Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Kyl ne trollit ja ankeuttajat on ihan sitä meidän vakiporukkaa, valitettavasti. Se trollaaminen on vaan niiden vastaiskuja heitä ärsyttäviin puheenaiheisiin. Esimerkkinä jotain mikä on monesti nähty, että jos vaikka Kärtsää hypetetään hetki, niin se menee tällä tietyllä tyypillä niin tunteisiin, että seuraavat kymmenen sivua haukutaankin Kärtsää, johon muutama onneton sitten vielä lähtee innolla mukaan. Tätä on ollut ihan sieltä kestä asti, silloin se tehtiin vain nokkelammin. Nyt on trollaajienkin taso laskenut niin luokattoman alas, että hävettää niiden puolesta. 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin, että olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ja nättiin sävyyn keskustella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse aina olla samaa mieltä ja Tommyt jne. mahtuvat myös mun puolesta ketjuun, mutta tämä jatkuva toisten kommentoijien tahallinen lyttääminen sekä nokittelu ottaa jo päähän. Ehkä se olen sitten minä, jonka kuuluu täältä lähteä. En jaksa enää.
No niinpä. En tajua tätä, että joidenkin mielestä ilkeä haukkuminen on jotain eri mielipiteiden esiin tuomista. Ei todellakaan ole, se on vain haukkumista.
Tämä on keskusteluketju Vauvalla, mitä oikein odotatte? Teillä on kumman romanttiset kuvitelmat siitä että voisitte täällä luoda jonkun yhteisön, jossa voitte keskenänne söpöstellä fantasiamaailmassanne täysin ilman häirintää. Tottakai täällä on haukkumista, trollaamista yms. Erityisesti shippiketjut kerää trolleja ja on jatkuvaa vääntöä. Kannattaa etsiä shippaukselleen muita ympäristöjä tai hyväksyä se, että täällä shippiketjut menee lukkoon, on viestien ilmoittamista, on ankeuttamista yms. Se kuuluu lajiin! Take it or leave it!
Näin se Vauvalla menee: Yksi mainitsee jotakin, vaikka nyt näistä sukista. Sen jälkeen tulee kymmenen eri viestiä samoista sukista ja lopuksi kaikki mahdolliset linkit instaan, tiktokkiin, tumbluuriin ja twitteriin jne jne. Siinähän se päivä mukavasti kuluukin, sukista keskustellessa!
Mutta jos saan huomauttaa niin shippaajat ovat kyllä hyvin anteliaita trollien ruokinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl ne trollit ja ankeuttajat on ihan sitä meidän vakiporukkaa, valitettavasti. Se trollaaminen on vaan niiden vastaiskuja heitä ärsyttäviin puheenaiheisiin. Esimerkkinä jotain mikä on monesti nähty, että jos vaikka Kärtsää hypetetään hetki, niin se menee tällä tietyllä tyypillä niin tunteisiin, että seuraavat kymmenen sivua haukutaankin Kärtsää, johon muutama onneton sitten vielä lähtee innolla mukaan. Tätä on ollut ihan sieltä kestä asti, silloin se tehtiin vain nokkelammin. Nyt on trollaajienkin taso laskenut niin luokattoman alas, että hävettää niiden puolesta. 💩
Mä en käsitä, että joku täällä ketjussa vakituisesti roikkuva vihaa toista päähenkilöä niin, että lähtee haukkuen trollaamaan hänellä ketjua. Tälläset ihmiset on mun mielestä niitä kaikkein sairaimpia, että jaksavat pyhittää vapaa-aikansa jonkun vihaamiseen anonyymillä palstalla 🙄. Sen ymmärrän hyvin, että roikkuu netissä keskustelemassa, koska se on kivaa ja siitä saa hyvää energiaa, mutta negatiivisuudessa pyöriminen on masokismia.
Vierailija kirjoitti:
Näin se Vauvalla menee: Yksi mainitsee jotakin, vaikka nyt näistä sukista. Sen jälkeen tulee kymmenen eri viestiä samoista sukista ja lopuksi kaikki mahdolliset linkit instaan, tiktokkiin, tumbluuriin ja twitteriin jne jne. Siinähän se päivä mukavasti kuluukin, sukista keskustellessa!
😂
Vierailija kirjoitti:
Tai jostain kuvasta tai sanasta, joka on huhtikuulta. Miten nää jaksaa!
Nuo Pokemonit alkaa tuntuakin todella mielenkiintoisilta. En ole tähän mennessä tiennyt niistä juuri mitään. Muistan, kun joskus lapsia ja nuoria liikkui ulkona niiden Pokemon-korttien kanssa. Omat kolme lasta syntyivät -80-luvulla, joten ei tullut tutuksi heidän kauttaan. Nyt alkoi kiinnostamaan niin, että taidanpa tutustua aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä koko shippivuoden parhaimmistoa! Lähes titanicin ovi-tasoa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos saan huomauttaa niin shippaajat ovat kyllä hyvin anteliaita trollien ruokinnassa.
Sitä en tajua kuka niiden juttuja aina lainailee, jos pitää vastata voi kai tehdä erillisen kommentin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fire and water 💚 En pääse nyt yli tästä ajatuksesta, että siellä on taustalla Pokemon viittaus. Miten on päätelty, että Bojan olisi Charmander? K on Bulbasaur ja H on Pikachu, mutta Bojan ei kaiketi ole mikään pokemon fani itse?
No kyllähän ne yhteen aikaan heitteli ihan molemminpuolisesti toisilleen jokusen Pokemon stoorin. Tais olla niihin aikoihin ennen kun Bojan lähti pitkälle sometauolle
Eikös se Boitsukin joku aika sitten keikalla heittänyt yleisölle vitsinä, että voivat huomenna leikkiä "Pokemon Go:ta" ja yrittää etsiä heitä museoista ym. , oliko Puolassa? Joten ihan mieluinen aihe tuntuu olevan hänellekin.
K:n ja B:n ikimuistoinen Pokemon hetki
https://vm.tiktok.com/ZGe1UP3gf/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan toivoisin, että olisi joku paikka, missä voisi rauhassa ja nättiin sävyyn keskustella muiden ihmisten kanssa. Ei tarvitse aina olla samaa mieltä ja Tommyt jne. mahtuvat myös mun puolesta ketjuun, mutta tämä jatkuva toisten kommentoijien tahallinen lyttääminen sekä nokittelu ottaa jo päähän. Ehkä se olen sitten minä, jonka kuuluu täältä lähteä. En jaksa enää.
Joo tää on mennyt ihan toivottomaksi joka paikassa. Alkaa vissiin porukoilta usko ja toivo loppua, kun on niin hankalaa yrittää tulla muiden kanssa toimeen.
Minun havaintojeni mukaan ne, jotka sabotoivat eri ketjuja ovat nimenomaan trollit; ankeuttajat, yksityishenkilöitä stalkkaavat jne. Ei minusta tässä ole ollut kyseessä vakkariporukoiden uskon ja toivon menettämisestä, kyllä tämä asiallinen vakkariporukka on yrittänyt kes
Tämä. Oikein kivasti keskustelu soljuu edelleen, kun pääsee keskustelemaan ilman t-sana henkilöitä.
Työntämään nyt ne Pokemoninne p*rseeseen
The Turvamies
Wau mikä Adonis!
Vierailija kirjoitti:
Niin, kylläjän ne trollitkin ovat valitettavasti asettuneet ketjuihin melkolailla "vakkreiksi", valitettavasti. Täytyy kyllä ihmetellä, minkälaisia ovat ihmisinä nuo trollit. Sitä voi kuvitella. Siinä olisi jollekkin gradu-sihe.
Omassa kommentissani tarkoitin kuitenkin vakkareilla tavallisia, asiallisia kirjoittajia. Minä en ole huomannut käytännössä yhdeltäkään trollilta mitään asiallisia viestejä. Aito välillä yrittää ja välillä onnistuukin.
Eiköhän jatketa ja jätetään trollit vaille mitään huomiota. Ilman ravintoa kuivuvat kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Työntämään nyt ne Pokemoninne p*rseeseen
Khyyyyllä mä mielellään vähän Bulbasauria tai Charmanderia takalistoon ottaisin.
You are my fire and water 🔥💦
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä pyörii selvästi ihan puhtaita ja pesunkestäviä trolleja. Pari vakkaria voi vetäistä herneen nenään jostakin ja show on taattu, mutta suurin osa trolleista ainakin tyylin perusteella pesiytyy johonkin vauvaan ketjuun hetkeksi aikaa kerrallaan. Nyt kyllä tosin tuntuu siltä, että K&B ketjut toimii jo olohuoneen sohvana jollekin trollille.
Se on siun mielipiteesi ja sinusta kertoo myös runsaasti käyttämäsi hymiöt, siis se yhteys, missä niitä käytät. Tapa, jolla yrität vesittää keskusteluja puhumalla asian vierestä. 'Pelkkä' artistikin on taiteilija. Koeta kestää. Kovin on kapea-alaisia sinun näkemyksesi.
Miksi tulit evakkoon Kääriä-ketjuun?
Oletettavasti Tommykään ei ole sinun mielestäsi taiteilija.