Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
10961/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän illan keikka alkaakin vasta 23. Luulin että olisi aikaisemmn kun Karri Koira aloittaa jo 20:30, eli nyt. Kärtsä on seuraava, mutta jostain syystä on noin pitkä aika heidän välillä.  Menee siis yökukkumiseksi taas.

Onkohan sinne varattu taukoaika Karrin ja Kärden väliin, niin että ihmiset voivat käväistä vessassa ja ehkä ostaa jotain syötävää ennen pääesiintyjää. 

Eikö siellä pitänyt olla myös teflon brothers?

Joo, sitähän vähän vitsailtiin, että Pyhiskin on siellä K:n kanssa samalla keikalla.

Vai esiintyikö teflarit ennen karri koiraa? 

Jep, heidän osuus tais alkaa jo klo 18 jälkeen.

Vierailija
10962/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä klippien mukaan teflareilla tainnut olla hirveesti katsojia😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10963/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan K on ainakin puhut Karri koiran kanssa collabista, kun hän ilmeisesti tänään siitä sanoi. Eikös K ole sanonut, että haluaa jeesiä pienempiä artisteja, kuten halusi itse saada apua? Olihan K:n aiemmassa tuotannossakin noita feat. -kappaleita aika monta. Tuollainen collab biisi ei välttämättä edes ole mikään single. Toisen suomiräppärin kanssa voisin kuvitella K:n tekevän sellaisen vähän perinteisemmän räp-biisin...

Vierailija
10964/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/kaarijalist/734355860343701504/umm-hei-karri-koi…

K x Karri koira collab tulossa??

Jos totta... tää vois olla ihan kiva. Juuri aiemmin tänään kuuntelin ensimmäistä kertaa millaista musiikkia Karri tekee, kun se on samalla keikalla kuin K (oletin että jotain perus-räppiä) mutta se onkin rentoa kesä-disko-poppi-räppiä. Micmac-faneille varsinkin sopivaa.

Vierailija
10965/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta varastettu:

Tarkennus: Karri Koira ylistänyt Kärtsää keikalla ja sanonut, että ois makeeta tehdä joskus jotain hänen kanssa kimpassa. Ei siis sanonut olevan tekeillä. 

Vierailija
10966/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan K on ainakin puhut Karri koiran kanssa collabista, kun hän ilmeisesti tänään siitä sanoi. Eikös K ole sanonut, että haluaa jeesiä pienempiä artisteja, kuten halusi itse saada apua? Olihan K:n aiemmassa tuotannossakin noita feat. -kappaleita aika monta. Tuollainen collab biisi ei välttämättä edes ole mikään single. Toisen suomiräppärin kanssa voisin kuvitella K:n tekevän sellaisen vähän perinteisemmän räp-biisin...

Ei Karri mikään mini-nimi kumminkaan ole, ihan hyvät kuunteluluvut silläkin, se ei vaan ole ollut hirveän aktiivinen biisinteossa muutamaan vuoteen. Ja se on ollut alalla yli 10v, niin K:han on saattanut vaikka fanittanut sen musiikkia omilla alkuaikoinaan.

Vierailija
10967/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta varastettu:

Tarkennus: Karri Koira ylistänyt Kärtsää keikalla ja sanonut, että ois makeeta tehdä joskus jotain hänen kanssa kimpassa. Ei siis sanonut olevan tekeillä. 

Kiitos tarkennuksesta! Nää on kyl aina kunnon rikkinäistä puhelinta kun joku keikalta kirjoittaa äkkiseltään kuulemaansa tumppuun ja sitten sieltä raportoidaan eteenpäin palstoille. Pitäis aina odotella klippejä mitä voi kuunnella itse. xD

Vierailija
10968/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... Ainakin Karrin puolelta on kiinnostusta, joten pitäkäämme tilannetta silmällä :)

Vierailija
10969/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ihan ymmärrettävää kun aloittivat 5 tuntia ennen K:n keikkavuoroa, aika harva jaksaa hengata noin kauan tuolla salissa elleivät ole tosi kovia sekä Teflari ja K faneja. 

Vierailija
10970/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on tammikuussa taltioitu UMK 2023 contestants react to each other's songs. Kuulokkeilla kuuntelevat.

Mistäs ajattelet että on tammikuussa taltioitu? Se vain tuli ulos silloin biisien julkaisun jälkeen. Tosiaan PB:n Roope kommentoi ennen CCCn julkaisua, että on kerran kuullut tän ja soinut saatana kaksi kuukautta päässä. Tammikuussa on uv ja loppiainen ja sitten jo pian julkaistaan artistit ja biisit ja niiden videot + esittelyt, kuvaisiko ne vielä noita taustamatskuja silloin. En toki tiedä, mutta luulen, että tammikuussa artistitapamaamisessa kuvattiin se shokkitreffit-video. 

Vierailija
10971/20847 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ihan ymmärrettävää kun aloittivat 5 tuntia ennen K:n keikkavuoroa, aika harva jaksaa hengata noin kauan tuolla salissa elleivät ole tosi kovia sekä Teflari ja K faneja. 

Noh jos K ois esiintynyt ekana, niin olisi sali ollut varmasti täysi.

Vierailija
10972/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut hyvä keikka eilen, K verrannut jopa Euroopan kiertueeseen.

Vierailija
10973/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut hyvä keikka eilen, K verrannut jopa Euroopan kiertueeseen.

Oho! Ihana miten K on asettanut eurotourin korkeimmaksi standardiksi :D Ja ymmärrän kyllä, olin itse Berliinissä. Tunnelma oli katossa, ja ulkomaalaiset laulaa suomeksi, onko mitään parempaa? Ihana että keikka oli niin hyvä, vaikka pari humalaista ilmeisesti poistettiinkin :D

Vierailija
10974/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se afterparty oikeasti T:n vitsiä ja meidän delululua, vai olisiko tulossa? :D Huomasin, että K oli kommentoinut ne kolme sydänsilmä-emojia siihen T:n uusimpaan reeliin, jossa siis paljastaa uuden albumin eran tyylin. K on kommentoinut T:n uusimpiin reeleihin viimeksi icip:n aikaan... Tästä jotenkin tuli mielikuva, että joko K on todella innoissaan tuosta uudesta erasta, tai jopa itse on feattaamassa... hmm... (+afterparty viesti, yllätys joulukuussa, kiro/T studiosessio jne.)

Ei ole mitään Afterpartya tulossa, ei kai niin nyt enää luule kukaan

Vierailija
10975/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se afterparty oikeasti T:n vitsiä ja meidän delululua, vai olisiko tulossa? :D Huomasin, että K oli kommentoinut ne kolme sydänsilmä-emojia siihen T:n uusimpaan reeliin, jossa siis paljastaa uuden albumin eran tyylin. K on kommentoinut T:n uusimpiin reeleihin viimeksi icip:n aikaan... Tästä jotenkin tuli mielikuva, että joko K on todella innoissaan tuosta uudesta erasta, tai jopa itse on feattaamassa... hmm... (+afterparty viesti, yllätys joulukuussa, kiro/T studiosessio jne.)

Vaikka ei olisi, mitä sitten? Hauska spekuilla :D Toisessakin ketjussa viimeiseen asti uskottiin, että SSOL:ssä on jotenkin K mukana tai että icip/SSOL olisivat olleet yksi yhteisbiisi. Minä spekuilen nyt, että K saattaa olla feattaamassa T:n  uudella levyllä, koska se olisi kummallekin jokseenkin hyödyllistä. Jos olen väärässä, niin maailmani ei siihen kaadu xD Tämä ei ole mikään maailman vakavin asia

Vierailija
10976/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei sinusta voisi olla mahdollista? Perustelut, kiitos! Kuulostat kovin varmalta asiasta. :)

Tuosta on vain oletuksia ja spekulointeja, niin kauan kuin artistit ei avaa itse aihetta.

Voi olla et ei oo tulossa, mutta on sekin mahdollista et on.

Vierailija
10977/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On T:llä muitakin collabeja, joilla on vähemmän striimejä kuin mitä icip on saanut 2 kk:ssa... Varmasti olisi hyvä yhteistyö JOS se on ollut suunnitteilla. Jos ei tapahdu, ei siinä mitään. Kuuntelen T:n levyyn kuitenkin.

Vierailija
10978/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltako Tommyn ja Oliverin keikat on tänään? Kiinnostaa, jos sieltä on tulossa joku yhteisbiisi.

Vierailija
10979/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltako Tommyn ja Oliverin keikat on tänään? Kiinnostaa, jos sieltä on tulossa joku yhteisbiisi.

Vissiin klo. 20:00 Paikallista aikaa 

Vierailija
10980/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei olisi, mitä sitten? Hauska spekuilla :D Toisessakin ketjussa viimeiseen asti uskottiin, että SSOL:ssä on jotenkin K mukana tai että icip/SSOL olisivat olleet yksi yhteisbiisi. Minä spekuilen nyt, että K saattaa olla feattaamassa T:n  uudella levyllä

Minä taas toivon, ettei ole T:n levyllä, kyllä toi yksi riitti varsin hyvin, siihenkin rupeaa ja kyllästymään, välillä pitää kuunnella kannatuksen vuoksi, mutta onhan esim.Hhh parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi