Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Musta se, jos fire and water-viittaus liittyy pokemoniin, ei mitenkään vähennä sen kauneutta. Päin vastoin, jos on liittänyt syvällisemmän ajatuksen (vahvuus ja heikkous) johonkin, mistä he itse pitävät ja ovat keskenään vitsailleet ja on heille tuttu asia, niin onhan se paljon henkilökohtaisempi kuin se että olisi vaan jostain random runokirjasta etsitty joku lausahdus.
No todellakin tämä! Ja tuntuisi ihan loogiselta, että tuli ja vesi liittyisivät pokemoneihin, kun K tunnetusti on Pokemon-fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?
Eikös Härtsällä ollut Charmander sukat jalassa ET:llä ja jonkun fanin kanssa keskustellessa tullut B mainittua.
Niinkö? En muista tälläistä, mutta en tosin seurannut ET:tä ihan koko aikaa, kun ei ollut aikaa. Olisiko linkkiä johonkin postaukseen missä tästä olisi puhetta?
Mä muistan myös nähneeni tän kuvan ET:n aikaan twitterissä, mutta en muista mikä tili oli. H oli sanonut että hänellä on B-sukat jalassa ja oli siinä kuvassa ottanut kengät pois jalasta ja seisoi niiden päällä niin että ne Charmander-sukat näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Osoitus Kn jälkeenjääneisyydestä kusiset Pokemon hahmot. Nii kökköä elämästävieraantunutta aikuislapsien japsikökköä.
Sepe Sudessakin ois enemmän munaa.
Munaako sinä trolli olet vailla. Koeta kestää. Voithan ryhtyä itse tekemään Spede-videoita. Mikä estää?
Viestisi kertoo sinun itsesi olevan jollain tavoin jälkeen jäänyt, oletettavasti juuri älyllisesti. Oletko testauttanut älykkyysosamääräsi? Viestisi on nimittäin varsin sivistymätön.
Taiteilijat, jollainen Käärijäkin on artistisuuden lisäksi laajemminkin, osaavat käyttää mm. kuvissaan ja videoissaan hienosti myös erilaisia itselleen tärkeitä asioita. Se on taito, jota sinulla ei varmasti ole. Miksi tulit evakkoon tänne Käärijä-ketjuun, kun et selvästi voi edes sietää Käärijää.
Ihana Kärtsä video! 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitus Kn jälkeenjääneisyydestä kusiset Pokemon hahmot. Nii kökköä elämästävieraantunutta aikuislapsien japsikökköä.
Sepe Sudessakin ois enemmän munaa.
Munaako sinä trolli olet vailla. Koeta kestää. Voithan ryhtyä itse tekemään Spede-videoita. Mikä estää?
Viestisi kertoo sinun itsesi olevan jollain tavoin jälkeen jäänyt, oletettavasti juuri älyllisesti. Oletko testauttanut älykkyysosamääräsi? Viestisi on nimittäin varsin sivistymätön.
Taiteilijat, jollainen Käärijäkin on artistisuuden lisäksi laajemminkin, osaavat käyttää mm. kuvissaan ja videoissaan hienosti myös erilaisia itselleen tärkeitä asioita. Se on taito, jota sinulla ei varmasti ole. Miksi tulit evakkoon tänne Käärijä-ketjuun, kun et selvästi voi edes sietää Käärijää.
Käärijä ja taiteilija eivät kyllä sovi samaan lauseeseen!😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?
Eikös Härtsällä ollut Charmander sukat jalassa ET:llä ja jonkun fanin kanssa keskustellessa tullut B mainittua.
Niinkö? En muista tälläistä, mutta en tosin seurannut ET:tä ihan koko aikaa, kun ei ollut aikaa. Olisiko linkkiä johonkin postaukseen missä tästä olisi puhetta?
Mä muistan myös nähneeni tän kuvan ET:n aikaan twitterissä, mutta en muista mikä tili oli. H oli sanonut että hänellä on B-sukat jalassa ja oli siinä kuvassa ottanut kengät pois jalasta ja seisoi niiden päällä niin et
Juu Twitterissä minäkin näin, mutta en muista tiliä.
Näkikö joku even stoorin toissapäivänä? Siinä luki että pitää tauon somesta ja maailmasta. Ja että nähdään parempina aikoina tms.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö joku even stoorin toissapäivänä? Siinä luki että pitää tauon somesta ja maailmasta. Ja että nähdään parempina aikoina tms.
Juu, näin myös. Oli aika grim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin, että olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ja nättiin sävyyn keskustella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse aina olla samaa mieltä ja Tommyt jne. mahtuvat myös mun puolesta ketjuun, mutta tämä jatkuva toisten kommentoijien tahallinen lyttääminen sekä nokittelu ottaa jo päähän. Ehkä se olen sitten minä, jonka kuuluu täältä lähteä. En jaksa enää.
