Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Lähde kuulemma Cameltoen ig-stoori, itse en ole seuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jerppa on varmaan ihan hiton hermostunut.
Kukahan sille pitää hajuraon tunkijoihin. Linnaan ei voi ottaa frenditurvista.
Itseasiassa turvamies pääsee kyllä ilman kutsuakin, en tiedä tuleeko
Mutta linnassahan on oma turvallisuushenkilöstö. Olisi vähän hassua ottaa omat "taskumatit" mukaan
Ei mitenkään hassua, kyllä osalla julkkiksia ollut omakin turvamies mukana
Ei kyllä oo ollu!
Ja sinä tiedät mistä?
Toinen vaihtoehto on se VIP-tila, josta edellisellä sivulla kirjoitettiin. Vaikka kaikki ovat aikuisia, niin K on varmaan tänä vuonna kaikista korkeimman profiilin/kuumin julkkis, vaikka ei pitkäaikainen julkkis olekaan. Jos pääsee VIP-tilaan, niin ehkä ei omaa TM:ää tarvita
Vierailija kirjoitti:
Joo, stoorissa on samantapainen kuva kuin Markin stoorissa ja sijaintina Amsterdam
Apua. Pääketju lukittu, tulin vasta huudeillle. Onko tää se mihin siirrytty, vai onko joku muu??? 😩
Vierailija kirjoitti:
Briteistä pääsee helposti Amsterdamiin, että en ihmettelisi. Taas Cameltoe nähnyt JO:ta ja K ei :( On sillä kamelinvarpaalla aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Apua. Pääketju lukittu, tulin vasta huudeillle. Onko tää se mihin siirrytty, vai onko joku muu??? 😩
Täällä ja puutarhassa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saammekohan kuvaa K:sta ennen kättelyä, vai idetäänkö meitä jännityksessä loppuun asti? :D
Mä meinasin ainakin kurkata ton suoran ihan uteliaisuuttani, missä on noita haastiksia. Jos vaikka.
Ilmoittelehan tännekin, jos Kärtsä näkyy kuvissa. 🙏
No yleensä vähän ennen kättelyä nähdään porukkaa siinä jonossa, jonon edetessä ja kun odotta B at vuoroaan kättelyyn. Joskus on kuvattu vähän aikaa, kun porukkaa on tulossa päällysvaatteissaan, nousemassa pois autosta ja kävelemässä linnaan sisään.
Juu tuossa ylempänä tarkoitettiin sitä ennen varsinaisia Linnan juhlia tulevaa suoraa lähetystä, jossa haastatteluvieraita ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Briteistä pääsee helposti Amsterdamiin, että en ihmettelisi. Taas Cameltoe nähnyt JO:ta ja K ei :( On sillä kamelinvarpaalla aikaa!
Vastahan K ja JO näki syyskuussa monta päivää ja K ja B pitävät varmaan enemmän yhteyttä kun Cameltoen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se managerina mennä, uskon sen valitettavasti olevan totta ja olikos se oma bändi nyt tauolla myöskin
Tänne äkkiä linkkiä kun K:ta alkaa näkyä!
Toivottavasti muistan millä paatilla seilataan kriittisillä hetkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan K ja JO näki syyskuussa monta päivää ja K ja B pitävät varmaan enemmän yhteyttä kun Cameltoen kanssa :D
Totta, totta. Ja cameltoe on pahimmassa tapauksessa JO:n manageri, joten käy järkeen. En halua ikinä nähdä cameltoeta läheisempänä ystävänä JO:lle kuin K! Toivotaan että se Slovenian reissu toteutuu pian
Juhlapäivän kunniaksi Kärtsän black fridayalennuksesta tilatut LP:t seinälle. 💚 On ne kauniit.
Ihana Kärppy <3 podcastista
https://www.tumblr.com/submariini/735960808104787968/gogi-kantabaari-go…
Vierailija kirjoitti:
Ihana Kärppy <3 podcastista
https://www.tumblr.com/submariini/735960808104787968/gogi-kantabaari-go…
Sopiipa erityisen hyvin toi sininen väri, ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen tolle Jeren stoorille. 😂😂 Yes.
Onks tää nyt se pelletuokio, jota joku eilen hänelle manasi linnanjuhliin?
Mulla ei näy kuin K eiliset keikkastoorit ja podcast stoori.
Mitä veikkaatte, onko K keskivaiheilla jonossa vai miten? Mikä protokolla järjestyksellä on?
Naurattaa oikeasti noi Nacen tykkäykset, Härtsä postannut itsenäisyyspäivän toivotukset muutama minuutti sitten ja johan on Nace ehtinyt jo tykkäämään. Toinen nopea kestotykkääjä Dean.
Meistä itse kukin on seurannut linnanjuhlia erinäisiä vuosia. Mistä olet erottanut sen, ettei siellä olisi koskaan ollut kellään omaa turvamiestä. Et varmaan mistään. Ei heitä tietenkään esitellä. En minä ainakaan, kun en ole edes tiennyt, että TM voi ottaa mukaan. Minulle oli yllätystieto, että oman tm:n voi ottaa mukaan ilman kutsua tm:lle.
Linnassa on tietojen mukaan jonkin verran (määrä?) turvamiehiä, mutta asiasta tietävä kirjoitti täällä vai emoketjussako se oli, että he pitävät huolta turvallisuudesta yleensä, eivät seuraa ketään yksittäistä ihmistä. Minä luulen, tai toivonko, ettei Jere turvamiestä tarvitse linnan juhlissa. Jotenkin uskon, että aikuiset ihmiset osaavat käyttäytyä.