Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hitto, tätä lainauksen toimimattomuutta. Mutta se, että B vaikuttaa joistain laskelmoivalta johtuu musta siitä, että se ei muuten enää reagoi K:n someen kuin silloin kun B/JO hyötyy siitä. Jos kävisi vaikka painamassa Voguen tai Eurotourin julkaisuun sen kusisen tykkäyksen ei se ero K:n promoamisesta hyötymisen&muun somekanssakäymisen kesken olisi niin räikeä. Etenkin kun reagoi muihin viisukavereihin kuitenkin. Yksityisesti tietty voi pitää paljonkin yhteyttä. No ei enempää tästä. Ehkä haluaa hillitä shippausta. Ja sori, en jauha enää B:sta 🙈
Kusinen tykkäys!!! 🤣🤣🤣 olen huomannut vähän saman... Toisaalta: ehkä B ei halua vaikuttaa liian roikkuvalta K:hon ja tämän menestykseen julkisesti ja tsemppaa mieluummin yksityisesti
B tykännyt juuri Etelin Lontoo postauksesta ja oikein sydämen kanssa
Proves our point.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hitto, tätä lainauksen toimimattomuutta. Mutta se, että B vaikuttaa joistain laskelmoivalta johtuu musta siitä, että se ei muuten enää reagoi K:n someen kuin silloin kun B/JO hyötyy siitä. Jos kävisi vaikka painamassa Voguen tai Eurotourin julkaisuun sen kusisen tykkäyksen ei se ero K:n promoamisesta hyötymisen&muun somekanssakäymisen kesken olisi niin räikeä. Etenkin kun reagoi muihin viisukavereihin kuitenkin. Yksityisesti tietty voi pitää paljonkin yhteyttä. No ei enempää tästä. Ehkä haluaa hillitä shippausta. Ja sori, en jauha enää B:sta 🙈
Kusinen tykkäys!!! 🤣🤣🤣 olen huomannut vähän saman... Toisaalta: ehkä B ei halua vaikuttaa liian roikkuvalta K:hon ja tämän menestykseen julkisesti ja tsemppaa mieluummin yksityisesti
WOW! :OOO B on tykännyt Etelin kuvasta?? xD
Pärjäsin tämän päivän, mutta nyt alkaa K-vitamiinin puute taas polletelemaan... K! Armahda meitä nääntyneitä sieluja!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
B tykännyt juuri Etel
On niin rakastunut, ettei uskalla tykätä suoraan K
Vierailija wrote:
Pärjäsin tämän päivän, mutta nyt alkaa K-vitamiinin puute taas polletelemaan... K! Armahda meitä nääntyneitä sieluja!
K-vitamiinin vaikutusaika on 24h, sitten potilaat tarvitsevat uuden annoksen puutostilan oireiden ehkäisemiseksi. (Eli sama täällä)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juupa juu.. ehkä rakastunut omaan egoonsa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
K-vitamiinin vaikutusaika on 24h, sitten potilaat tarvitsevat uuden annoksen puutostilan oireiden ehkäisemiseksi. (Eli sama täällä)
Mulla oli eilen ihan hölmö olo, kun ennen nukkumaanmenoa istuin tiktokissa ja hymyilin hölmösti kun katsoin K-tiktokeja... miksi olen tällainen?? xD
Herrajumala mikä itsevarma Kärtsä 🔥
https://www.tumblr.com/somniari0/732357833974317056?source=share
Hyvää yötä <3 pieni K-vitamiinishotti kaikille: https://www.tumblr.com/musicalislife/732363338998267904
Väärinkirjoitettu otsikko tässä ketjussa kertoo käärijäfaneista kaiken. Yksinkertaisten ihmisten viihdettä, vähän kuin Putous, Huutokauppakeisari tai Sami Hedbergin ns. komiikka.
Hyvää huomenta kaikille!
Twitterissä joku linkkasi kivan artikkelin Jukasta: https://www.tervareitti.fi/artikkelit/vaalan-treenikampalta-helsingin-j…
Julkaistu 1.6.
Vierailija wrote:
Väärinkirjoitettu otsikko tässä ketjussa kertoo käärijäfaneista kaiken. Yksinkertaisten ihmisten viihdettä, vähän kuin Putous, Huutokauppakeisari tai Sami Hedbergin ns. komiikka.
Kiitos tästä tiedosta. Sit iloisempiin puuhiin, kai sullakin jotain kivempaa tekemistä on kuin ankeilla täällä?
Vierailija wrote:
Hyvää huomenta kaikille!
Twitterissä joku linkkasi kivan artikkelin Jukasta: https://www.tervareitti.fi/artikkelit/vaalan-treenikampalta-helsingin-j…
Julkaistu 1.6.
Tässä on aika monta hyvää täsmennystä aikojen saatossa vähän vääristyneisiin käsityksiin, kuten että K ja Jukka olisi lapsuudenystäviä tai että olis joku kesäbiisi tuloillaan. Meinasin linkata tän jo itsekin aiemmin, mutta hyvä että sä teit sen nyt.
Näyttää, että yksi ja sama mielestään hauskan k-vitamiinin keksijä tehtailee kommenttia kommentin perään. Ei puutu enää kuin 💚.
K-vitamiinia saa tällä hetkellä parhaiten tumpusta. Itse oon muuttanut sinne nyt lähes kokonaan.
Ainiin, niin ja 💚💚💚💚💚 ja 💚