Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikille. Huomenna on jo viimeinen päivä kestettävänä, tai sitten tulee vielä puoli vuorokautta lisää odotettavaa jos mv ilmestyy vasta 15pv iltapäivällä. Toivotaan antoisia saamisia teasereiden tai muun matskun muodossa.
Biisin studioversion ainakin saamme vähän yli vuorokauden kuluttua! Öitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/eikohanjatketa/728380863656706048?source=share
Huomenta!
Huomenta! Mä oon niiiin täpinöissä!!!!
Icip julkaistaan keskiyöllä 🤯🤯🤯 miten voin elää tavallisesti tänään??
Tommyn koko icip veto:
Ihana tuo, miten vetää kertsin ja miten huutaa jotkut sanat. Ja tämä tapa ottaa yleisö haltuun. Oh, now I see - keskustelu näyttäisi olevan myös studioversiossa.
Vierailija kirjoitti:
Tommyn koko icip veto:
Ihana tuo, miten vetää kertsin ja miten huutaa jotkut sanat. Ja tämä tapa ottaa yleisö haltuun. Oh, now I see - keskustelu näyttäisi olevan myös studioversiossa.
Rento ja luonteva, ihan kun ois esittänyt tätä koko ikänsä. 🙂 Hienoa! Ja nyt mun on pakko nähdä Tommy keikalla, ehtisköhän marraskuuhun mennessä säästää tarpeeksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn koko icip veto:
Rento ja luonteva, ihan kun ois esittänyt tätä koko ikänsä. 🙂 Hienoa! Ja nyt mun on pakko nähdä Tommy keikalla, ehtisköhän marraskuuhun mennessä säästää tarpeeksi???
Sama juttu, mutta nuo kaikki marraskuun keikat on niin pitkällä ja Kn vironkeikka on loppuunmyyty.. Ehkä jos tarpeeksi toivoo, tulisi hän jossain vaiheessa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tommyn koko icip veto:
Valloittavan söötti lettipää! 😍 Olipa hyvä veto, ihana katsella tuota hänen lavaliikkumistakin. Toivotaan että jossain vaiheessa (lue: pian 😅) nähtäis taas ICIP duettona, nätten kahden lavakemiatkin meni niin hyvin yksiin. 🔥
Ja apua, keskiyöllä tosiaan tärähtää! 💥
Samaan syssyyn pakko vielä kiitellä teitä kaikkia ihanasta ilmapiiristä, tää on kyllä oikea hyvän mielen fiilistelyketju. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommyn koko icip veto:
Valloittavan söötti lettipää! 😍 Olipa hyvä veto, ihana katsella tuota hänen lavaliikkumistakin. Toivotaan että jossain vaiheessa (lue: pian 😅) nähtäis taas ICIP duettona, nätten kahden lavakemiatkin meni niin hyvin yksiin. 🔥
Ja apua, keskiyöllä tosiaan tärähtää! 💥
Samaan syssyyn pakko vielä kiitellä teitä kaikkia ihanasta ilmapiiristä, tää on kyllä oikea hyvän mielen fiilistelyketju. 💚
Uskoisin, että icip nähdään duettona ensi kuussa, kun Klla on keikka Virossa. Toki, jos ei Tommylla ole juuri silloin muuta, mutta omaa keikkaa ei ainakaan.
Ilmapiiristä täytyy sanoa kyllä sama juttu. Huipputyyppejä täällä.
Huomenna voin tosiaan sanoa "rankka viikko ja paljon pitkii päivii takana" kun oon maanantaista asti oottanu!
Stadikka oli varmaan vain ensimakua.. paako nähdä icip livenä lavalla! Ja he ottivat todellakin mv:n juonesta vaikutteita lava showhun 🔥🔥🔥 ehkä sitten K:takaan ei jännitänniin paljoa, kun on yleisössä omat fanit ja pienempi keikkapaikka 💚
Vierailija kirjoitti:
Tommyn koko icip veto:
Tää toimii! Tommy ja Käärijä voi siis vetää biisin livenä niin yksin kuin yhdessä ja homma toimii. Yleisö messissä!
Miten saataisiin Tommy suomeen keikalle? Hän kun ei ole täällä juuri ollut. Lähinnä festareilla käynyt. Viimeksi 2022 Provinsissa.
Tommy oli lukemani mukaan aidosti hämmästynyt kun eturivissä oli suomalaisia. Jotka osasivat ICIP ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten saataisiin Tommy suomeen keikalle? Hän kun ei ole täällä juuri ollut. Lähinnä festareilla käynyt. Viimeksi 2022 Provinsissa.
Tommy oli lukemani mukaan aidosti hämmästynyt kun eturivissä oli suomalaisia. Jotka osasivat ICIP ulkoa.
Aaaaws, varmasn ihana ylläri oli hänelle kun jengi laulaa täysiä mukana 😍 Jospa se kannustaisi tulemaan tänne keikalle.
Ymmärtääkseni paikan pitää pyytää artistia, eikä artisti usein lähesty itse keikkapaikkoja. Joten toivottavasti suomalaiset klubit on hereillä Tn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni paikan pitää pyytää artistia, eikä artisti usein lähesty itse keikkapaikkoja. Joten toivottavasti suomalaiset klubit on hereillä Tn suhteen.
Auttaiskohan se jos fanit rukoilisivat keikkapaikkoja pyytämään Tommya?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas ymmärtänyt että festarit pyytävät artistia tulemaan, mutta omat keikat taas on asia jonka artistin levy-yhtiö/buukkausagetti voi yhtä hyvin järjestää ottamalla yhteyttä lukaaleihin. Varsinkin jos suunnitteilla on jonkun alueen rundi niin silloinhan ei tietty voi vaan odottaa ja toivoa että just niistä kaupungeista tulisi kutsut just sopiville päiville, vaan buukkausagetti soittelee ympäriinsä ja kyselee paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas ymmärtänyt että festarit pyytävät artistia tulemaan, mutta omat keikat taas on asia jonka artistin levy-yhtiö/buukkausagetti voi yhtä hyvin järjestää ottamalla yhteyttä lukaaleihin. Varsinkin jos suunnitteilla on jonkun alueen rundi niin silloinhan ei tietty voi vaan odottaa ja toivoa että just niistä kaupungeista tulisi kutsut just sopiville päiville, vaan buukkausagetti soittelee ympäriinsä ja kyselee paikkoja.
Totta muuten, G:kin kysyi silloin joskus keväällä vinkkejä JO:lle sopivista keikkapaikoista.
Että kuules Tommy, nyt linjat laulamaan suomalaisten klubien suuntaan, täällä ois valmis yleisö 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaiskohan se jos fanit rukoilisivat keikkapaikkoja pyytämään Tommya?
Festareita ainakin voi. Mutta ens vuoden artistit on tässä vaiheessa varmaan aika lailla jo kutsuttu, pitäisi olla aika erikoistapaus (lue: Käärijä keväällä 2023) että vielä lisättäisiin ens kesän listoille.
Hyvää yötä kaikille. Huomenna on jo viimeinen päivä kestettävänä, tai sitten tulee vielä puoli vuorokautta lisää odotettavaa jos mv ilmestyy vasta 15pv iltapäivällä. Toivotaan antoisia saamisia teasereiden tai muun matskun muodossa.