Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Spotifyssakin kuuntelijamäärät nousseet. Eilen näytti vielä 1,6 milj, tänään 1,7 milj. 🙂
Oikeasti? :D Hyvä K!!! Pelkäsin että luvut vain laskisivat, mutta todella hyvässä nousussa ollut spotify wrappedin jälkeen
https://www.instagram.com/tv/CWaC4BAISyc/?igsh=NTYzOWQzNmJjMA==
Hyvää joulua kaikille! :)
Hauskaa Kärtsän risteilykeikka-iltaa 💚
Hyvää iltaa slutboat. Oletteko valmiina juhlimaan?
Saitte sitten ketjun lukkoon?
Onneksi on näitä varapaatteja... just yritin kirjoittaa ennen emoketjun lukitusta tämän:
Näkee tässäkin aika hyvin miten twitter-porukat eroaa Instagram-porukoista: twitterissä kaikki käyttää nimitystä "slutboat" (eli lutkalaiva) tän illan keikasta kun taas instassa käytetään "rakkauden laiva". 16- 20 ikäisten somekulttuuria vs 25+ ikäisten somekulttuuria näytillä. Mutta sulassa sovussa silti eletään, vaikka fanikuntaan kuuluu moninaista joukkoa. :)
Kiitos poistelijat taas tästäkin!🤯
Vierailija kirjoitti:
Kummassa aiotte olla?
Mä oon täällä, kunnes vauva menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kummassa aiotte olla?
Ans kattoo vähän menoa
Vierailija kirjoitti:
Kummassa aiotte olla?
Itse kiikun varmaan täällä iltaan asti, täötä on helpompi käyttää kuin kaksplussa. Mutta K:n keikkahan on vasta 23:30 niin jos jaksan valvoa niin siirryn sitten sinne puolelle kyttäilemään mahdollista liveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassa aiotte olla?
Itse kiikun varmaan täällä iltaan asti, täötä on helpompi käyttää kuin kaksplussa. Mutta K:n keikkahan on vasta 23:30 niin jos jaksan valvoa niin siirryn sitten sinne puolelle kyttäilemään mahdollista liveä.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Yes ollaan täällä kylässä.
Nyt ei tarvii olla kun pyhäkoulussa, taitaa olla suoraan se porukka mikä loverpoolista siirtyi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kuuntelin mun normaalisti fanittamiabi artisteja, Rollarit, Bruce ja Prince. Hoh, mikä valovuotinen ero musiikillisesti näihin poikiin. . !
Tarkoitatko että Bruce, Prince ja Rollarit ovat sinun mielestä parempia vai että ovat hyvin erilaisia? Mun mielestä heitä ja räppäreitä ei voi verrata keskenään, kun kyseessä on eri genre. Metallilaulajistakin löytyy maailman parhaita laulajia mutta ei heitä voi kuvitella räppäämään. Ei se sopisi yhtään heidän ääneen ja tyyliin.
Jaa, täällä on mun vanha keskustelukin vielä sivun ylimpänä 22. pivältä. . ! Vahingossa postasin siis tälle paatille kommentin musamaustani, kun piti laittaa se emolle (ja sit laitoinkin). Näköjään joku on vastannut.
Tarkoitin tuossa kyllä ihan laadullista eroa. JO ei ole räppäreitä. Tosin Stožice on sen verran nautinnollisempaa kuultavaa, että ero muihin aiempiin suosikkeiheni kyllä kapeni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos poistelijat taas tästäkin!🤯
Trollien vika
Tarkoitatko että Bruce, Prince ja Rollarit ovat sinun mielestä parempia vai että ovat hyvin erilaisia? Mun mielestä heitä ja räppäreitä ei voi verrata keskenään, kun kyseessä on eri genre. Metallilaulajistakin löytyy maailman parhaita laulajia mutta ei heitä voi kuvitella räppäämään. Ei se sopisi yhtään heidän ääneen ja tyyliin.