Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä K:n yksin olevia ig-juttuja :D nyt on jatkuvalla syötöllä tullut JO-sisältöä.. piti blokata tumpusta vähäksi aikaa JO:hon liittyvät tägit, kun tulee ähky vastaan! Eiköhän se tilanne pian rauhoitu :)
Mä olen nauttinut täysin rinnoin. Kyllä nyt on ollut sellaset puolitoista viikkoa, että oksat pois! Karkkia mahan täydeltä! Nyt täytyy yrittää palata arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä K:n yksin olevia ig-juttuja :D nyt on jatkuvalla syötöllä tullut JO-sisältöä.. piti blokata tumpusta vähäksi aikaa JO:hon liittyvät tägit, kun tulee ähky vastaan! Eiköhän se tilanne pian rauhoitu :)
Mä olen nauttinut täysin rinnoin. Kyllä nyt on ollut sellaset puolitoista viikkoa, että oksat pois! Karkkia mahan täydeltä! Nyt täytyy yrittää palata arkeen.
Niinpä! Nyt on aika palata omaan elämään vähäksi aikaa :D
MV on ylittänyt 27k tykkäystä, 665k katselukertaa ja K:n kanava 62k tilaajaa!
Vierailija kirjoitti:
Kohta jo Käärijä-kanavan kolmanneksi katsotuin video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta jo Käärijä-kanavan kolmanneksi katsotuin video.
Kyllä se kipuaa pikkuhiljaa! :D
Voisiko joku tietävämpi valaista että miksi tumblrissa jotkut Tommy-fanittajat kirjoittaa että he is so gender. Mitä se tarkoittaa?
En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tietävämpi valaista että miksi tumblrissa jotkut Tommy-fanittajat kirjoittaa että he is so gender. Mitä se tarkoittaa?
En tajua.
Tämä varmaan kuuluu nuorison kielenkäyttöön. Sitä voi olla vaikea selittää, jos ei ole siinä tumblr-kulttuurissa sisällä... Redditissä asia selitetään näin: "It is mostly a joke, but it is essentially saying that that person or thing resembles their own gender identity or goals as far as masculinity/femininity/androgyny/presentation of such."
Vierailija kirjoitti:
En tajua.
Mä yritin kattoa Urban Dictionarysta ja "gender"-sanalle on vaikka kuinka monta selitystä mutta mun mielestä mikään ei oikein sovi tohon yhteyteen. Löytyisköhän keltään ulkomaalainen kaveri jolta vois kysyä?
Vierailija kirjoitti:
En tajua.
Se on netissä gen-z slangia henkilölle joka rikkoo ulkonäöllisiä sukupuolistandardeja
SUKISTA KUVA, onko jonku palstalaisen tekemä?
https://www.instagram.com/p/CxkgRQgNTXX/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==
Sukat on sen nimimerkki Aidon tekemät kuulemma
Tunnistin heit noista lipuista, kun aito oli niitä kuvaillut. Hienot sukat ja ihana että Jure sai mieluisan lahjan!
Onpa ihanaa että joku teki pojille sukat! Mitäköhän muita lahjoja ovat saaneet
Olisi ihana jos K tekisi vaikka liven sieltä euroopan kiertueelta tai sen jälkeen ja esittelisi fanilahjoja :D Ja sama tietenkin nyt JO:lle!
680k katselua mv:lle täynnä! Tulisiko huomenna 700k täyteen?
Vierailija kirjoitti:
680k katselua mv:lle täynnä! Tulisiko huomenna 700k täyteen?
Luelen että menee jo yöllä, vaikka onkin maanantain vastainen ilta.
Tommyltä tuli ajatuksia herättävä reels-video ig:seen.
Ainakin joissain Balkanin maissa sana "gender" on haukkumasana LGBT-ihmisille, mutta se ei varmaan oikeasti liity tähän mitenkään. :) Olisi toki kiinnostavaa jos se olisi noissa maissa reclaimattu, en tiedä onko.
Vierailija kirjoitti:
Tommyltä tuli ajatuksia herättävä reels-video ig:seen.
Joo, laitoin siihen kommentin. Ja Tn seuraajien määrä on noussut.
Hihi, kohta tulee taas, ei huolta.