Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8661/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vielä vaikeampaa on hyväksyä, että K:lla voi olla ja onkin tyttöystävä!

Naisfaneille on jotenkin helpompaa leikitellä ajatuksella "poikaystävästä".

Näin suurempana ilmiönä tuo on muuten totta. Naisfanit ihannoivat homosuhteita idoleilleen, ehkä juuri siksi, että jos idoli ei olisi edes kiinnostunut naisista, olisi idolin suhdestatus helpompi hyväksyä, koska idoli on suuntautumisensa puolesta jo saavuttamaton. 

En minä ainakaan. En ymmärrä näitä shippausjuttuja muutenkaan. Olen varmaan henkisesti ihan kalkkis. 

Vierailija
8662/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hienoa, kuinka Käärijä on saanut pidettyä yksityiselämänsä ja -asiansa yksityisinä siihen nähden kuinka paljon hän on ollut viime kuukausien aikana esillä ja erilaisten keskustelujen kohteena. Arvostan. Toivottavasti linja jatkuu samana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä en voi vieläkään käsittää, et kuulin eilen nevermonth-biisin🥹 Se vetäs raskaalla osuudella niin jalat heikoksi, että oon vieläkin täällä maton rajssa. Se hhh-kohta on fire🔥

Ihana kuulla paikallaolleilta!! 🥹 oliko hyvä tunnelma koko keikan? Lähtivätkö kaikki mukaan nauruun ja biiseihin? 💚🥹

Oli ihana ja intensiivinen tunnelma koko illan. Suuri osa ihan ruotsalaisia puheesta päätellen ja juteltiin sellaisen Gävleläisen porukan kanssa. He oli löytänyt K:n viisuista (ylläri) ja siitä asti fanittaneet. Oli heidän eka K-keikka ja vaikka oltiin taaempana, ni silti porukka hyppi ja jorasi. Oli kuulemma paljon uskomattomampi kokemus, mitä oli osanneet kuvitella. Osasivat myös biisien sanoja ja lauloi mukana, porukka oikeasti lauloi niitä ja suurin osa ei suomalaisia. Jotenkin ehkä Suomen keikkoihin verrattuna ihmiset hyppi ja tanssi enemmän muuallakin kuin eturivissä. Ihanaa oli ja K:n välispiikit oli taattua laatua, sehän puhui tosi sujuvasti🥰

Vierailija
8664/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa nyt! Häärijän stoorissa näkyy. Hienosti kuvassa Viron lippu myös liehuu. 

Vierailija
8665/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä en voi vieläkään käsittää, et kuulin eilen nevermonth-biisin🥹 Se vetäs raskaalla osuudella niin jalat heikoksi, että oon vieläkin täällä maton rajssa. Se hhh-kohta on fire🔥

Ihana kuulla paikallaolleilta!! 🥹 oliko hyvä tunnelma koko keikan? Lähtivätkö kaikki mukaan nauruun ja biiseihin? 💚🥹

Oli ihana ja intensiivinen tunnelma koko illan. Suuri osa ihan ruotsalaisia puheesta päätellen ja juteltiin sellaisen Gävleläisen porukan kanssa. He oli löytänyt K:n viisuista (ylläri) ja siitä asti fanittaneet. Oli heidän eka K-keikka ja vaikka oltiin taaempana, ni silti porukka hyppi ja jorasi. Oli kuulemma paljon uskomattomampi kokemus, mitä oli osanneet kuvitella. Osasivat myös biisien sanoja ja lauloi mukana, porukka oikeasti lauloi niitä ja suurin osa ei suomalaisia. Jotenkin ehkä Suomen keikkoihin ver

Kiitos raportista, ihana kuulla! 🥹💚 Suomessa K:n keikoille varmaan päätyy enemmän sellaisia kasuaalisempia faneja, kun K:lla on niin paljon keikkoja täällä. Ulkkiksille tuo oli todella ainutlaatuinen kokemus 💚 ei varmasti jättänyt ketään kylmäksi!

Vierailija
8666/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan seuraava biisi nimeltään mister lonely😅

Vierailija
8667/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti on jonoutettu modea varten, täällä on tehty ilmiantoja asiattomasta sisällöstä ja kommenttien käsittelyyn menee aikaa. Toivottavasti tää ketju ei nyt lukkiudu just tänä iltana!

Vierailija
8668/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modeen menneet kommentit eivät koskaan ilmesty, kannattaa kirjoittaa uusi hieman eri sanoin, uudistuksessa viestit menee nyt helposti sinne ihan tavallisetkin, ei täällä viestejä kai ole poistunut?

Vierailija
8669/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun kommentti on jonoutettu modea varten, täällä on tehty ilmiantoja asiattomasta sisällöstä ja kommenttien käsittelyyn menee aikaa. Toivottavasti tää ketju ei nyt lukkiudu just tänä iltana!

Emoketjussa tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä sillä ole mitään tekemistä kommentin sisällön kanssa. Taitaa olla Vauvan uusi "ominaisuus", joka tekee kyllä palstailusta ajoittain todella turhauttavaa. 🙄

Vierailija
8670/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Emoketjussa tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä sillä ole mitään tekemistä kommentin sisällön kanssa. Taitaa olla Vauvan uusi "ominaisuus", joka tekee kyllä palstailusta ajoittain todella turhauttavaa. 🙄

Just joo...mäkin ihmettelin miten täältä ois ilmiannettu kommentteja kun ainakaan mä en oo nähny mitään asiatonta. Kauheen montaa kertaa en kyllä viittis naputella samoja viestejä, onneksi tää ei ollu mikään tärkeä.

Vierailija
8671/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on suhde Behmin kanssa. Varma tieto. Seiska kohta paljastaa.

Vierailija
8672/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8673/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta bongattiin että TikTokista löytyy mela.fbx tili, jolla videoita eiliseltä, esim. ICIP kokonaan

Vierailija
8674/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toisesta ketjusta bongattiin että TikTokista löytyy mela.fbx tili, jolla videoita eiliseltä, esim. ICIP kokonaan

Siellä juttua Basshunterista, yhteisbiisiäkö?! 😯

Vierailija
8675/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli menossa naimisiin Basshunterin kanssa.

Vierailija
8676/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käärijällä on suhde Behmin kanssa. Varma tieto. Seiska kohta paljastaa.

Heistä tulisikin sitten todennäköisesti maamme tämän hetken seuratuin julkkispari, jos näin olisi.

Vierailija
8677/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K laittoi stooriin uudet vaatteet! Tommy x Kappa collabista. :D 

Hyvältä näyttää!!!

Vierailija
8678/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LB on postannut uuden kuvan K:n kanssa, ja tekstin ”real winners”

Vierailija
8679/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mielestäni on täysin ok, että K&Bstä fantasioidaan. K ei ole tuonut esille tyttöystävää, eikä halua meidän puhuvan hänestä. B:tä taas K tuo jatkuvalla syötöllä esille ja heittää häneen liittyen romanttista sisältöä (josta osa varmasti puhdasta läppää). Tämän tiedon valossa vaikuttaisi siltä, että K haluaakin meidän spekuloivan ja fiilistelevän hänen suhdettaan B:hen. Sen takia me voidaan hyvin unohtaa ne kuuluisat realiteetit. 

Puheet "jatkuvasta syötöstä" ovat liioittelua. Muutamat yli-innokkaat fanit pitävät tätä saagaa elossa syystä tai toisesta, vaikka suurimman osan Käärijänkin heittämistä läpistä voisi unohtaa saman tien.

Vierailija
8680/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg... Ja stooreissa LB x K 👀👀👀 Olisiko oikeasti jokin yhteisprojekti...? Ja nuo kapan jättikokoiset vaatteet näyttävät niin hyviltä!!!! T varmaan tuonut lahjaksi 💚🥹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän