Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
On todella hienoa, kuinka Käärijä on saanut pidettyä yksityiselämänsä ja -asiansa yksityisinä siihen nähden kuinka paljon hän on ollut viime kuukausien aikana esillä ja erilaisten keskustelujen kohteena. Arvostan. Toivottavasti linja jatkuu samana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en voi vieläkään käsittää, et kuulin eilen nevermonth-biisin🥹 Se vetäs raskaalla osuudella niin jalat heikoksi, että oon vieläkin täällä maton rajssa. Se hhh-kohta on fire🔥
Ihana kuulla paikallaolleilta!! 🥹 oliko hyvä tunnelma koko keikan? Lähtivätkö kaikki mukaan nauruun ja biiseihin? 💚🥹
Oli ihana ja intensiivinen tunnelma koko illan. Suuri osa ihan ruotsalaisia puheesta päätellen ja juteltiin sellaisen Gävleläisen porukan kanssa. He oli löytänyt K:n viisuista (ylläri) ja siitä asti fanittaneet. Oli heidän eka K-keikka ja vaikka oltiin taaempana, ni silti porukka hyppi ja jorasi. Oli kuulemma paljon uskomattomampi kokemus, mitä oli osanneet kuvitella. Osasivat myös biisien sanoja ja lauloi mukana, porukka oikeasti lauloi niitä ja suurin osa ei suomalaisia. Jotenkin ehkä Suomen keikkoihin verrattuna ihmiset hyppi ja tanssi enemmän muuallakin kuin eturivissä. Ihanaa oli ja K:n välispiikit oli taattua laatua, sehän puhui tosi sujuvasti🥰
Tallinnassa nyt! Häärijän stoorissa näkyy. Hienosti kuvassa Viron lippu myös liehuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en voi vieläkään käsittää, et kuulin eilen nevermonth-biisin🥹 Se vetäs raskaalla osuudella niin jalat heikoksi, että oon vieläkin täällä maton rajssa. Se hhh-kohta on fire🔥
Ihana kuulla paikallaolleilta!! 🥹 oliko hyvä tunnelma koko keikan? Lähtivätkö kaikki mukaan nauruun ja biiseihin? 💚🥹
Oli ihana ja intensiivinen tunnelma koko illan. Suuri osa ihan ruotsalaisia puheesta päätellen ja juteltiin sellaisen Gävleläisen porukan kanssa. He oli löytänyt K:n viisuista (ylläri) ja siitä asti fanittaneet. Oli heidän eka K-keikka ja vaikka oltiin taaempana, ni silti porukka hyppi ja jorasi. Oli kuulemma paljon uskomattomampi kokemus, mitä oli osanneet kuvitella. Osasivat myös biisien sanoja ja lauloi mukana, porukka oikeasti lauloi niitä ja suurin osa ei suomalaisia. Jotenkin ehkä Suomen keikkoihin ver
Kiitos raportista, ihana kuulla! 🥹💚 Suomessa K:n keikoille varmaan päätyy enemmän sellaisia kasuaalisempia faneja, kun K:lla on niin paljon keikkoja täällä. Ulkkiksille tuo oli todella ainutlaatuinen kokemus 💚 ei varmasti jättänyt ketään kylmäksi!
Onkohan seuraava biisi nimeltään mister lonely😅
Mun kommentti on jonoutettu modea varten, täällä on tehty ilmiantoja asiattomasta sisällöstä ja kommenttien käsittelyyn menee aikaa. Toivottavasti tää ketju ei nyt lukkiudu just tänä iltana!
Modeen menneet kommentit eivät koskaan ilmesty, kannattaa kirjoittaa uusi hieman eri sanoin, uudistuksessa viestit menee nyt helposti sinne ihan tavallisetkin, ei täällä viestejä kai ole poistunut?
Vierailija wrote:
Mun kommentti on jonoutettu modea varten, täällä on tehty ilmiantoja asiattomasta sisällöstä ja kommenttien käsittelyyn menee aikaa. Toivottavasti tää ketju ei nyt lukkiudu just tänä iltana!
Emoketjussa tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä sillä ole mitään tekemistä kommentin sisällön kanssa. Taitaa olla Vauvan uusi "ominaisuus", joka tekee kyllä palstailusta ajoittain todella turhauttavaa. 🙄
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Emoketjussa tätä tapahtuu jatkuvasti, eikä sillä ole mitään tekemistä kommentin sisällön kanssa. Taitaa olla Vauvan uusi "ominaisuus", joka tekee kyllä palstailusta ajoittain todella turhauttavaa. 🙄
Just joo...mäkin ihmettelin miten täältä ois ilmiannettu kommentteja kun ainakaan mä en oo nähny mitään asiatonta. Kauheen montaa kertaa en kyllä viittis naputella samoja viestejä, onneksi tää ei ollu mikään tärkeä.
Käärijällä on suhde Behmin kanssa. Varma tieto. Seiska kohta paljastaa.
Toisesta ketjusta bongattiin että TikTokista löytyy mela.fbx tili, jolla videoita eiliseltä, esim. ICIP kokonaan
Vierailija wrote:
Toisesta ketjusta bongattiin että TikTokista löytyy mela.fbx tili, jolla videoita eiliseltä, esim. ICIP kokonaan
Siellä juttua Basshunterista, yhteisbiisiäkö?! 😯
Oli menossa naimisiin Basshunterin kanssa.
Vierailija wrote:
Käärijällä on suhde Behmin kanssa. Varma tieto. Seiska kohta paljastaa.
Heistä tulisikin sitten todennäköisesti maamme tämän hetken seuratuin julkkispari, jos näin olisi.
K laittoi stooriin uudet vaatteet! Tommy x Kappa collabista. :D
Hyvältä näyttää!!!
LB on postannut uuden kuvan K:n kanssa, ja tekstin ”real winners”
Vierailija wrote:
Mielestäni on täysin ok, että K&Bstä fantasioidaan. K ei ole tuonut esille tyttöystävää, eikä halua meidän puhuvan hänestä. B:tä taas K tuo jatkuvalla syötöllä esille ja heittää häneen liittyen romanttista sisältöä (josta osa varmasti puhdasta läppää). Tämän tiedon valossa vaikuttaisi siltä, että K haluaakin meidän spekuloivan ja fiilistelevän hänen suhdettaan B:hen. Sen takia me voidaan hyvin unohtaa ne kuuluisat realiteetit.
Puheet "jatkuvasta syötöstä" ovat liioittelua. Muutamat yli-innokkaat fanit pitävät tätä saagaa elossa syystä tai toisesta, vaikka suurimman osan Käärijänkin heittämistä läpistä voisi unohtaa saman tien.
Omg... Ja stooreissa LB x K 👀👀👀 Olisiko oikeasti jokin yhteisprojekti...? Ja nuo kapan jättikokoiset vaatteet näyttävät niin hyviltä!!!! T varmaan tuonut lahjaksi 💚🥹
En minä ainakaan. En ymmärrä näitä shippausjuttuja muutenkaan. Olen varmaan henkisesti ihan kalkkis.