Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Häkkänen" sanoo että naisten pakollisesta asepalveluksesta on puhuttava

Vierailija
25.10.2024 |

:D Tämä on hauska, hän myös toteaa että tulevaisuus menee synkemmäksi meidän suhteen

Ja miksihän näin on? 

Meillä ei ollut mitään ongelmia, sitten tuli Nato ja vei meidät muiden sotiin. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin pitää saada rintamalle. Miesten rooli kaiken maksajana ja sotaväkenä on vanhentunut käsitys.

Vierailija
2/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset joutuvat sotaan niin kuka sitten hoitaa lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lainausmerkeissä? Ja olishan se tasa-arvoista, itse olen kyllä jo liian vanha onneksi.

Vierailija
4/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajan ovat siirtäneet aina ja varastelleet maata. Nyt suljettiin kokonaan 2 ylitys paikkaa eikä ne aukea enää. Asuvat meiltä varastetulla maalla sen päälle täällä. Ja muissa maissa. Tehän tiedätte että on maattomia heimojakin olemassa. Muiden mailla. Ollut ja on. 

Vierailija
5/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän trolli sanoo, että Häkkäsen sanomisista on puhuttava. Eilen jo puhuttiin.

Vierailija
6/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset joutuvat sotaan niin kuka sitten hoitaa lapset?

Armeijan käynyt nainen osaa pitää lapset turvassa paremmin, kuin armeijan käymätön nainen.

Vierailija
7/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lainausmerkeissä? Ja olishan se tasa-arvoista, itse olen kyllä jo liian vanha onneksi.

Minkä ikäinen olet?

52 ja terveyden takia eläkkeellä, tuskin musta hyötyä olisi kauheasti ainakaan rintamalla hah.

Vierailija
8/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että venäläiset miehitti viroa stalinilla ja -90 luvulla viro liittyi heti natoon kun pääsi vapaaksi. 

Vierailija
9/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa on vanhoja miehiä keräämässä rautaromua ja siivoomassa katuja oksista sekä kivistä myös rakennusjätteestä. He tekee niistä uudet talot. 

Vierailija
10/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta naiset ei tee lapsia niin naiset pitää määrätä tasa-arvoisesti armeijaan miesten kanssa. Lapsettomat naiset pitäisi määrätä armeijaan ja ne naiset jotka ei lapsia tee pitäisi siis määrätä armeijaan. 

Alkaisi naiset lapsia tekemään enemmän kun naisia vähän painostetaan, naisten pitää tehdä uusia sotilaita. 

Keinohedelmöitys pitää tehdä maksuttomaksi. 

Älä sotke armeijaa ja lastentekoa millään lailla yhteen. Lähinnä äidit pitäisi pakottaa armeijaan, että osaisivat pitää jälkikasvustaan huolen.

Vierailija
11/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, jotka ette halua armeijaan, olette täysiä torvia. Haluatte olla tietämättömiä ja valmistautumattomia tyhmyritä ilman minkäänlaisia taitoja jos venäläiset yksi päivä kävelevät sisään valloitustarkoituksessa. Olen nainen ja halveksin asennettanne, hävetkää. Teillä on vastassa soluttautujia, armeijan käyneitä naisia ja mitä meinasitte tehdä suojellaksenne lapsianne? Levitellä käsiä?

Mulla ei ole lapsia eikä tule. Hoida itse osasi, neiti

Vierailija
12/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta naiset ei tee lapsia niin naiset pitää määrätä tasa-arvoisesti armeijaan miesten kanssa. Lapsettomat naiset pitäisi määrätä armeijaan ja ne naiset jotka ei lapsia tee pitäisi siis määrätä armeijaan. 

Alkaisi naiset lapsia tekemään enemmän kun naisia vähän painostetaan, naisten pitää tehdä uusia sotilaita. 

Keinohedelmöitys pitää tehdä maksuttomaksi. 

Ja sinulta on vissiin mennyt ohi kaikki järkipuhe siitä, että lapset ovat ihmisiä ja ihmiset ovat ihmisiä ja vain sellaisten ihmisten tulisi perustaa perhe ja tehdä lapsia jotka ovat kykeneviä rakastamaan ja antamaan aikaa ja hyvän ja turvallisen kodin?

Vierailija
13/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep

Ihan stanan noloa ryssy. Teet tyhmän aloituksen ja kommentoit sitä itse sanomalla jep.

Miksi Häkkänen on lainausmerkeissä?

Feministipuolue ehdotti persujen puolustusministerille tasa-arvoista asepalvelusta jo PS:n edellisellä hallituskaudella. J. Niinistä torppasi sen. 

Vierailija
14/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pelkästään ilo ampua venäläistä silmien väliin.

N 59

Vierailija
15/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, jotka ette halua armeijaan, olette täysiä torvia. Haluatte olla tietämättömiä ja valmistautumattomia tyhmyritä ilman minkäänlaisia taitoja jos venäläiset yksi päivä kävelevät sisään valloitustarkoituksessa. Olen nainen ja halveksin asennettanne, hävetkää. Teillä on vastassa soluttautujia, armeijan käyneitä naisia ja mitä meinasitte tehdä suojellaksenne lapsianne? Levitellä käsiä?

Mulla ei ole lapsia eikä tule. Hoida itse osasi, neiti

Varmaan kannattaa sinunkin hoitaa osasi itsesi suojelemisesta, eikä olisi pahitteeksi turvata mummoja, ukkeja, lapsia ja muita, jotka eivät siihen itse enää pysty.

Vierailija
16/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat naiset armeijaan. 

En tee lapsia enkä mene armeijaan etkä voi asialle yhtään mitään, lol.

Vierailija
17/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on ihan sama, mitä naiset armeijassa tekisivät, mutta onhan se oleellista, että kaikki osallistuvat maan puolustukseen. Voi esim. lennättää droneja, kuskata ruokaa ja tarvikkeita, olla lääkintäjoukoissa jne. Ei aina tarvitse olla rynkky kädessä asemissa.

Vierailija
18/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset armeijaan vasta neljänkympin korvilla? Tosin, niille teinipojille tekisi varmasti hyvää olla keski-ikäisten tätien kanssa tuvissa. 

Vierailija
19/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset armeijaan vasta neljänkympin korvilla? Tosin, niille teinipojille tekisi varmasti hyvää olla keski-ikäisten tätien kanssa tuvissa. 

Niin mitä sitten? Onhan naiset ja miehet samoissa työpaikoissakin. 

Vierailija
20/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi sellaista, että on paljon SYITÄ sille miksi jotkut naiset eivät tee lapsia? Esimerkiksi perinnölliset sairaudet, huono fysiikka jne. Aina ei ole kysymys terveestä kermapepusta, joka haluaa käyttää elämänsä köllimiseen. Et voi niputtaa kaikkia lapsettomia samaan joukkoon.

Armeijaan pitää saada sukupuolesta ja vanhemmuuden tilasta riippumatta ne TAITAVIMMAT ihmiset, joissa on potentiaalia ja lisäksi opettaa jokaiselle henkirievulle tiettyjä selviytymistaitoja. Taktiikkaoppia jne. pitäisi olla lisää tarjolla myös.

Venäjä etenee kylä kylältä, joten jokaisessa kylässä jokaisella asukkaalla pitäisi olla valmiudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi