Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
12141/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippivapaan ketjun voi toki perustaa halutessaan ja katsoa, kantaako siellä keskustelu. 

Vierailija
12142/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vain keskustella eikä välitetä vänkääjästä, joka on vähemmistöä joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vain keskustella eikä välitetä vänkääjästä, joka on vähemmistöä joka tapauksessa.

Missä asiassa?

Vierailija
12144/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te shippailijat voitte poistua tästä ketjusta vähin äänin. Perustakaa uusi, pliis. 

Kyllä shippailijat mahtuvat varmasti olemaan täällä evakossa, ihan yhtä hyvin kuin sinäkin. Sopu suo tilaa.

Pitää olla edes yksi shippivapaa ketju. Uuden ketjun aloittamiseen menee muutama sekunti, vink vink

Teepä sellainen sitten, kyllä täällä shipata saa ketjun perustajan mukaan

Vierailija
12145/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippivapaan ketjun voi toki perustaa halutessaan ja katsoa, kantaako siellä keskustelu. 

No, tämähän oli siihen asti kunnes Tommy sekoitti yhden palstalaisen pasmat.

Nyt tänne sitten pölähti se jengi, joka jaksaa vaahdota Joker Outista kuin viimeistä päivää.

Vierailija
12146/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippailijat on niin patalaiskoja, etteivät jaksa/osaa edes aloittaa uutta ketjua. Jopa pilkattu ja parjattu Kääriä-ketju näyttää jo kelpaavan.

Miksi ihmeessä shippareiden pitäisi perustaa joku oma, uusi ketju, kun meillä on hyvä K&B fiilistely-shippaus-ketju? Oletko itse yksi niitä ankeuttaja-trolleja, jotka eri ketjuissa riehuvat eivätkä osaa perustaa itselleen omaa ketjua? Eli Sinäkö oletkin itse patalaiskaja / tai osaamaton?

Vierailija
12147/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asiassa?

Vänkääjä on vähemmistössä mielipiteissään siitä mitkä aiheet tänne ei kuulu. Enemmistö haluaa keskustella K:sta, B:sta ja T:stä ja ihan mistä vaan K:hon jollain tavalla liittyvästä, myös shippaamisesta.

Vierailija
12148/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää video on edelleen ihana.

Jokrujen ilmeet kertoo paljon ja kirsikkana kakun päällä on Janin eleet.

Missä Boitsu on?

https://www.tumblr.com/korvessa/724272122957004800/hey-remember-when-jo…

Vierailija
12149/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä ko. henkilö haluaa keskustella, kun ketju oli hiljainen viikkotolkulla? Miksei silloin tänne viestejä laittanut?

Vierailija
12150/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippailijat on niin patalaiskoja, etteivät jaksa/osaa edes aloittaa uutta ketjua. Jopa pilkattu ja parjattu Kääriä-ketju näyttää jo kelpaavan.

Miksi ihmeessä shippareiden pitäisi perustaa joku oma, uusi ketju, kun meillä on hyvä K&B fiilistely-shippaus-ketju? Oletko itse yksi niitä ankeuttaja-trolleja, jotka eri ketjuissa riehuvat eivätkä osaa perustaa itselleen omaa ketjua? Eli Sinäkö oletkin itse patalaiskaja / tai osaamaton?

Eikös ylläpito ole lukinnut tuon shippausketjun? Joukkopako Kääriä-ketjuun.

Vierailija
12151/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?

Vierailija
12152/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää video on edelleen ihana.

Jokrujen ilmeet kertoo paljon ja kirsikkana kakun päällä on Janin eleet.

Missä Boitsu on?

https://www.tumblr.com/korvessa/724272122957004800/hey-remember-when-jo…

Varmaan saman tyypin luona, jonne meni myös prepartyjen jälkeen. Bojan lähti kyllä Liverpoolista samaan bussiin Jokereiden kanssa, mutta jäi jonnekin välille. Tuo k-paidan vilautus oli hämäys tai härnäys.

Vierailija
12153/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ylläpito ole lukinnut tuon shippausketjun? Joukkopako Kääriä-ketjuun.

Juu on lukittu, ei shippaamisen vuoksi. Paljon häiritsevämpää touhua siellä ollut. 

Vierailija
12154/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?

Fandom yhdistänyt. 

Vierailija
12155/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Härtsällä ollut Charmander sukat jalassa ET:llä ja jonkun fanin kanssa keskustellessa tullut B mainittua.

Vierailija
12156/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Härtsällä ollut Charmander sukat jalassa ET:llä ja jonkun fanin kanssa keskustellessa tullut B mainittua.

Niinkö? En muista tälläistä, mutta en tosin seurannut ET:tä ihan koko aikaa, kun ei ollut aikaa. Olisiko linkkiä johonkin postaukseen missä tästä olisi puhetta?

Vierailija
12157/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä shippaajat itse tajua mistään mitään? Jos shippiketjut yksi toisensa jälkeen suljetaan, niin eiköhän syy löydy aina ketjun sisällöstä? Ketjuja poistetaan ja lukitaan nimenomaan niitten sisällön takia.

Vierailija
12158/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne yhteen aikaan heitteli ihan molemminpuolisesti toisilleen jokusen Pokemon stoorin. Tais olla niihin aikoihin ennen kun Bojan lähti pitkälle sometauolle 

Vierailija
12159/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumpusta:

Jere is Bulbasaur. Hes a Grass-type Pokémon.

Bojan is Charmander (Fire-type) and Squirtle (Water-type).

For a Grass-type Pokémon, fire is a weakness and water is a strength.

Bojan is both Jeres weakness and strength. 💙💚

https://www.tumblr.com/dreaminofu/738762626171060224/jere-is-bulbasaur-…

Eikä, tämä on aivan ihana, jos oli se mitä Jere tarkoitti 💚. Btw, en tiedä pokemoneista mitään, mutta mitä niiden heikkouidet ja vahvuudet tarkoittaa? 

Taitaa se Fire and Water pohjautua vähintääkin osaltaa näihin. Söpöä <3

Eikös Jere ja Bojan ole Pokemon-aikakauden lapsia? Molemmille tärkeitä. Hienoa, että lapsuuden asiat pysyvät matkassa ehkä uusiakin merkityksiä saaden. Tässähän on paljon merkityksiä ja aikuistumisen myötä myös rinnakkaismerkityksiä 🧡💚💙  Itselleni Pokemonit eivät ole juurikaan tuttuja ja olen vähän ihmetellytkin niitä pehmoleluja, hattuja  jne Käärijän keikoilla, enää en ihmettele.

Vierailija
12160/20847 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne yhteen aikaan heitteli ihan molemminpuolisesti toisilleen jokusen Pokemon stoorin. Tais olla niihin aikoihin ennen kun Bojan lähti pitkälle sometauolle 

Muistan ne pokeball tms jutut Tavastia 1.0 aikoihin sieltä Ihkusta ja sitten saman, kun Bojan ilmoitti lähtevänsä instasta. Mutta en muista oliko niissä jotkut tietyt pokemonit valittuina tai jotain? 🙈