Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11601/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, K:n uusin kuva stoorissaan... Mitä hittoa? Ja tietenkin afterparty-trutherina minulle tuli tuosta heti mieleen T:n uuden levyn emo-look 😂

Vierailija
11602/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, K:n uusin kuva stoorissaan... Mitä hittoa? Ja tietenkin afterparty-trutherina minulle tuli tuosta heti mieleen T:n uuden levyn emo-look 😂

NIIN MULLEKIN! Siis samantien! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIIN MULLEKIN! Siis samantien! :D

Siis voiko tämä olla sattumaa? 🤣 Tämä on eka kerta kun K:lla on muu kuin pottatukka! Tuollaiseksi voisi laittautua vaikkapa idolinsa mv-kuvauksiin, eikö? 🤡🤡🤡

Vierailija
11604/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity T:hen ei kaikki K jutut liity häneen hölmöt

Vierailija
11605/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet hölmö. Kiss kiss!

Vierailija
11606/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään liity! Mutta T:n uuden levyn vibat ovat emo-lookkia. Ja tuo kuva jonka K nyt julkaisi sattuu olemaan emo-lookilla (tämä on esim. tumpussa huomattu). Olisi hauska sattuma, koska tuo lookki ei ole perinteistä K:ta. 

Vierailija
11607/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tukassa on vielä valkoinen raitakin... Jokin projekti tuo on! K:lla itsellään ei tiedettävästi ole tulossa uusi biisi ulos pian, eikä tiedossa ole muukaan projekti tällä hetkellä. Mielenkiintoiselta näyttää!

Vierailija
11608/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit vaan etsimään ig:stä kaikki jotka K:ta on meikanneet tai stailanneet aiemmin, heh. Ei tota nyt vain voi jättää tohon. Toivottavasti saadaan lisää. Ehkä uudet vaatteetkin, kengät, kynnet..?

Vierailija
11609/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sit vaan etsimään ig:stä kaikki jotka K:ta on meikanneet tai stailanneet aiemmin, heh. Ei tota nyt vain voi jättää tohon. Toivottavasti saadaan lisää. Ehkä uudet vaatteetkin, kengät, kynnet..?

Joo! Tänne sitten linkkiä jos löytyy jokin vihje xD 

Vierailija
11610/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi K:n video!!!? Ei kulmakarvoja??? Anteeksi nyt vain, mutta tulee kyllä kovat T-vibat tuosta lookista 🤯

Vierailija
11611/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uus kuva taas! Mutta ei ehkä oo K? 

Blondia hiusta näkyy.. ja korvassa kaksi korvista.

Behm? Onko Behmillä useampi lävistys vasemmassa korvalehdessä?

Vierailija
11612/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo K... Ehkä se on joku linssiefekti... Samat pinnit kuin aiemmassa stoorissa ja sama musta kaapu päällä...

Vierailija
11613/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi K:n video!!!? Ei kulmakarvoja??? Anteeksi nyt vain, mutta tulee kyllä kovat T-vibat tuosta lookista 🤯

Eiiii, K:n ihanat kulmakarvat! 😬 Hetki meni että edes tunnisti ilman 😅 On kyllä mielenkiintoinen look, liitty sitten mihin hyvänsä. Tosin onneks ilmeisesti vaan väliaikainen 😅

Vierailija
11614/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo K... Ehkä se on joku linssiefekti... Samat pinnit kuin aiemmassa stoorissa ja sama musta kaapu päällä...

Okeiokei, mulla vaan kävi mielessä se taannoinen Behmin postaus blondissa peruukissa, missä oli K myös yhdessä kuvassa. Ja se vihjailu linnan juhlissa. 

Vierailija
11615/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okeiokei, mulla vaan kävi mielessä se taannoinen Behmin postaus blondissa peruukissa, missä oli K myös yhdessä kuvassa. Ja se vihjailu linnan juhlissa. 

Kun kuvaa zoomaa huomaa, että korvis on erilainen kuin edellisessä stoorissa

Vierailija
11616/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n look muistuttaa myös Oliver Treetä! Hänellä on ollut pottatukka+takahiukset! (Ja hän liittyy myös T:hen...)

Vierailija
11617/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalla ois ainakin paljon reikiä korvissa. Näyttää mun mielestä naiselta, mut aika vähänhän tossa näkyy. Karvaton naama ainakin 🤔

Vierailija
11618/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalla ois ainakin paljon reikiä korvissa. Näyttää mun mielestä naiselta, mut aika vähänhän tossa näkyy. Karvaton naama ainakin 🤔

Oho, voisiko Se Erika/K biisi tulla ulos...? Itse tuo koko viba muistuttaa minua enemmän T:n emo-vibasta, mutta katsotaan! Sieltä voi tulla ihan mitä vain xD

Vierailija
11619/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä vaihtaisiko K kokonaan lookkiaan suomalaisen pienemmän artistin biisiä varten 🤔 luulisi että suomalaisen artistin kanssa K olisi ainakin tunnistettavan näköinen... En tiedä! Tuo muodonmuutos on niin suuri, että epäilen jotain suurempaa projektia, suuremman artistin kanssa tai jotain taiteellusempaa suuntaa

Vierailija
11620/20847 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännää ja salamyhkäistä nyt. Yleensä on vähintään joku pieni vinkki löytynyt jostain, esim. eve joka postannut jotain stooria samasta paikasta, tai joku meikkaaja/kampaaja tms. Mutta nyt ei tunnu olevan mitään muuta kuin K:n omat stoorit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi