Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jerrykinoff/738853945286524928?source=share
Tumpussa oli jo selvitetty, että Tommyn uudessa projektissa/sinkussa on mukana tämä tyyppi:
Jaahas. Mikäs hän on miehiään?
Mä rakastan Kärtsää, Boitsua, Jania, Jurea, Nacea, Krisiä ja vähän Tommyakin.
Nyt takaisin Stozice liven pariin, vuokra-aikaa enää kaksi päivää.
Onko Kiro ollut uudessa T sinkussa mukana tekemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei onnistu, mutta kommenttiin, jossa aiheellisesti ihmeteltiin sitä, miten ketjussa vakituisesti roikkuva henkilö vihaa (K&B ketjussa) toista päähenkilöistä lähtien trollaamaan ketjua.
On tosiaan kummallista, että K&B-ketjussa on K vihaaja ja yhtä kummallista jos olisi B vihaaja. Vaikea kuvitella, että jomman kumman vihaaja pitäisi toisestakaan. Kun on vielä olemassa tämä Kääriä-ketju ja omansa Jokereiden ketju, niin voisivat siirtyä niihin ketjuihin.
No kuule, itsekin shippasin alkuun. Sitten K alkoi jostain syystä tökkiä ja nykyään hän on lähes vastenmielinen. Bojania puolestaan rakastan edelleen. Käyn täällä vain silloin tällöin, koska monesti oon löytänyt täältä Bojaniin liittyviä hyviä juttuja, jotka ois mennyt multa muuten ohi.
Nyt ei kuule mene läpi. Käyt täällä eli Käärijä ketjussa etsimässä B kontenttia, kun sen löytää muka täältä? Vai käyt pääketjussa vain silloin tällöin, mutta kuitenkin tulit tänne heti kun se lukkiintui? Kumpikaan näistä ei ole uskottava. No kuitenkin vinkkinä että uutisketjusta saat ihan samat infot B:sta tai aktivoi se JO ketju, niin ei tarvitse täällä lurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?
No kyllähän ne yhteen aikaan heitteli ihan molemminpuolisesti toisilleen jokusen Pokemon stoorin. Tais olla niihin aikoihin ennen kun Bojan lähti pitkälle sometauolle
Eikös se Boitsukin joku aika sitten keikalla heittänyt yleisölle vitsinä, että voivat huomenna leikkiä "Pokemon Go:ta" ja yrittää etsiä heitä museoista ym. , oliko Puolassa? Joten ihan mieluinen aihe tuntuu olevan hänellekin.
K:n ja B:n ikimuistoinen Pokemon hetki
Tää on kiva lyhyt ediitti. Kun en tunne Pokemoneja, niin mikä Pokemon tuossa on? Tuo avautuva pallo ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kiro ollut uudessa T sinkussa mukana tekemässä?
Ei tiedetä vielä onko uudessa sinkussa vai jossain muussa/muissa albumille/projektille tulevissa biiseissä. Mutta jossain se on varmasti mukana, koska on ollut pari kertaa Tallinnassa Tommyn kanssa.
"Tää on kiva lyhyt ediitti. Kun en tunne Pokemoneja, niin mikä Pokemon tuossa on? Tuo avautuva pallo ilmeisesti?"
Ovat itse tuossa olevinaan pokemoneja 😁 Pallo on se väline jolla niitä napataan. Pyydystävät siis itsensä / toisensa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumpussa oli jo selvitetty, että Tommyn uudessa projektissa/sinkussa on mukana tämä tyyppi:
Oon ketjun nuoriso-osastoa ja täytyy myöntää etten tiiä. On sen tyylistä musiikkia jota itsekin kuuntelen mut on menny multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
"Tää on kiva lyhyt ediitti. Kun en tunne Pokemoneja, niin mikä Pokemon tuossa on? Tuo avautuva pallo ilmeisesti?"
Ovat itse tuossa olevinaan pokemoneja 😁 Pallo on se väline jolla niitä napataan. Pyydystävät siis itsensä / toisensa 😄
Nää oli niin ihanat postaukset silloin Tavastia ykkösen aikaan 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Boitsu käyttänyt tuota samaa, kun poistui instatauolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ketjun nuoriso-osastoa ja täytyy myöntää etten tiiä. On sen tyylistä musiikkia jota itsekin kuuntelen mut on menny multa ohi.
Edustan varmaan palstan suurta ikäluokkaa, eli 40+, ja mulle on ihan tuttu. 🙂 Lausutaan babynomoney. 😀 Edamame on ainakin ihan puhkisoitettu radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Boitsu käyttänyt tuota samaa, kun poistui instatauolle?
Juu käytti.
Miksiköhän puutarhassa on nyt niin äkäistä porukkaa vai onko se tätä loma-ajan vaikutusta?
Tommyn, kanadalaisen räppärin bbnos (Alexander Leon Gumuchian) ja Kiron ilmeinen musavideo ilmestyy vissiin 12.1, joka pvm Tn stoorissa. Ilmeisen kovaa, rohkeaa kamaa tulossa.
bbnos (viimeisenä pitäisi olla dollarin merkki) is pronounced "baby no money"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustan varmaan palstan suurta ikäluokkaa, eli 40+, ja mulle on ihan tuttu. 🙂 Lausutaan babynomoney. 😀 Edamame on ainakin ihan puhkisoitettu radiossa.
Mä en kuuntele radiota.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän puutarhassa on nyt niin äkäistä porukkaa vai onko se tätä loma-ajan vaikutusta?
Vakkarit tuntuu olevan siellä nyt kuin prslle ammuttuja karhuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadalainen räppäri. Kuuluu näemmä koko tähän alt räp universeen sillä tavalla että on ainakin Little Bigin kanssa tehnyt collabin.
Vierailija kirjoitti:
Tommyn, kanadalaisen räppärin bbnos (Alexander Leon Gumuchian) ja Kiron ilmeinen musavideo ilmestyy vissiin 12.1, joka pvm Tn stoorissa. Ilmeisen kovaa, rohkeaa kamaa tulossa.
bbnos (viimeisenä pitäisi olla dollarin merkki) is pronounced "baby no money"
Musavideossa ainakin Putin parodiaa ja Tommy pinkissä korsetissa sekä vaaleanpunaisissa sukissa kuralammikossa. Pidit tai et niin takuulla jengi reagoi jo pelkästään näihin elementteihin.
Ihana Kapteeni Nace, plussana Perämies ja Kärtsä!
https://www.tumblr.com/follivora/738859601483661312/my-favorite-genre-o…