Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7461/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eipäs nyt täälläkin aleta rähisemään ja riitaa haastamaan!

Vierailija
7462/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkkishippi jäi näkemättä. Voiko sen vielä jossain nähdä?

Mua kiinnostais myös! Paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7463/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.

No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin

No sitähän ei voi varmasti tietää....

Vierailija
7464/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eipäs nyt täälläkin aleta rähisemään ja riitaa haastamaan!

Olihan se arvattavissa, kun toinen ketju lukkiutui. Varmaan kannattavinta kaikkien pitää pieni tauko täältä, niin jankkaajat ja poistelijat ei saa aihetta. Kiitos näkemiin.

Vierailija
7465/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en tajunnut että tuonne Tallinnan keikkapaikkaan mahtuu jopa 1500 ihmistä. Oletin että se olisi pienempi. 

Vierailija
7466/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä suhteellisen varma, että T nähdään Tallinnassa! icip live 2.0!!! Toivottavasti sieltä tulee live :)

Vierailija
7467/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella voidaan muuten lukita koko emoketju? En minä sitä siis ole ilmiantamassa tms., mutta yksi Blind Channel -ketju lukittiin aikoinaan kokonaan eikä minulle ainakaan selvinnyt miksi niin kävi. Siellä kyllä tapeltiin jatkuvasti ja poistoja ja ilmiantoja oli hirveät määrät.

No ei se kokonaan ole lukittumassa, vaikka teitä osaa K&B shippaus ärsyttäisikin

Pyydän poistamaan tämänkin, jos poistuu

Vierailija
7468/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuuh nyt on ehkä kuumimmat Kn kuvat mitä oon nähny 🥵🔥🥵🔥

Vierailija
7469/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.

Vierailija
7470/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, en tajunnut että tuonne Tallinnan keikkapaikkaan mahtuu jopa 1500 ihmistä. Oletin että se olisi pienempi. 

Sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä Tommy on vierailijana, sanoisin. Ja tykkää esittää ICIPIä livenä.

Vierailija
7471/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tallinnan keikka k-18?

Vierailija
7472/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vain Dublin muistaakseni K18

Vierailija
7473/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietääkseni.. eikö tuolla kiertueella vain 1-2 keikkaa olleet k18?

Vierailija
7474/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.

Itse antavat aihetta, sinä varmaan shippaat Tommylle?

Vierailija
7475/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirrytään vaan sitten tänne. Saavat tehdä tilaa sekä tälle paatille että säännöilleen.

Hassua että tämän ketjun alkuaikoina nimenomaan toitotettiin että tänne on kaikki tervetulleita ja kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja siirtykää tänne. Vähän on vaihtunut asenne.

Vierailija
7476/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä Tommy on vierailijana, sanoisin. Ja tykkää esittää ICIPIä livenä.

Samaa mieltä! Ja tuossa videossa soi taustalla icip... Kyllä uskon T:n olevan siellä! Hyvää mainosta T:llekin esiintyä LB:n ja K:n kanssa ennen hänen oman levynsä julkaisua. 

Vierailija
7477/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuuuh nyt on ehkä kuumimmat Kn kuvat mitä oon nähny 🥵🔥🥵🔥

Pötsi tökkää kyl sen verran et ei all time high scorea tipu

Vierailija
7478/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella poistatat täysin harmittomia ja asiallisia viestejä? Tuossa kyseisessä viestissä ei ole mitään pahaa. Itsekin mietin aina kun emoketju lukkiutuu, että avautuuko se vielä vai ei. Jos jatkuvasti ilmiannetaan muiden kommentteja, koska ne ei miellytä jotakuta, niin keskustelu sakkaa ja ketjut lukkiutuu.

Vierailija
7479/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vain Dublin muistaakseni K18

Siinä tapauksessa Tommy saa luvan laittaa sen keltaisen jock-strap-suojuksen housujensa päälle... xD

Vierailija
7480/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä noi trollaukset pääketjuun luodaan ja yritetään saada poistuun, kun osa ei siedä shippausta?