Minkälaiset talvikengät teinille?
Hirvittää kun mennään matalilla tennareilla kesät/talvet. Minkälaisia kenkiä teinit pitää talvella? Mikään ei kelpaa. Kyseessä 14-v poika.
Kommentit (24)
Sama meillä! On sitä mieltä, ettei tarvitse talvikenkiä.
Ei teinit tarvitse talvikenkiä tai - vaatteita. Käyttävätkö edes pipoja? Pari kertaa kun kylmettyy niin sitten voi alkaa mieli muuttua.
Teinit pitää Air Jordaneita, pakon edessä nilkkapituisia.
https://www.nike.com/fi/w/jordan-1-aj85g?cp=85546211767_search_&Macro=-…
Eikö niitä ole ihan siistin näköisiä talvitennareitakin?
Näyttää siis perus tennarilta, mutta on vuorattu.
Teinipojalla on mustat nilkkurit. Aina on jotkut kelvanneet kun tarpeeksi etsii ja kaivaa lunta lenkkareistaan. Whistlerit kelpuutti tälläkertaa.
Ihan sama millaiset sille väkisin ostat, ei se pidä niitä kuitenkaan. Älä suotta ala riitelemään tai aiheuta sille häpeää pakottamalla sitä kouluun kengissä, joita se ei halua kavereiden näkevän.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisitkö kuitenkin siltä lapselta?
Epäiletkö, että en ole kysynyt? Ei kuulemma tarvi eikä ole olemassakaan sellaisia kenkiä jotka kannattaisi ostaa. Omasta mielestä matalat kesätennarit ei ole parhaat mahdolliset lumessa.
Anna olla. Jos kerran itse haluaa palelluttaa jalkansa ja liukastella, se on sitten voi voi.
Aina voi googlettaa. Anna hänen valikoida.
Esim.
Air jordaneita eipä nuo lämmitä mut oma häpeensä.
Ei mitään tommosta, oli vastaus air jordaneihin. Ja nyt jätät ton kenkäasian kun yritän kiristää mitkä kelpaisi. Huomenna palauttamaan varrelliset tennarit ja maiharimalliset kengät. Viime vuonna oli merrelin kengät jotka ei mennyt jalkaan yhtään kertaa koko talvena. Omasta mielestä pitää olla tyhmä kun tuolla menee umpihangessa tennareilla.
Tänään siis taas eri aloituksilla kyselet teinille joululahjoja, kenkiä ymm. Onko hän mykkä ja kuuro? Kun häneltä itseltä et kysy asiaa? Kukaan ei voi teinin puolesta pättä minkä lainen materiaali hänelle on hyvä.Paljon vaikuttaa muoti luokka kavereilla mitä on ja sen mukaan jos teinin jalkineet vaateet eri.On tenisi pian koulu kiusattu.Vai huompa-tossutko ostat jos sanon on hyvät tai kirpputorilta monot?ps.Ehdotan menet kirpputori ostat littanat isot vanhat kengät.On kasvuvaraa kun isot. Iloista osto päivää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim.
Noihan on jotain lasten töppösiä. T. Boomer.
Talvitennarit meillä on mennyt ja jupinat olen kuitannut sillä, että ei kai teini ole mikään päiväkoti-ikäinen, jolle mun on puettava säähän sopivat varusteet? Että turha odottaa vastuullisen ihmisen aikuismaista kohtelua, jos ei osaa pukeutua edes suunnilleen säähän sopivasti. Ne kesätennarit oon putsannu kaappiin jemmaan, eli eivät oo edes eteisessä tarjolla. Toki talviset tennarit on ihan itse saanut valita ja aina on onnistuttu löytämän riittävän hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä! On sitä mieltä, ettei tarvitse talvikenkiä.
Minäkin olen sitä mieltä ellei asu skutsissa.
T. 35v, joka menee syksyn, talven ja kevään samoilla kengillä.
Vierailija kirjoitti:
Esim.
Kengän numero on 45 niin ei löydy lasten puolelta.
Jos asutte etelässä niin anna olla. Terveen 14-vuotiaan verenkierto on usein tarpeeksi hyvä että jos hänellä vain on muuten lämmin, niin jaloillekaan ei tule mitenkään pahemmin kylmä. Tuon ikäistä ei kannata enää pikkupakkasilla yrittää painostaa lämpimiin kenkiin eikä sukkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään siis taas eri aloituksilla kyselet teinille joululahjoja, kenkiä ymm. Onko hän mykkä ja kuuro? Kun häneltä itseltä et kysy asiaa? Kukaan ei voi teinin puolesta pättä minkä lainen materiaali hänelle on hyvä.Paljon vaikuttaa muoti luokka kavereilla mitä on ja sen mukaan jos teinin jalkineet vaateet eri.On tenisi pian koulu kiusattu.Vai huompa-tossutko ostat jos sanon on hyvät tai kirpputorilta monot?ps.Ehdotan menet kirpputori ostat littanat isot vanhat kengät.On kasvuvaraa kun isot. Iloista osto päivää vaan.
En ole kyllä mitään kysellyt täällä. On mykkä, koska hän ei halua mitään muita kenkiä kuin kesätennarit. Ei löydy maailmasta edes 500e kenkiä jotka menisi jalkaan mitenkään. Ei kiinnosta air jordanit eikä mikään muukaan. Käyttää yleensä aina samoja vaatteitakin eikä ikinä ostaisi mitään uutta. Tympäisee palautella hutiostoja tai ostaa 100e kengät, jotka ei mene ikinä päälle. Toki kotioloissa saattaa pitää vaikka kumisaappaita tai niitä sun huopatossuja.
Kysyisitkö kuitenkin siltä lapselta?