuja 😂
"Olen oikeastaan siirtynyt melkein kokonaan netin muille alustoille (tumppu, jodel jne.) Miksi tulisin ketjuun, missä mun ajatukset, huumori, kiimailut jne. poistetaan nykyään aina."
Ymmärrän. Et jäisi tänne Kääriä-ketjuun kuitenkin? 💚 Musta meillä on ollut täällä ihan hyvä meno viime aikoina ja aika aktiivinenkin. 🙂 Mä jaksan aina keskustella ja kuumistella Kärppyä.
Mitkä vtun munapäät rynkyttää sitä asiaton nappia?? UMN23 ollu ikinä lukossa. Ja sinne mahtu KAIKKI! Ikävä sellasta suvaitsevaa yleisketjua. Ei tänne portaaliin saatana mahdu yhdestä pienestä Käärijästä + whatever Bojaneista ja companioneistaan sataa eri tulokulmista lähestyvää ketjua.
Yhdessä hengittäminen sallittu, muttei puhuminen.
Toisessa ketjussa toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on lähtenyt vähän lapasesta sen poistelun kanssa, kun poistetaan kaikki kivat jutut, ficit, kiimailut ja linkit K&B-juttuihin (K&B-keskustelussa
Tällaisiin kirjoituksiin voisi vielä jotenkin suhtautua, jos ne tehtäisiin reilusti omalla nimellä. Nimettöminä tehdyt provot voi poistattaa ilman omantunnon tuskia.
Nyt jää sun pointti kyllä vähän hämäräksi. Siis tarkoitatko, että anonyymipalstalla pitäisi poistaa kaikki anonyyminä tehdyt kommentit, vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa siirtyä plussalle, siellä ei aina edes asiattomat poistu
Noniin. Hbr kommentoinu E:n päivitykseen . Joten voidaan unohtaa kilpakosijateoriat.
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Hbr kommentoinu E:n päivitykseen . Joten voidaan unohtaa kilpakosijateoriat.
Trollien ja provoilijoiden pakotusta ne on muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Punaisen sydämen siis
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, mutta helvetti että mietin, että mikä Hbr 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Ihan mahdollista teoriassa. Ei kaikki ole trollia ja provoa. Pidä "asiaton" peukku rauhallisena
Vierailija kirjoitti:
Haber kommentoinut Etelin päivitykseen. Sori, mutta kun täällä on miljoona näitä E-alkuisia tyyppejä jo, että pakko tarkentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, mutta helvetti että mietin, että mikä Hbr 😂😂
Hufvudstadsbradet 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin E ei ole tykännyt itse B:n postauksista niin tää pakotus kusee siinäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Ihan mahdollista teoriassa. Ei kaikki ole trollia ja provoa. Pidä "asiaton" peukku rauhallisena
Ja yllä näemme malliesimerkin trollista.
Vierailija kirjoitti:
Edellen täytyy ihmetellä tätä negaa Erika-collabia kohtaan. Vauva on mun mielestä ainoa (en ole kaksplussalla käynyt), missä tällaista valitusta löytyy. Tää kuulostaa ihan samalta kuin oli viime kesänä, kun Kärtsä ei vielä ollut julkaissut yhtään uutta biisiä. Valitettiin somepreesensistä ja vääristä crew-valinnoista ja ties mistä. Epäiltiin keikkailua ja eurotourin onnistumista. Kaikki on sitten kuitenkin mennyt enemmän kuin hyvin. Tämäkin collab on ihan varmasti Kärtsälle mieluinen ja kannattava tavalla tai toisella. Esim. vaikka Auto jää julkaistiin siinä suosion huipulla, se ei hirveän hyvin menestynyt listoilla. Tuiskun biisihän se on, mutta siitä tuli K:n keikoille erinomainen tunnelman nostattaja ja tamppausbiisi. Itse en siitä välitä, mutta livenä se toimii. Ruoskassa on enemmän hittiainesta. Toikin kuultu pätkä on aikamoinen korvamato. HHH-biisiä promottiin myös sillä melodisemmalla pätkällä ja itse biisi tarjosi paljon muuta
Kiitos. Olen samaa mieltä. Tulin tänne fiilistelemään K:n uutta biisiä ja UMK-showta ja täällä on tosi paljon negatiivista, vaikka biisiä ei ole edes julkaistu. Ihan kuin haluttaisiin biisin epäonnistuvan, ihme juttu. Muualla on ollut biisistä ja collabista tosi hyvä pöhinä. Erika on kv-viisupiireissä edelleen suosittu. Joku myös mainitsi, jotenkin pahana että K haluaisi radiohitin. Eikö se ole kaikille artisteille hyvä juttu kun tukee uraa? Kyllä muunlaistakin musiikkia tulee myös. Pitääkin mennä kuuntelemaan K:n tuotantoa niin CCC saa lisäviikkoja. Toivottavasti on parempi meno, kun palaan. 💚💚
Sais jo lennähtää sen koinsyömän vanhan sohvan luota paremmille apajille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yllä näemme malliesimerkin trollista.
Jahas. Kiitos huonosta esimerkistä. Sun mystiser "trollisi" ei esim upottanu laivaa, vaan sun oma ärhäkkä peukkusi
Hear! Hear!