Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
ÄÄÄ nyt mä niin toivon että se mv julkaistaan keskiyöllä niin K voisi ehkä jopa puhua siitä syvällisemmin huomisen haastatteluissa!
Ehkä jos se Israelin Warnerin eilisen postauksen oli oikeasti tarkoitus tulla tänään, niin sitten tonight tarkoittaisi siis tänä yönä.
Tuo tonight oli kyllä erikoinen paljastus, koska musavideot yleensä tulee aamulla/keskipäivällä. Nostattaa toiveita tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÄÄ nyt mä niin toivon että se mv julkaistaan keskiyöllä niin K voisi ehkä jopa puhua siitä syvällisemmin huomisen haastatteluissa!
Ehkä jos se Israelin Warnerin eilisen postauksen oli oikeasti tarkoitus tulla tänään, niin sitten tonight tarkoittaisi siis tänä yönä.Tuo tonight oli kyllä erikoinen paljastus, koska musavideot yleensä tulee aamulla/keskipäivällä. Nostattaa toiveita tämä.
Voisiko kohta aloittaa uuden ajanlaskun? Aiks ennen ja jälkeen ICIP mv:n, tyyliin eICIPmv ja jICIPmv 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos se Israelin Warnerin eilisen postauksen oli oikeasti tarkoitus tulla tänään, niin sitten tonight tarkoittaisi siis tänä yönä.Tuo tonight oli kyllä erikoinen paljastus, koska musavideot yleensä tulee aamulla/keskipäivällä. Nostattaa toiveita tämä.
Voisiko kohta aloittaa uuden ajanlaskun? Aiks ennen ja jälkeen ICIP mv:n, tyyliin eICIPmv ja jICIPmv 🤔
Tällä palstalla elämme vuotta 0, huomenna on uudenvuoden päivä 💪💚
Vierailija kirjoitti:
Mähän olen laittanut Tavastialle jo pari viikkoa sitten viestiä. Keskustelut on käynnissä Tommyn kanssa, joten hänen suosionsa on huomioitu.
Tästä en selviä.
Alle 12 tuntia jäljellä... varmaan iltapäivällä on odotettavissa vielä jotain juttua. Nyt pitäisi vaan yrittää keskittyä hieman elämäänkin tässä välissä.
Miten mä kestän? 😭😭😭 nyt k:ltä äkkiä jokin live ilmoitus tai jotain! Klo. 23:30 ja loppuisi biisin julkaisuun 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän olen laittanut Tavastialle jo pari viikkoa sitten viestiä. Keskustelut on käynnissä Tommyn kanssa, joten hänen suosionsa on huomioitu.
Tästä en selviä.
Tomppa Tavastialle!!! Ja siitä Suomen kiertueelle? Olis mahtavaa.
Ja sit ens vuonna Käärijän kaa maailmankiertueelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n stooreissa on lentokoneklippi.. olisiko sitten vasta tänään saapumassa kotiin? 🤔
Mäkin laitoin just postauksen samasta asiasta 🙂 sanoin että näyttää olevan kotimatkalla, mut ei kai näistä voi varmasti tietää mitään.
Niinpä.. voihan se olla vaikka eiliseltä... Jos hänellä on icipiin liittyvää työtä, niin olisi varmaan kiva olla vähän paremmin levännyt 😅
Tuolla toisessa ketjussa luki et K ois huomenna YleX:llä klo 8.30.
Radio SuomiPopilla Janne Saarinen vihjasi että K olis huomenna vieraana
En kuuntele SuomiPopia ja nopean googletuksen perusteella Saarinen juontaa 10-14 väliä, niin tietääkö joku, onko tuossa jokin vakioitunut aika, jolloin ottaa vieraita studioon, tai vihjattiinko muuten ajasta jotain? Yritän aikataulua saada aikaiseksi huomiselle... :D
Vierailija kirjoitti:
Alle 12 tuntia jäljellä... varmaan iltapäivällä on odotettavissa vielä jotain juttua. Nyt pitäisi vaan yrittää keskittyä hieman elämäänkin tässä välissä.
Hyvä kun kahvit maltan keittää 🙂 Miten tää voikin jännittää näin paljon? Yritän pitää odotukset realistisina muttei oikein tunnu onnistuvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n stooreissa on lentokoneklippi.. olisiko sitten vasta tänään saapumassa kotiin? 🤔
Mäkin laitoin just postauksen samasta asiasta 🙂 sanoin että näyttää olevan kotimatkalla, mut ei kai näistä voi varmasti tietää mitään.
Niinpä.. voihan se olla vaikka eiliseltä... Jos hänellä on icipiin liittyvää työtä, niin olisi varmaan kiva olla vähän paremmin levännyt 😅
Tuolla toisessa ketjussa luki et K ois huomenna YleX:llä klo 8.30.
Radio SuomiPopilla Janne Saarinen vihjasi että K olis huomenna vieraana
En kuuntele SuomiPopia ja nopean googletuksen perusteella Saarinen juontaa 10-14 väliä, niin tietääkö joku, onko tuossa jokin vakioitunut aika, jolloin ottaa vieraita studioon, tai vihjattiinko muuten ajasta jotain? Yritän aikataulua saada aikaiseksi huomiselle... :D
Ehkä se K infoo tänään enemmän noista radiovisiiteistä, toivottavasti ainakin :D Mut kannattaa seurailla myös radioiden instoja, jos sinne tulis jotain infoo.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä kestän? 😭😭😭 nyt k:ltä äkkiä jokin live ilmoitus tai jotain! Klo. 23:30 ja loppuisi biisin julkaisuun 😭
Mä tarvitsen vaan virallisen tiedon mihin aikaan se mv tulee! Tulee oikeesti vielä vatsahaava jos huomennakin pitää vielä iltapäivään asti jännittää!
Hiiskatti kun on aamuluento just kasilta. Tuleekohan tuo yleX jälkikäteen kuunneltavaksi johokin?
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö noita kuuntelemaan reaaliajassa netistä? 👀
Ainakin yleX esim täältä
Mahtaakohan käydä myös ylen ja mtv3 aamutv läpi huomenna. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo mediatalot lähellä? Tai studiot? Mitkä olisivat ajat eri lähetyksille?
Käärijä Suomipopilla huomenna klo 15.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen tarttis kaikkia yhdessä päivässä käydä läpi, yhtä hyvin ens viikolla voisi. Tai jos lauantaina on jotain viihde-uutis-ohjelmaa viikonloppulaisille.
Varmaan näissäkin on jotkut musa- ja mediabisnesten vakiokaavat minkä mukaan mennään promoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä Suomipopilla huomenna klo 15.
Ooo, mistä tieto? Sanottiinko mitään mistä tullaan keskustelemaan, vain uudesta biisistä vai muustakin enemmän?
En ole radiokanavia jaksanut kuunnella vuosiin, nyt pitää kai siihenkin tehdä muutos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen tarttis kaikkia yhdessä päivässä käydä läpi, yhtä hyvin ens viikolla voisi. Tai jos lauantaina on jotain viihde-uutis-ohjelmaa viikonloppulaisille.
Varmaan näissäkin on jotkut musa- ja mediabisnesten vakiokaavat minkä mukaan mennään promoilemaan.
Vain MTV3 on viikonloppuisin aamutv ohjelmaa. Ylellä ei ole.
Ehkä jos se Israelin Warnerin eilisen postauksen oli oikeasti tarkoitus tulla tänään, niin sitten tonight tarkoittaisi siis tänä yönä.