Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä, hyvä että oli kaikilla Suomen paikkakunnilla mukana, molemmat osapuolet vaikuttavat hyötyvän shippaamisesta, eikä näytä heitä haittaavan, kun sitä ruokkivat, kasvattaa molempien K ja Jo suosiota
Mä ajattelen että K:n suosioon sillä ei ole merkitystä mutta JO:lle on. Joksut on varmasti etukäteen kyllä miettineet tuota onko uhka vai mahdollisuus kytkeä itsensä niin K:hon täällä Suomessa ja päätyneet siihen että enemmän mahis. Tällä kertaa uuden sinkun puffaamisen takia myös. Varmasti painanut myös B:n halu tavata K:ta. Mutta kyllä se niin on että jatkossa Suomen keikoille odotetaan aina Kärtsää. Haittaako se sitten mitään, ei kai.
Olin paikalla Logomossa ja täytyy sanoa, että ennen keikkaa olin vähän huolissani tuosta K-yhteydestä myös, mutta keikan jälkeen mulla ei ole mitään huolta enää. Kyllä porukka oli siellä katsomassa Jokereita. K:n mukaan tulo ei saanut mitään sen kummempaa reaktiota aikaiseksi yleisössä tai huudeltu mitään Käärijän perään tms. Vaikka alunperin ostin liput silkasta uteliaisuudesta ja tällä kertaa toivoinkin, että K tulee lavalle, niin tämän kokemuksen jälkeen voin sanoa, että menisin uudelleenkin ilman sen kummempia odotuksia Kn suhteen, kyllä JO pojat myivät ihan itse itsensä minulle!
Niinpä... Faneja on varmasti kummassakin joukkueessa. K:n mahdollinen läsnäolo/yhteys B:hen buustaa heidän suosiotaan täällä, mutta ei ole täysin riippuvainen siitä. Mielestäni logomolla porukka oli hyvin mukana menossa, paitsi ehkä siellä takana (missä itse olin.. ja ilmeisesti miesparkki oli siellä xD ). Takana ccc:n aikana ihmiset aktivoituivat hieman enemmän (ccc on tietenkin kaikille tuttu).
Kyllä ihmiset riehaantuivat enemmän sekä Tavastia 2 että Logomossa kun ccc alkoi. Että kyllä se yhteys tosiaan täällä buukata. Silti keikat olisi olleet nautittavia ilmankin.
Buustaa siis, ei buukata :D
Mietin jo milloin mahtaa K & crew suunnitella seuraavan sinkun julkistusta. Kaivohuoneellahan tuli mainittua että "sikana" oli uutta musaa tehty, mutta että eivät julkaise mitään vielä... no nyt on eka projekti julkaistu, eli varmaan on kalenterissa seuraava. Mietin oiskohan ulkkarikeikat paikka jossa K antaisi livenäytöksen seuraavasta sinkusta, siihen ois vajaa kuukausi, sit muutama viikko itse julkaisuun... mutta toisaalta ulkomailla monet paikalle tulijat ei varmaan ole kuulleet edes sen muita kappaleita vielä, niin ne ei tajuais mikä niistä on uusi, varsinkinkin jos K vetää välispiikkinsä hieman vitsaillen ja kryptisesti.
Mutta uskon että ennen vuoden loppua tulee vielä yksi sinkku, koko Käärijä-crew vaikuttaa niin tuotteliaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jo milloin mahtaa K & crew suunnitella seuraavan sinkun julkistusta. Kaivohuoneellahan tuli mainittua että "sikana" oli uutta musaa tehty, mutta että eivät julkaise mitään vielä... no nyt on eka projekti julkaistu, eli varmaan on kalenterissa seuraava. Mietin oiskohan ulkkarikeikat paikka jossa K antaisi livenäytöksen seuraavasta sinkusta, siihen ois vajaa kuukausi, sit muutama viikko itse julkaisuun... mutta toisaalta ulkomailla monet paikalle tulijat ei varmaan ole kuulleet edes sen muita kappaleita vielä, niin ne ei tajuais mikä niistä on uusi, varsinkinkin jos K vetää välispiikkinsä hieman vitsaillen ja kryptisesti.
Mutta uskon että ennen vuoden loppua tulee vielä yksi sinkku, koko Käärijä-crew vaikuttaa niin tuotteliaalta.
Uskon myös, että aika pian tulee uusi kokonaan oma sinkku. Ja sitten sen jälkeen varmaan se uusi collab kv-staran kanssa, josta alustavasti mainitsi (jos toteutuu). Olisikohan seuraava biisi enemmän raskasta huutotyyliä, johon ICIP päättyi? Ns. Paluu juurille.
Entäs se Afterparty? Mä oon yhä toiveikas. :)
Toinen kiva ajatus... mitenköhän usein Kärtsä&co tulevat, niinkuin yleisesti tulevina vuosina, julkaisemaan uutta kamaa, nyt kun tämä on heillä viimein kokopäivätyö. Meinaan, että kun katsoo viisujen ja sen valmistelua edeltävää aikaa (ennen 2022) he ovat saaneet aikaseksi uuden biisin tyyliin 2-3 kuukausitahdilla. Uutena viisufanina en ole saanut kokea kuin tämän yhden sinkun julkaisun puoleen vuoteen, mikä tuntuu tosi pitkältä ajalta, mutta ajatelkaa miltä tuntuu jos me oikeasti ruvetaan saamaan joka toinen tai kolmas kuukausi uutta musiikkia K-porukalta, kun ne pääsee takaisin jonkinlaiseen perusrytmiin tän viisuvuoden jälkeen.
Silloin tulee varmaan itsellenikin helpompi nauttia siitä että K tekee eri tyylisiä juttuja, kun tietää että seuraava biisi on ihan kulman takana jos joku tietty ei ihan kolahda itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä, hyvä että oli kaikilla Suomen paikkakunnilla mukana, molemmat osapuolet vaikuttavat hyötyvän shippaamisesta, eikä näytä heitä haittaavan, kun sitä ruokkivat, kasvattaa molempien K ja Jo suosiota
Mä ajattelen että K:n suosioon sillä ei ole merkitystä mutta JO:lle on. Joksut on varmasti etukäteen kyllä miettineet tuota onko uhka vai mahdollisuus kytkeä itsensä niin K:hon täällä Suomessa ja päätyneet siihen että enemmän mahis. Tällä kertaa uuden sinkun puffaamisen takia myös. Varmasti painanut myös B:n halu tavata K:ta. Mutta kyllä se niin on että jatkossa Suomen keikoille odotetaan aina Kärtsää. Haittaako se sitten mitään, ei kai.
Olin paikalla Logomossa ja täytyy sanoa, että ennen keikkaa olin vähän huolissani tuosta K-yhteydestä myös, mutta keikan jälkeen mulla ei ole mitään huolta enää. Kyllä porukka oli siellä katsomassa Jokereita. K:n mukaan tulo ei saanut mitään sen kummempaa reaktiota aikaiseksi yleisössä tai huudeltu mitään Käärijän perään tms. Vaikka alunperin ostin liput silkasta uteliaisuudesta ja tällä kertaa toivoinkin, että K tulee lavalle, niin tämän kokemuksen jälkeen voin sanoa, että menisin uudelleenkin ilman sen kummempia odotuksia Kn suhteen, kyllä JO pojat myivät ihan itse itsensä minulle!
Niinpä... Faneja on varmasti kummassakin joukkueessa. K:n mahdollinen läsnäolo/yhteys B:hen buustaa heidän suosiotaan täällä, mutta ei ole täysin riippuvainen siitä. Mielestäni logomolla porukka oli hyvin mukana menossa, paitsi ehkä siellä takana (missä itse olin.. ja ilmeisesti miesparkki oli siellä xD ). Takana ccc:n aikana ihmiset aktivoituivat hieman enemmän (ccc on tietenkin kaikille tuttu).
Kyllä ihmiset riehaantuivat enemmän sekä Tavastia 2 että Logomossa kun ccc alkoi. Että kyllä se yhteys tosiaan täällä buukata. Silti keikat olisi olleet nautittavia ilmankin.
Tietenkin tavastialla ensimmäisen keikan pettymyksen jälkeen se reaktio oli ihan ymmärrettävä :D Suomessa J/K -fandomit ovat todella tiukasti kiinni toisissaan. Tietenkin suurin osa nauttii JO:sta ihan itsessäänkin, mutta mielestäni K:n buustaavaa vaikutusta ei voi myöskään kieltää. (vertaa Norja ja Ruotsin yksittäisten keikkojen koot ja lippujen rauhallisempi myyntitahti). Mutta JO:lla on myös selkeästi faneja Suomessa. Tulevaisuudessa näemme, kuinka sitoutuneita fanit ovat, ja paljonko K:n läsnäolo vaikuttaa siihen.
Voisiko yksi syy K:n koko kiertueella mukana oloon olla B:n burn out. Paineet Suomen kiertueelle oli varmaan kovat ja itsevarmuus ei ihan entisellä mallilla. Nyt pääsivät näyttämään osaamisensa ja huomasivat, että musiikki kiinnostaa faneja ihan yksinäänkin. Itse voisin livevetojen perusteella jatkossa mennä keikalla jos/kun tulevat uudestaan. Mutta olette oikeassa, että ehkä enää samanlaista yhteistyötä ei kannata tehdä K:n kanssa kummankaan näkökulmasta ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös, että aika pian tulee uusi kokonaan oma sinkku. Ja sitten sen jälkeen varmaan se uusi collab kv-staran kanssa, josta alustavasti mainitsi (jos toteutuu). Olisikohan seuraava biisi enemmän raskasta huutotyyliä, johon ICIP päättyi? Ns. Paluu juurille.
Ja jossain vaiheessa tullee se suomalaisen naisartistin kanssa yhteisbiisi, joka oli keväällä sanottu tulevan seuraavaksi (mutta ei sitten tullutkaan), tuskin sitä ois kuopattu. Mutta ne on varmaan joutuneet miettimään viisujen jälkeen aikalailla uusiksi kaikki julkaisusuunnitelmat, niin saa nähdä mitä sieltä tuutista tulee seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että K:n oma biisi ilman feataajaa olisi varmaan sitä vanhempaa tyyliä. Eikös välikuoleman julkaisusta tullut juuri vuosi? Ehkä jotain sen tyyppistä? Morgan ja kovis ovat myös keväältä. Jokin näidenkin tyyppinen uppoaisi minuun!
Vierailija kirjoitti:
Entäs se Afterparty? Mä oon yhä toiveikas. :)
Saahan sitä toivoa, mutta ihmettelen vähän, kuinka tosissaan ihmiset on ottaneet yhden Tommyn vitsillä heitetyn kommentin. Siinä on kaikki, mihin tämä spekulaatio tästä kappaleesta perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo miesparkki kun se on niin hyvä kuvaus. Heti kun astui Logomon saliin sisään näkyi siinä anniskelualueen reunassa vähän happaman ja eksyneen näköisiä miesparkoja. :D Oikeasti uskon että sitten kun keikka alkoi ne viihtyi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ihan neljänteen, tilasin äsken Tommyn uutiskirjeen Instasta ja siinä piti jostain syystä ruksia kohta "hyväksyn että Tommy Cash saattaa ottaa minuun yhteyttä". Ei varmaan ihan henkeä pidättäen tarvitse odottaa että huomenna tulisi meiliä? 😆 Mulla kun on vielä aito kuva itsestäni siellä ig:ssä. 😅
:D
Ei siellä sattunut olemaan sellaista ruksia, että toivotaan, että Tommy Cash ottaa minuun yhteyttä :D
Ei ollut 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tavastialla ensimmäisen keikan pettymyksen jälkeen se reaktio oli ihan ymmärrettävä :D Suomessa J/K -fandomit ovat todella tiukasti kiinni toisissaan. Tietenkin suurin osa nauttii JO:sta ihan itsessäänkin, mutta mielestäni K:n buustaavaa vaikutusta ei voi myöskään kieltää. (vertaa Norja ja Ruotsin yksittäisten keikkojen koot ja lippujen rauhallisempi myyntitahti). Mutta JO:lla on myös selkeästi faneja Suomessa. Tulevaisuudessa näemme, kuinka sitoutuneita fanit ovat, ja paljonko K:n läsnäolo vaikuttaa siihen.
Voisiko yksi syy K:n koko kiertueella mukana oloon olla B:n burn out. Paineet Suomen kiertueelle oli varmaan kovat ja itsevarmuus ei ihan entisellä mallilla. Nyt pääsivät näyttämään osaamisensa ja huomasivat, että musiikki kiinnostaa faneja ihan yksinäänkin. Itse voisin livevetojen perusteella jatkossa mennä keikalla jos/kun tulevat uudestaan. Mutta olette oikeassa, että ehkä enää samanlaista yhteistyötä ei kannata tehdä K:n kanssa kummankaan näkökulmasta ihan heti.
Aivan varmasti on ollut B:llekin helpotus kun K tuli isännöimään heidän kiertuetta. Eihän siihen olisi voinut parempaa "tukihenkilöä" saada. Ei ole kaikki taakka nokkamiehen vastuulla ja joku muukin pälisee koko ajan. B taitaa tosiaan olla vähän lapsellisempi hömpöttelijä kuin muut JO:n pojat vaikka kuinka fiksu ja älykäs noin muuten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ihan neljänteen, tilasin äsken Tommyn uutiskirjeen Instasta ja siinä piti jostain syystä ruksia kohta "hyväksyn että Tommy Cash saattaa ottaa minuun yhteyttä". Ei varmaan ihan henkeä pidättäen tarvitse odottaa että huomenna tulisi meiliä? 😆 Mulla kun on vielä aito kuva itsestäni siellä ig:ssä. 😅
Jännää!
Mä oon miettinyt että uskaltaisinko kysyä siltä jotain. Että onko miten todennäköistä että vastais ig:ssä tai vaikka mailitse, kun en oo missään nähnyt mitään kommentteja että onko ikinä vastannut kenellekään.
Se on varmaan aika kiireinen mies. Mä oon laittanu joillekin pienten bändien jäsenille DM:iä ja ne on aina vastanneet, niidenhän pitää kasvattaa fandomia. Isommat starat saa varmasti niin paljon viestejä ettei mitenkään ehdi ees lukea kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että K:n oma biisi ilman feataajaa olisi varmaan sitä vanhempaa tyyliä. Eikös välikuoleman julkaisusta tullut juuri vuosi? Ehkä jotain sen tyyppistä? Morgan ja kovis ovat myös keväältä. Jokin näidenkin tyyppinen uppoaisi minuun!
Fantastista-tyylistä nopeutta ja agressiivisuutta johonkin täysillä jyskyttävään ja jumputtavaan tekno-metalli-biittiin, uuuhhhh... se on suurin toiveeni. Joku päivä ne tekee sellaisen, tunnen luissani.
Olisi kyllä mahtavaa jos K esittäisi ulkomaankiertueellaan uuden biisin. Ainakin fandom hypettäisi sitä!
Se oli sit milli rikki Spotifyssa, viikko + 1 päivä meni. 1048t näyttää Tompan sivulla katsottuna, K:n puolella ei vielä päivittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mahtavaa jos K esittäisi ulkomaankiertueellaan uuden biisin. Ainakin fandom hypettäisi sitä!
Niin ois, mutta mietin jos ne siinä vaiheessa vielä on ICIP-moodissa kun se on vasta kuukauden ja viikon vanha biisi silloin, niin ehkä eivät halua toista uutta biisiä samaan putkeen. Mutta oishan se aika makee jos se vaikka Lontoon isolla keikalla julkistais sen seuraavankin. Oiskohan se sen suurin keikkapaikka loppuvuodelle?
Vierailija kirjoitti:
Se oli sit milli rikki Spotifyssa, viikko + 1 päivä meni. 1048t näyttää Tompan sivulla katsottuna, K:n puolella ei vielä päivittynyt.
Jeee! (ja mv +600k!)! Eikös se suomalaiselle biisille ole aika hyvin! Kuumaan uusi biisi sai 1,2M kuuntelua parissa-kolmessa viikossa. Heidän kuuntelut ovat enimmäkseen Suomesta, mutta icip:llä menee ulkomaan striimien vuoksi suht. hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
💥🥳🎉🍾🥂🔥
Niiiin iloinen meidän Kärtsyn puolesta! Ja eiköhän jatketa striimaamista, kohti toista milliä ja sen yli!