Joo tää on mennyt ihan toivottomaksi joka paikassa. Alkaa vissiin porukoilta usko ja toivo loppua, kun on niin hankalaa yrittää tulla muiden kanssa toimeen.
Minun havaintojeni mukaan ne, jotka sabotoivat eri ketjuja ovat nimenomaan trollit; ankeuttajat, yksityishenkilöitä stalkkaavat jne. Ei minusta tässä ole ollut kyseessä vakkariporukoiden uskon ja toivon menettämisestä, kyllä tämä asiallinen vakkariporukka on yrittänyt keskustella ihan asiallisesti.
Trollien hyökkäys on ollut viime aikoina aikamoista, joka väliin pitää tuumata asiattomuuksia. Pitäisi muistaa ohittelun tärkeys, ei ruokkia trolleja edes alapeukuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin, että olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ja nättiin sävyyn keskustella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse aina olla samaa mieltä ja Tommyt jne. mahtuvat myös mun puolesta ketjuun, mutta tämä jatkuva toisten kommentoijien tahallinen lyttääminen sekä nokittelu ottaa jo päähän. Ehkä se olen sitten minä, jonka kuuluu täältä lähteä. En jaksa enää.
Joo tää on mennyt ihan toivottomaksi joka paikassa. Alkaa vissiin porukoilta usko ja toivo loppua, kun on niin hankalaa yrittää tulla muiden kanssa toimeen.
Minun havaintojeni mukaan ne, jotka sabotoivat eri ketjuja ovat nimenomaan trollit; ankeuttajat, yksityishenkilöitä stalkkaavat jne. Ei minusta tässä ole ollut kyseessä vakkariporukoiden uskon ja toivon menettämisestä, kyllä tämä asiallinen vakkariporukka on yrittänyt kes
Jaan havaintosi ja hienosti kiteytit asiat, olen kanssasi 100% samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän ne yhteen aikaan heitteli ihan molemminpuolisesti toisilleen jokusen Pokemon stoorin. Tais olla niihin aikoihin ennen kun Bojan lähti pitkälle sometauolle
Eikös se Boitsukin joku aika sitten keikalla heittänyt yleisölle vitsinä, että voivat huomenna leikkiä "Pokemon Go:ta" ja yrittää etsiä heitä museoista ym. , oliko Puolassa? Joten ihan mieluinen aihe tuntuu olevan hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan myös nähneeni tän kuvan ET:n aikaan twitterissä, mutta en muista mikä tili oli. H oli sanonut että hänellä on B-sukat jalassa ja oli siinä kuvassa ottanut kengät pois jalasta ja seisoi niiden päällä niin et
Ovat voineet saada Pokemon sukkiakin fani-lahjaksi. Jos olen oikein ymmärtänyt, on Hlla ollut muuten Picatchu-materiaalia 💛
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. En tajua tätä, että joidenkin mielestä ilkeä haukkuminen on jotain eri mielipiteiden esiin tuomista. Ei todellakaan ole, se on vain haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/oatmilkduchess/status/1714266408941478121
Tässä oli nää sukat
Kiitos, juuri tätä juttua tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun havaintojeni mukaan ne, jotka sabotoivat eri ketjuja ovat nimenomaan trollit; ankeuttajat, yksityishenkilöitä stalkkaavat jne. Ei minusta tässä ole ollut kyseessä vakkariporukoiden uskon ja toivon menettämisestä, kyllä tämä asiallinen vakkariporukka on yrittänyt kes
Niinpä niin, vika on aina kaikissa muissa 😂 Uskon, että aika monen Käärijän faninkin mielestä Käärijän ja Bojanin tms shippaaminen on turhanaikaista. Samoin palstalla harrastettu varsin yksityiskohtainen asioitten rääpiminen ja spekulointi voisi jäädä vähemmälle toistolle.
Kaunis B/K fanart 💙💚
https://www.tumblr.com/jem-hamster/738852926588616704/kun-m%C3%A4-n%C3%…
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/oatmilkduchess/status/1714266408941478121
Tässä oli nää sukat
Kiitos! En ollut nähnyt tätä aikaisemmin. Eli K:n ja crewnkin mielestä B on Charmander 💚
Ei ihme että täälläkin on trolleja. Palstan otsikot on sitä luokkaa, että huomaa koululaisten olevan lomalla. Yhdenkin ketju aihe on, että pohjois-korean diktaattori on kuuma ja seksikäs.😂 Tämä trollauksen taso täällä on todella laadukasta.
Mä kyselin vasta muutama päivä sitten haluaako ihmiset vielä tämän ketjun elossa ja omana ketjunaan. Kiinnostuneita oli. Ei tää siis ihan kuollut taida olla. Vakkarikirjoittajia ei tosin taida olla montaa.