Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
8701/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos B:stä on kyltti, niin varmasti mainitsee, kun ei osaa olla puhumatta, Tommy on vaan yhden biisin verran

No illalla me vasta näemme kumpi meistä on oikeassa. :)

Vierailija
8702/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos B:stä on kyltti, niin varmasti mainitsee, kun ei osaa olla puhumatta, Tommy on vaan yhden biisin verran

Ehkä jos ei keksi muuta puhuttavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8704/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käärijällä on suhde Behmin kanssa. Varma tieto. Seiska kohta paljastaa.

Uu tää ois aika juicy juttu. 

Vierailija
8705/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vieläkin vähän herkistyttää miten onnella ruotsalaiset otti vastaan HHH:n, yhdessä tiktokin klipissä kuulee että osaavat jopa laulaa mukana vähän niitä pätkiä jotka K julkaisi etukäteen. Okeiokeiokei karjuu kaikki, säätä ja määtä kuuluu ruotsalaisella aksentilla, ja sitten jostain syystä "heilumaan"-sanan muistavat siitä poppi-osasta. Niin suloista.

Ei ole varmaan montaa suomeksi laulavaa artistia (joku kultti-metallibändi ehkä?) jonka ruotsinkeikalla yleisö yrittää laulaa mukana suomea, ja vielä julkaiseattomasta biisistä.

Vierailija
8706/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

K on fiksu. 

Reagoi just oikealla tavalla yleisöstä riippuen. Eilen Tukholmassa oli bojanisteja ehkä normia enemmän kun JO on just vasta ollut siellä keikalla ja fandom on osin sama. Oli herkkänä sen suhteen, otti kopin, osui ja upposi. 

Tänään on eri meininki. Mukana on Tallinnan oma poika Tommy. ICIP ollut Virossa yhtä suosittu kuin Suomessa. Ja sitä osaa fandomista aika ruokkia nyt. Siksi veikkaan että B:tä ei mainitse sanallakaan tänään.

Onnekseni seilaan s*tana miten sattuu, niin kelpaa sekä K/B että K/T tarjoilut.🥳

Vierailija
8707/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin chachachstytöllä ig:sisä eturivin paikka keikalle. On ennenkin pitänyt livejä 👀 ja hänellä stoorissa jokin K-tv juttu.. Mikke kuvasi jotain faneja eturivissä..olisiko jokin vlog tulossa? 👀

Vierailija
8708/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältteleekö K aktiivisesti s-kirjaimia sisältäviä sanoja laulaessaan vai onko sinut lievän ongelmansa kanssa?

Vierailija
8709/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vältteleekö K aktiivisesti s-kirjaimia sisältäviä sanoja laulaessaan vai onko sinut lievän ongelmansa kanssa?

HHH:ssahan on se ihanan s-alkusointuosio "ja sisälläni sydämeni laulaa sävelmää" Ahh. <3

Vierailija
8710/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachacha tytöltä eka klippi K lavalla!!

Vierailija
8711/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taaskaan liveä... ähh. Noh, nauttikoon ulkkikset taas keikasta, kyllä ne materiaalit alkaa tippumaan illan myötä.

Vierailija
8712/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä ihmettä? 😀 Ihan basic stadi ässähän sillä suhahtaa. 

Vierailija
8713/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää milloin K aikoo julkaista HHH:n spotifyhyn... jättääkö ne sen oikeasti ens kuulle, vai tekisivätkö jo tän kuun puolella? Jos ens kuussa, niin vajaan 3 viikon päästä on ensimmäinen perjantai.

Riippuu varmaan onko ne tekemässä siihen jotain videotakin.

Vierailija
8714/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

HHH:ssahan on se ihanan s-alkusointuosio "ja sisälläni sydämeni laulaa sävelmää" Ahh. <3

Tietääkseni S-sointua ei ole olemassakaan, ainakaan lähtisessä järjestelmässä. Soinnut menee efgah(b)cd, minä tiedän koska olen käynyt ogelin jatsi linjan ja valmistunut taitavaksi jatsi kitaristiksi.

Vierailija
8715/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tietääkseni S-sointua ei ole olemassakaan, ainakaan lähtisessä järjestelmässä. Soinnut menee efgah(b)cd, minä tiedän koska olen käynyt ogelin jatsi linjan ja valmistunut taitavaksi jatsi kitaristiksi.

Kuten Kärtsä sanoisi: watafak

Vierailija
8716/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko kärsä tämä pandan näköinen moppitukka?

Vierailija
8717/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekka loppunee noin 20min sisällä. Sitten matskua odottelemaan.

Vierailija
8718/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko kärsä tämä pandan näköinen moppitukka?

Jos on pakko trollata niin yritä nyt ees keksiä parempia läppiä. Mutta turhaan sä täällä aikaas tuhlaat, meitä on vaikeeta provosoida 

Vierailija
8719/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuosta tuli mieleen se ICIP-julkaisulive jossa päätettiin että K näyttää kidutetulta pandalta siinä, kun raukka oli niin väsynyt.xD Siitä taitaa olla jo kuukausi, pandaltahan se välillä näyttää, mutta onneksi ei kidutetulta pitkään aikaan.

Vierailija
8720/20844 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kuvat K/T on tullut Twitteriin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän