Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkkishippi jäi näkemättä. Voiko sen vielä jossain nähdä?
Mua kiinnostais myös! Paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.
No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin
No sitähän ei voi varmasti tietää....
Vierailija kirjoitti:
Hei eipäs nyt täälläkin aleta rähisemään ja riitaa haastamaan!
Olihan se arvattavissa, kun toinen ketju lukkiutui. Varmaan kannattavinta kaikkien pitää pieni tauko täältä, niin jankkaajat ja poistelijat ei saa aihetta. Kiitos näkemiin.
Huh, en tajunnut että tuonne Tallinnan keikkapaikkaan mahtuu jopa 1500 ihmistä. Oletin että se olisi pienempi.
Olen kyllä suhteellisen varma, että T nähdään Tallinnassa! icip live 2.0!!! Toivottavasti sieltä tulee live :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.
No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin
Pyydän poistamaan tämänkin, jos poistuu
Juuuuh nyt on ehkä kuumimmat Kn kuvat mitä oon nähny 🥵🔥🥵🔥
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Huh, en tajunnut että tuonne Tallinnan keikkapaikkaan mahtuu jopa 1500 ihmistä. Oletin että se olisi pienempi.
Sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä Tommy on vierailijana, sanoisin. Ja tykkää esittää ICIPIä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tallinnan keikka k-18?
Ei ole, vain Dublin muistaakseni K18
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni.. eikö tuolla kiertueella vain 1-2 keikkaa olleet k18?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.
Itse antavat aihetta, sinä varmaan shippaat Tommylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirrytään vaan sitten tänne. Saavat tehdä tilaa sekä tälle paatille että säännöilleen.
Hassua että tämän ketjun alkuaikoina nimenomaan toitotettiin että tänne on kaikki tervetulleita ja kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja siirtykää tänne. Vähän on vaihtunut asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä Tommy on vierailijana, sanoisin. Ja tykkää esittää ICIPIä livenä.
Samaa mieltä! Ja tuossa videossa soi taustalla icip... Kyllä uskon T:n olevan siellä! Hyvää mainosta T:llekin esiintyä LB:n ja K:n kanssa ennen hänen oman levynsä julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Juuuuh nyt on ehkä kuumimmat Kn kuvat mitä oon nähny 🥵🔥🥵🔥
Pötsi tökkää kyl sen verran et ei all time high scorea tipu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella poistatat täysin harmittomia ja asiallisia viestejä? Tuossa kyseisessä viestissä ei ole mitään pahaa. Itsekin mietin aina kun emoketju lukkiutuu, että avautuuko se vielä vai ei. Jos jatkuvasti ilmiannetaan muiden kommentteja, koska ne ei miellytä jotakuta, niin keskustelu sakkaa ja ketjut lukkiutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vain Dublin muistaakseni K18
Siinä tapauksessa Tommy saa luvan laittaa sen keltaisen jock-strap-suojuksen housujensa päälle... xD
Täältä noi trollaukset pääketjuun luodaan ja yritetään saada poistuun, kun osa ei siedä shippausta?
Hei eipäs nyt täälläkin aleta rähisemään ja riitaa haastamaan!