Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Okei, K:n uusin kuva stoorissaan... Mitä hittoa? Ja tietenkin afterparty-trutherina minulle tuli tuosta heti mieleen T:n uuden levyn emo-look 😂
NIIN MULLEKIN! Siis samantien! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, K:n uusin kuva stoorissaan... Mitä hittoa? Ja tietenkin afterparty-trutherina minulle tuli tuosta heti mieleen T:n uuden levyn emo-look 😂
NIIN MULLEKIN! Siis samantien! :D
Siis voiko tämä olla sattumaa? 🤣 Tämä on eka kerta kun K:lla on muu kuin pottatukka! Tuollaiseksi voisi laittautua vaikkapa idolinsa mv-kuvauksiin, eikö? 🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Ei liity T:hen ei kaikki K jutut liity häneen hölmöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet hölmö. Kiss kiss!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään liity! Mutta T:n uuden levyn vibat ovat emo-lookkia. Ja tuo kuva jonka K nyt julkaisi sattuu olemaan emo-lookilla (tämä on esim. tumpussa huomattu). Olisi hauska sattuma, koska tuo lookki ei ole perinteistä K:ta.
Siinä tukassa on vielä valkoinen raitakin... Jokin projekti tuo on! K:lla itsellään ei tiedettävästi ole tulossa uusi biisi ulos pian, eikä tiedossa ole muukaan projekti tällä hetkellä. Mielenkiintoiselta näyttää!
Nyt sit vaan etsimään ig:stä kaikki jotka K:ta on meikanneet tai stailanneet aiemmin, heh. Ei tota nyt vain voi jättää tohon. Toivottavasti saadaan lisää. Ehkä uudet vaatteetkin, kengät, kynnet..?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sit vaan etsimään ig:stä kaikki jotka K:ta on meikanneet tai stailanneet aiemmin, heh. Ei tota nyt vain voi jättää tohon. Toivottavasti saadaan lisää. Ehkä uudet vaatteetkin, kengät, kynnet..?
Joo! Tänne sitten linkkiä jos löytyy jokin vihje xD
Uusi K:n video!!!? Ei kulmakarvoja??? Anteeksi nyt vain, mutta tulee kyllä kovat T-vibat tuosta lookista 🤯
Nyt on uus kuva taas! Mutta ei ehkä oo K?
Blondia hiusta näkyy.. ja korvassa kaksi korvista.
Behm? Onko Behmillä useampi lävistys vasemmassa korvalehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Blondia hiusta näkyy.. ja korvassa kaksi korvista.Behm? Onko Behmillä useampi lävistys vasemmassa korvalehdessä?
On tuo K... Ehkä se on joku linssiefekti... Samat pinnit kuin aiemmassa stoorissa ja sama musta kaapu päällä...
Vierailija kirjoitti:
Uusi K:n video!!!? Ei kulmakarvoja??? Anteeksi nyt vain, mutta tulee kyllä kovat T-vibat tuosta lookista 🤯
Eiiii, K:n ihanat kulmakarvat! 😬 Hetki meni että edes tunnisti ilman 😅 On kyllä mielenkiintoinen look, liitty sitten mihin hyvänsä. Tosin onneks ilmeisesti vaan väliaikainen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondia hiusta näkyy.. ja korvassa kaksi korvista.Behm? Onko Behmillä useampi lävistys vasemmassa korvalehdessä?
On tuo K... Ehkä se on joku linssiefekti... Samat pinnit kuin aiemmassa stoorissa ja sama musta kaapu päällä...
Okeiokei, mulla vaan kävi mielessä se taannoinen Behmin postaus blondissa peruukissa, missä oli K myös yhdessä kuvassa. Ja se vihjailu linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okeiokei, mulla vaan kävi mielessä se taannoinen Behmin postaus blondissa peruukissa, missä oli K myös yhdessä kuvassa. Ja se vihjailu linnan juhlissa.
Kun kuvaa zoomaa huomaa, että korvis on erilainen kuin edellisessä stoorissa
K:n look muistuttaa myös Oliver Treetä! Hänellä on ollut pottatukka+takahiukset! (Ja hän liittyy myös T:hen...)
Erikalla ois ainakin paljon reikiä korvissa. Näyttää mun mielestä naiselta, mut aika vähänhän tossa näkyy. Karvaton naama ainakin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Erikalla ois ainakin paljon reikiä korvissa. Näyttää mun mielestä naiselta, mut aika vähänhän tossa näkyy. Karvaton naama ainakin 🤔
Oho, voisiko Se Erika/K biisi tulla ulos...? Itse tuo koko viba muistuttaa minua enemmän T:n emo-vibasta, mutta katsotaan! Sieltä voi tulla ihan mitä vain xD
En kyllä tiedä vaihtaisiko K kokonaan lookkiaan suomalaisen pienemmän artistin biisiä varten 🤔 luulisi että suomalaisen artistin kanssa K olisi ainakin tunnistettavan näköinen... En tiedä! Tuo muodonmuutos on niin suuri, että epäilen jotain suurempaa projektia, suuremman artistin kanssa tai jotain taiteellusempaa suuntaa
On kyllä jännää ja salamyhkäistä nyt. Yleensä on vähintään joku pieni vinkki löytynyt jostain, esim. eve joka postannut jotain stooria samasta paikasta, tai joku meikkaaja/kampaaja tms. Mutta nyt ei tunnu olevan mitään muuta kuin K:n omat stoorit.