Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä.... Kyllähän T on kertonut että albumi on tulossa..? mitä tuo nyt voisi olla? Ja Kiro on tuottaja ja ollut studiolla T:n kanssa, joten kyllä siellä nyt jotain musiikkia on tulossa. Yhteiskiertue? joku visuaalinen projekti? äääääk kun hulluja pidetään jännityksessä
Mulle tuli taas mieleen se fitness- / akrobatiamies, joka postasi ig:hen että jotain ihan uutta on tulossa Tn kanssa. En nyt muista sen nimeä. On kyllä jännää nähdä mitä sieltä oikein loppujen lopulta tulee!
Totta! Ei voi tietää... Mutta T on sanonut että uusi albumi on tulossa, joten en nyt oikein ymmärrä että mihin mikäkin vihje/kuva liittyy 😭
Mä oon menny niissä sekasin jo aikoja sitten mutta voisko akrobatia / fitness liittyä musavideoon? En tiedä eikä mun kannata ehkä enää ees spekuloida :)
https://www.is.fi/viihde/art-2000010052883.html
"Käärijän ja Behmin ystävyys on räjäyttänyt somen kommentoivat nyt"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä.... Kyllähän T on kertonut että albumi on tulossa..? mitä tuo nyt voisi olla? Ja Kiro on tuottaja ja ollut studiolla T:n kanssa, joten kyllä siellä nyt jotain musiikkia on tulossa. Yhteiskiertue? joku visuaalinen projekti? äääääk kun hulluja pidetään jännityksessä
Mulle tuli taas mieleen se fitness- / akrobatiamies, joka postasi ig:hen että jotain ihan uutta on tulossa Tn kanssa. En nyt muista sen nimeä. On kyllä jännää nähdä mitä sieltä oikein loppujen lopulta tulee!
Totta! Ei voi tietää... Mutta T on sanonut että uusi albumi on tulossa, joten en nyt oikein ymmärrä että mihin mikäkin vihje/kuva liittyy 😭
Mä oon menny niissä sekasin jo aikoja sitten mutta voisko akrobatia / fitness liittyä musavideoon? En t
Voisi hyvinkin... Mutta se managerin kommentti, että olisi jokin ai-albumiin liittyvä projekti tulossa avaa myös ovia muille taideprojekteille
Mä oon miettinyt et mikä ikinä se uus projekti onkaan, niin voiko olla jotenkin Barbiecore-trendiin liittyvä. Joku hänen versio siitä, tai commentary tms. Kiron stooreissa luukuttivat barbie girliä, ja T:llä on se k-pop / emo -tyylinen video jossa oli pinkkiä teemaa myöskin.
K täällä Seiskan haastattelussa, boleroista lähinnä kysyvät: https://www.seiska.fi/kotimaa/nain-kaarijan-boleroille-kavi-karu-tunnus…
K kertoo että vielä on kesken suunnitelmat siitä mikä tai mitkä olis ens vuoden värit, kun haastattelija kysyy että vaihtuuko kenties väri kun oli pinkki bolero mainoksessa.
Spotify:n popular-listaukset artistin sivuilla vs Toiset samanlaiset:
Elastinen: Toiset samanlaiset on ykkösenä (toisena on se hiljattain julkaisu biisi jossa feattaa Cledos)
Käärijä: Toiset samanlaiset on neljäntenä, CCC:n, HHH:n ja ICIP:in jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Spotify:n popular-listaukset artistin sivuilla vs Toiset samanlaiset:
Elastinen: Toiset samanlaiset on ykkösenä (toisena on se hiljattain julkaisu biisi jossa feattaa Cledos)
Käärijä: Toiset samanlaiset on neljäntenä, CCC:n, HHH:n ja ICIP:in jälkeen.
Oho, Elastisen mittapuulla se siis menestyy ihan hyvin! Huomasin, että K:n kuuntelijat ovat nousseet 1,6M:ään. Ne olivat alhaisissa 1,4:jissä vähän aikaa :D
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-poseerasi-niin-monissa-yhte…
"Käärijä poseerasi niin monissa yhteiskuvissa, ettei ehtinyt edes syödä Linnan juhlissa paljastaa, kuinka jatkot menivät"
Pienin askelin liikuttiin Linnassa ja joutui kuvia ottamaan ihmisten kanssa. Sain juotua pari lasia boolia, mutta syötyä en saanut, enkä käynyt vessassa. Oikeastaan siinä oli se meikäläisen Linnan juhla. Tapasin Jarin (Saario) ja se oli hieno juttu meikäläiselle. Se oli yksi kohokohdista siellä, Käärijä kertoo.
Yllä olevalla videolla Käärijä kertoo, kuinka Linnan juhlien jatkobileet menivät.
--
Ei ole katsottavissa ulkomailla, joten jos jollain on aikaa katsoa ja kertoa mites ne nyt sitten meni ne jatkot, niin olisin kiitollinen.
Lord of the Lost menee ensi vuonna USA:n kiertueelle. Toivottavasti ottavat CCC:n settilistalle!
https://ghostcultmag.com/lord-of-the-lost-book-first-us-shows-in-over-t…
https://www.voice.fi/musiikki/a-228304
Käärijä on vuoden googlatuin suomalainen - paljastaa nyt, mitä itse vuoden aikana googlasi eniten
Huomionarvoista tuolla jutussa on minusta tää:
"Totta kai on vielä ajatus, että isommin ulkomaat. Eurooppa voitaisiin tehdä isommin. Myös Aasian markkinat, siellä on tilaa tällaiselle musiikille. Kyllä tossa vielä hommaa on. Ei tää tähän jää, kertoo Käärijä päättäväisenä."
On jo useamman kerran sanonut että haluaa ulkomaille. Nyt voinee jo pitää ihan varmana että ei enää haluakaan jäädä artistiksi joka keskittyy vain Suomen markkinoille. Jännää!! Varsinkin toi Aasian markkinat -maininta. Jokin aika sitten jossain mainitsi Japaninkin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on vuoden googlatuin suomalainen - paljastaa nyt, mitä itse vuoden aikana googlasi eniten
"Totta kai on vielä ajatus, että isommin ulkomaat. Eurooppa voitaisiin tehdä isommin. Myös Aasian markkinat, siellä on tilaa tällaiselle musiikille. Kyllä tossa vielä hommaa on. Ei tää tähän jää, kertoo Käärijä päättäväisenä."
On jo useamman kerran sanonut että haluaa ulkomaille. Nyt voinee jo pitää ihan varmana että ei enää haluakaan jäädä artistiksi joka keskittyy vain Suomen markkinoille. Jännää!! Varsinkin toi Aasian markkinat -maininta. Jokin aika sitten jossain mainitsi Japaninkin.
Tästä olen todella mielissäni! Erityisesti Japanissa on todella monia ei-mainstriimejä alakulttuureita, ja niille vannoutuneita faneja. Mielestäni K on juuri sellainen artisti, jolla voisi olla pieni, mutta vannoutunut fanikunta Japanissa/Aasiassa. Japanissa lisäksi pidetään suomalaisista asioista, kuten muumeista. Apua, odotan innolla tätä! Mitenköhän käytännössä pääsisi Japanin markkinoille? Pitääkö esiintyä jossain underground/alt-musiikki festareilla, osallistua tv-ohjelmaan vai jotenkin markkinoida musiikkiaan siellä suunnassa? Pidän siitä, että K:lla on lisää suunnitelmia ja katse Suomen ulkopuolella! JA K:n persoona on universaalisti tykätty, joten suosiota luultavasti tulee, jos vain saa jalansijan :D
Vierailija kirjoitti:
Lord of the Lost menee ensi vuonna USA:n kiertueelle. Toivottavasti ottavat CCC:n settilistalle!
https://ghostcultmag.com/lord-of-the-lost-book-first-us-shows-in-over-t…
Oho, monet tämän vuoden viisubändeistä ovat saaneet menestystä ja kunniaa! Voyagerkin tekee Euroopan kiertueen, kunhan Danny paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen todella mielissäni! Erityisesti Japanissa on todella monia ei-mainstriimejä alakulttuureita, ja niille vannoutuneita faneja. Mielestäni K
Etelä-Amerikasta löytyisi / löytyy jo nyt faneja. Täällä tykätään näyttävyydestä, asenteesta ja tanssimisesta. Kielellä ei ole mitään väliä, kun suurin osa kansasta ei puhu englantiakaan. Etenkin Brasilia olisi hyvä maa Klle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen todella mielissäni! Erityisesti Japanissa on todella monia ei-mainstriimejä alakulttuur
Totta! Toivottavasti K katsoo siihenkin suuntaan! Ja eikös Brasiliassakin ole merkittävä japanilaisvähemmistö? 👀
Ja mielenkiintoista tässä oli se, että suuremmin tekemisessä oli kyse juuri ensi vuoden suunnitelmista. Eli oma veikkaukseni on, että festarikesän jälkeen K tekee suuren ulkomaan kiertueen, jossa saattaa olla jopa Aasian maita mukana... (Jos nyt sinne saa be ovet aukeamaan!). Saattaa koko syksy mennä ulkomailla ja ehkä loppuvuodesta vielä jotain täällä Suomessa. Jos heillä on suunnitteilla se keikkabussi, jossa studio, niin voi työstää uutta musaa jo kesän/syksyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen todella mielissäni! Erityisesti Japa
Kyllä on!
Edelleen toivon, että Kärtsäri menis Puolaan keikkailee. Siellä paljon faneja.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen toivon, että Kärtsäri menis Puolaan keikkailee. Siellä paljon faneja.
Samoin. Siellä kyllä olis K kuumaa valuuttaa!
Toiset samanlaiset on Suomen virallisella listalla seitsemännellä sijalla: