Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
11001/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen Linnan juhlien asun pitäisi toisaalta olla jotain uniikkia ja ainutlaatuista, sillä olisihan se tyylikästä nähdä Käärijä ihan perinteisessä ja etiketin mukaisessa frakissakin. Harvoin tulee Käärijällekään tilaisuutta sellaiseen pukeutua.

Tarkoitin luomuksella sitä, että siinä olisi jotain yllättävää ja erilaista, Käärijämäistä. Voi siis muuten ollakin ns perinteinen tumma puku tai mieluummin frakki, mutta ei mikään liian tavallinen. Mun mielestä Käärijä ja tavallinen ei vaan sovi yhteen :D 

Vierailija
11002/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tuli mieleen se ilmaiset housut, kympin paita jne juhla-asu, kun jo kesällä sanoi puvun olevan kaapissa 🙈. Mutta ei kai sentään 😁. 

Ei linnaan voi mennä sellaisessa puvussa. Mutta itse pelkään, että siellä on kaapissa joku basic Turon yhteistyö puku xD.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11003/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen Linnan juhlien asun pitäisi toisaalta olla jotain uniikkia ja ainutlaatuista, sillä olisihan se tyylikästä nähdä Käärijä ihan perinteisessä ja etiketin mukaisessa frakissakin. Harvoin tulee Käärijällekään tilaisuutta sellaiseen pukeutua.

Tarkoitin luomuksella sitä, että siinä olisi jotain yllättävää ja erilaista, Käärijämäistä. Voi siis muuten ollakin ns perinteinen tumma puku tai mieluummin frakki, mutta ei mikään liian tavallinen. Mun mielestä Käärijä ja tavallinen ei vaan sovi yhteen :D 

"Perinteinen, mutta ei tavallinen."  Hmmm...

Vierailija
11004/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos Levi, nyt suksin  v...uun!"  Onko kommentti jonkun mielestä kivaa, Käärijän imagoon välttämätöntä tai edes sopivaa?  Haastaako  K fanikuntansa (ikä)rajoja. Aliarvioiko yleisönsä?  Minua kyllä tympii.

Vierailija
11005/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos Levi, nyt suksin  v...uun!"  Onko kommentti jonkun mielestä kivaa, Käärijän imagoon välttämätöntä tai edes sopivaa?  Haastaako  K fanikuntansa (ikä)rajoja. Aliarvioiko yleisönsä?  Minua kyllä tympii.

No ylläri pylläri... K ei voisi tehdä mitään mihin olisit tyytyväinen, joten parempi olla yrittämättä ja vain tehdä miten haluaa. Ja nyt suksin vi*tuun.

Vierailija
11006/20847 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T/O keikka alkoi kymmenen aikaan? Ei ole vielä kuulunut mitään jännää?

Vierailija
11007/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja H yllätys on siis joulukalenteri. Joka tulee olemaan OnlyFansissa. 

Mitä mieltä täällä ollaan siitä? Jakaa hiukan mielipiteitä emoketjussa. 

Tommyn eiliseltä keikalta en oo nähny oikein mitään matskua vielä. Että liekö sittenkään ollut uus T ja O biisi? Tai infoa albuminjulkaisusta. 

Vierailija
11008/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Little Molly -pätkä eiliseltä minkä löysin: https://www.instagram.com/reel/Cz2w2iZO574/

Vierailija
11009/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn eiliseltä keikalta en oo nähny oikein mitään matskua vielä. Että liekö sittenkään ollut uus T ja O biisi? Tai infoa albuminjulkaisusta. 

H:n läsnäolo vähän huojentas tuossa 😅 että ei sieltä nyt mitään puhdasta p*rnoa ole tulossa 😂 luulen, että jotain kuumistelujuttujs voi olla kuvien ja videoiden muodossa, mutta saattaa olla jotain behind the scenes K-materiaalia, sketsejä jne. Houkuttaa kyllä ostaa tuo!

Vierailija
11010/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H:n läsnäolo vähän huojentas tuossa 😅 että ei sieltä nyt mitään puhdasta p*rnoa ole tulossa 😂 luulen, että jotain kuumistelujuttujs voi olla kuvien ja videoiden muodossa, mutta saattaa olla jotain behind the scenes K-materiaalia, sketsejä jne. Houkuttaa kyllä ostaa tuo!

Jotain ihanaa hassuttelua ja K:n tyylisesti hieman pikkutuhmaa ja kiusoittelua veikkaan. Mutta hei saadaan joulukuussa joka päivä K kontenttia!!! Love it

Vierailija
11011/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se ei aiheuta mitään erikoisia tunteita puoleen eikä toiseen. Ne ostaa jotka haluaa, itselläni ei oo rahaa vaikka voisin muuten ihan uteliaisuudesta sen hankkia.   Ne fanit, jotka valittaa siitä että kalenteri on maksullinen vähän ihmetyttää mua. Niinhän on keikat ja merch myös. Sisältö tuskin tulee olemaan mitään hc p*rnoa, OF:lla on vaan huono maine siinä suhteessa. 

Mäkään en oo nähny mitään matskua Tsta vaikka oon etsiny joka puolelta koko aamun. Pitää nyt vaan odotella

Vierailija
11012/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyllä olisi päivittäinen K-vitamiiniannos ja vähän päälle 😂💚 

Vierailija
11013/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP Youtubessa 1.9M rikki!

Vierailija
11014/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti ei ole Käärijä linnan juhlissa. Veisi paikan joltain joka oikeasti sen ansaitsee.

Käärijä ei ansaitse

Pelkkää kiroilua, viinan ylistämistä ja typerää hölmöilyä.

Vierailija
11015/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja Verka Serduchka -yhteiskuva Amsterdamista:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/734509898262593536/finally-some-jer…

Vierailija
11016/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ja Verka Serduchka -yhteiskuva Amsterdamista:

https://www.tumblr.com/wednesdayday/734509898262593536/finally-some-jer…

K pääsi tapaamaan idoliaan 💚💚

Vierailija
11017/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP Youtubessa 1.9M rikki!

Menisikö 2M vielä tänä vuonna? 💪🔥

Vierailija
11018/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mulla meni vähän maku tähän Onlyfans kalenteriin. En kritisoi maksullista sisältöä, kritisoin Onlyfansia. Mulle se näyttäytyy paikkana jossa naiset myyvät itseään visuaalisessa muodossa, suurimmat rahat käärii perustajamiehet.

Mä olen ehkä vähän konservatiivinen, mutta en pidä onlyfansista. Mikäli Käärijä haluaa kyseistä nettisivua tukea, kertoo se mulle hänen arvoistaan. Eli joo, ehkä mun on aika poistua. Toivottavasti ette hauku mua ihan lyttyyn ja ymmärrätte myös mun näkökulman. Kritisoin tuota sivustoa, en Käärijää.

Vierailija
11019/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta mulla meni vähän maku tähän Onlyfans kalenteriin. En kritisoi maksullista sisältöä, kritisoin Onlyfansia. Mulle se näyttäytyy paikkana jossa naiset myyvät itseään visuaalisessa muodossa, suurimmat rahat käärii perustajamiehet.

Mä olen ehkä vähän konservatiivinen, mutta en pidä onlyfansista. Mikäli Käärijä haluaa kyseistä nettisivua tukea, kertoo se mulle hänen arvoistaan. Eli joo, ehkä mun on aika poistua. Toivottavasti ette hauku mua ihan lyttyyn ja ymmärrätte myös mun näkökulman. Kritisoin tuota sivustoa, en Käärijää.

Jokaisella on omat mielipiteet ja näkökulmat ja sitä pitää mun mielestä kunnioittaa. Ei niissä ole mitään lyttäämistä. Eriävät mielipiteensä voi kuitenkin ilmaista joko fiksusti (kuten sinä) tai sitten typerästi kettuillen ja räyhäten. 

Vierailija
11020/20847 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä OnlyFansista myöskään, mutta ne ketkä siellä sisältöä myyvät tekevät niin omasta halustaan eikä siihen kukaan muu pakota. K18-materiaalia tuottavilla ei ole sutenöörejä ollenkaan samalla lailla tai pelkoa fyysisestä väkivallasta kuin kadulla itseään myyvillä. En siltikään arvosta tuollaista työtä henkilökohtaisesti enkä koe OnlyFansia alustana kovin hyvämaineisena, mutta Käärijää ei minusta voi tässä tuomita siitä, että hän tukisi naisten ala-arvoistamista olemalla samalla alustalla. Hän on siellä samasta syystä kuin kaikki muutkin eli ansaitsemassa rahaa sisällön tuottamisella vaikka hänen sisältönsä ei K18 olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi