Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija wrote:
Muitten artistien "fiilistelyt" eivät kuulu tähän ketjuun, ihan oma ketju noille b- jutuille. Onko näin vaikea ymmärtää?
Minä ainakin aion jatkaa analysointia silloin kun ei ole muuta mistä puhua. Sano sitä fiilistelyksi jos haluat, mutta minua kiinnostaa K:n musiikkisuhteet myös.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä kun on itse saanut otettua etäisyyttä K&B kuvioon huomaan ajattelevani, että yhteyden muodostaminen on Jokereiden suunnalta ollut aluksi huomattavasti laskelmoidumpaa kuin halusin ennen ajatella. Voihan olla että K on ollut ihan yhtä messissä, ja että juttu on jopa juonittu yhdessä, mutta jotenkin itse miellän K:n olevan tässä se vilpittömämpi osapuoli. Siksikin koen välillä suurta huvitusta siitä, että K ottaa shipistä julkisesti kaiken huumorin irti, samalla kun B yrittää nyt kaiken hyödyn hommasta jo lypsettyään pyristellä siitä eroon.
Tiedän tulevani kivitetyksi tästä mielipiteestä, mutta minkäs sitä mietteilleen voi. 😅
jos Kta ei oltaisi odotettu kiertueelle... Tuleeko K vielä ensi kesänä JO:n Suomen keikoille vieraaksi?
K taas on niin avoin ja tukeva ystävä, että hänel
K myös mainosti Alessandran uutta biisiä kun se tuli ❤️ Kärtsän ja Kuumaan yhteiskietueen haluaisin nähdä! Vaikuttavat kaikki ihanilta tyypeiltä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä kun on itse saanut otettua etäisyyttä K&B kuvioon huomaan ajattelevani, että yhteyden muodostaminen on Jokereiden suunnalta ollut aluksi huomattavasti laskelmoidumpaa kuin halusin ennen ajatella. Voihan olla että K on ollut ihan yhtä messissä, ja että juttu on jopa juonittu yhdessä, mutta jotenkin itse miellän K:n olevan tässä se vilpittömämpi osapuoli. Siksikin koen välillä suurta huvitusta siitä, että K ottaa shipistä julkisesti kaiken huumorin irti, samalla kun B yrittää nyt kaiken hyödyn hommasta jo lypsettyään pyristellä siitä eroon.
Tiedän tulevani kivitetyksi tästä mielipiteestä, mutta minkäs sitä mietteilleen voi. 😅
Toinen yrittää viestittää että olisi edelleen saatavilla, vaikka ei oikeasti ei ole. Tuttu leikki. Ja toisella oli ehkä tunteita mukana, ja ymmärtää realiteetit koska se toinen ei ole sinkku. Miksi jatkaa? 🧐
Huoh.
Ei, vaan Käärijä suorastaan jopa vähän vittuilee B:lle jatkamalla noita juttuja ihan omaksi huvikseen, ja syystä. Ihan kaverillista naljailua toki, ei mitään pahantahtoista, mutta saa täyden siunaukseni. 😌
Millä tavalla varatun kutsuhuutoon pitää vastata. Leikkiähän se on, mutta ehkä B ei halua sitä rohkaista nyt. Mahdoton tietää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toinen yrittää viestittää että olisi edelleen saatavilla, vaikka ei oikeasti ei ole. Tuttu leikki. Ja toisella oli ehkä tunteita mukana, ja ymmärtää realiteetit koska se toinen ei ole sinkku. Miksi jatkaa? 🧐
Anteeksi, mutta tämä koko B:n ihastumisen pitäminen totena on shippareiden kehittelemä asia, johon ei ole mitään vahvistusta. En tiedä heidän suhteestaan, mutta tällaisten sanominen faktana ei ole ok. Etenkin kun siinä arvostellaan K:n käytöstä perustuen omaan mielikuvitukseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ketjussa aiheena on Käärijä, ei Bojan, Boitsu yms eikä Tommy yms.
Me vaan analysoidaan K:n ympärillä pyöriviä juttuja nyt kun Kärtsä on lepäilemässä. Ei me muuten kestetä ens viikkoon!
Näille analysoinneille oma ketju, ei tämä.
Virallinen lista (päivittyy perjantaisin): https://www.ifpi.fi/lista/singlet/2023/43/
Siellä se HHH on viidentenä ekalla listaviikollaan, sehän on hyvin!
Se HUGO:n Taulut on tällä viikolla ykkösenä, ja on ollut viimeiset 7 viikkoa listalla joko ekana tai tokana. Hyvä juttu hänelle/heille! (en itse oo kuullut biisiä enkä tiedä kuka on HUGO, onko bändi vai yks henkilö.. vai mikä)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toinen yrittää viestittää että olisi edelleen saatavilla, vaikka ei oikeasti ei ole. Tuttu leikki. Ja toisella oli ehkä tunteita mukana, ja ymmärtää realiteetit koska
Molemmilla taitaa olla edelleen tunteita sekä K että B, se on minun mielipide
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toinen yrittää viestittää että olisi edelleen saatavilla, vaikka ei oikeasti ei ole. Tuttu leikki. Ja toisella oli ehkä tunteita mukana, ja ymmärtää realiteetit koska
Minä kyllä tunnustan, että en yhtään osaa arvata näistä kärtsän jutuista, mikä hänen motiivinsa on. Ehkä sekin ajan kanssa selviää.
Täytyy olla aika pussissa elänyt, jos ei ole ikinä kuullutkaan Suomen tämän hetken listaykkösestä ja vielä oikein kehuskelee tietämättömyydellään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toinen yrittää viestittää että olisi edelleen saatavilla, vaikka ei oikeasti ei ole. Tuttu leikki. Ja toisella oli ehkä tu
Sehän siinä on, kun K:lla ei ole mitään takamotiiveja. Hän on avoin ihminen ja lavashowhun kuuluu heittää huulta faneille kiinnostavista asioista. Ei siinä ole mitään salattavaa tai agendaa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muitten artistien "fiilistelyt" eivät kuulu tähän ketjuun, ihan oma ketju noille b- jutuille. Onko näin vaikea ymmärtää?
Minä ainakin aion jatkaa analysointia silloin kun ei ole muuta mistä puhua. Sano sitä fiilistelyksi jos haluat, mutta minua kiinnostaa K:n musiikkisuhteet myös.
Väärä ketju. Tämä ketjun aloittivat ne, joita ei KB-jutut kiinnostaneet ja sellaisena se halutaan pitääkin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käärijän kaikki striimausluvut on lähteneet selkeään laskuun, mikähän siihen on syynä, ulkomaankiertue ja uusi tai oikeastaan kaksi uutta biisiä mutta suunta on alaspäin.
Hei vaan sullekin mennen talven lumia!
Sano yksikin maa Suomen lisäksi, missä Huhhahhei on edes jollakin listalla!
Ei sen tarvitse olla missään listoilla kunnstriimejä sataa 😂 K on vaihtoehtoräppäri, ei sellainen musiikki listoille nouse
Jos kerran striimataan, niin pitäisihän sen kaiken järjen mukaan näkyä edes jossakin listassa 😂 Hugon Tauluja kuunnellaan Suomessa yli 110 000 kertaa päivässä, HHHta jotain 43 000 kertaa.
Mun piti mennä katsomaan tämän sinun suosikki-Hugosi musiikkia kun joka päivä siitä jankutat miten menestynyt se on K:hon verrattuna... öö, okei, sen muilla kappaleilla on alle 300t kuuntelua. Kärtsän muilla biiseillä on siis miljoonia kuunteluita. Eli sellaiset vertaukset....
(Ei siis mitään herra Hugoa vastaan, toivottavasti on hyvä ura edessä vaikka ei ole mun tyyppistä musaa, tämä oli vaan huomio siitä miten Kärtsän menestystä mollaavat ovat hyvin valikoivia siinä mitä lukuja käyttävät, eikä ne kestä päivänvaloa kun vähänkään katsoo pintaa syvemmälle.)
Vierailija wrote:
Täytyy olla aika pussissa elänyt, jos ei ole ikinä kuullutkaan Suomen tämän hetken listaykkösestä ja vielä oikein kehuskelee tietämättömyydellään.
Mä asun ulkomailla, joka kaiketi on "pussissa elämisen" yksi muoto. :)
Mutta en tosiaan oo koskaan kuullut.
Vierailija wrote:
Ai, never heard. Jos vertaat kaikkia suomalaisia underground artisteja listaykköseen, niin kaikki ovat floppeja.
Missä minä kuulisin Suomen lista ykkösiä? En kuuntele radiota ikinä, en katso televisiota muuta kuin striimauspalveluiden kautta, määritän spotifyissa itse omat soittolistani, joita kuuntelen... Kuuntelen todella vähän mitään ajankohtaista suomalaista musiikkia enkä ole ikinä kuullutkaan hugoista ym. K on ainut suomalainen artisti, josta olen kiinnostunut. Ja K:sta kuulin ensimmäisen kerran 1.5 vappubileissä, joissa kuulin CCC:n. Muiden näkökulmasta se oli varmasti todella myöhään, mutta niin pimennossa olen suomalaisesta pop-kulttuurista. Enkä ole ikinä ollut tarpeeksi kiinnostunut selvittääkseeni. K muutti sen
Vierailija wrote:
Mäkin kehuskelen ettei mullakaan ole mitään käryä kuka tää tyyppi on enkä ole kuullut biisiä. Luultavasti on teinien suosiossa? Ehkä pitäisi kysyä omilta teineiltä ovatko kuulleet...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käärijän kaikki striimausluvut on lähteneet selkeään laskuun, mikähän siihen on syynä, ulkomaankiertue ja uusi tai oikeastaan kaksi uutta biisiä mutta suunta on alaspäin.
Hei vaan sullekin mennen talven lumia!
Sano yksikin maa Suomen lisäksi, missä Huhhahhei on edes jollakin listalla!
Ei sen tarvitse olla missään listoilla kunnstriimejä sataa 😂 K on vaihtoehtoräppäri, ei sellainen musiikki listoille nouse
Jos kerran striimataan, niin pitäisihän sen kaiken järjen mukaan näkyä edes jossakin listassa 😂 Hugon Tauluja kuunnellaan Suomessa yli 110 000 kertaa päivässä, HHHta jotain 43 000 kertaa.
Oho!!! Nyt taidettiin löytääkin se yhden biisin ihme/lentotähti/menneen talven lumia!!!!! 🤣🤣🤣🤣 K:lla on n. 15 biisiä joilla on yli 1M kuuntelua! Että Hopi Hopi, kuuntelemaan sitä hugoa nyt...vai onko valitettava tosiasia se, että ensi kesänä ei kukaan enää muista kuka tämä Hugo edes oli...? 😭
Mulla on sama. Olen asunut pitkään ulkomailla, ja jossain vaiheessa suomalaisen musiikin kuuntelu tai seuraaminen jäi hyvin vähälle, valitettavasti. K muutti sen.
K:n myötä tutustuin hieman myös Kuumaahan, tykkään heistäkin. Ja lisäsin vanhoja suomalaisia suosikkejani uudestaan kuunteluun monen vuoden tauon jälkeen.
Mun striimaukset ei oo mukana Suomen luvuissa, vaan asuinmaani.
- edellisen "asun ulkomailla eli pussissa" viestin kirjoittanut
Taitaa Hugon taululle siis parempi vertauskohde olla CCC, kuin uusin biisi 😂 kun hugolla on vain tämä yksi jokseenkin kuunneltu biisi. Sain päivän naurut, kiitos lentotähti!
Tauluja-jankkaaja palannut 🙄 mee kuunteleen sitä taulua jos se on niiiiiin hyvä! Hhh:ta striimataan ulkomaillakin, mitä ei suomenkieliselle musiikille kovin usein tapahdu. K:n tietää Suomessa kaikki, mutta anteeksi nyt vain mutta en ole ikinä kuullutkaan mistään hugsota tai tauluista. Pop musiikilla on sellainen jännä piirre, että se on suosittua 🤣