Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Tuo joka ryömii T:tä pakoon on nainen 👀
Katsoin huvikseni että ketkä on tykänneet trailerista.
Sieltä näkyy samalla mielenkiintoinen statistiikka: kuinka monta katselukertaa trailerilla on.
10 minuuttia julkaisun jälkeen jo yli 40 000!
VAU!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan yksi tanssijoista..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto jos ne hautaa koko CCC-porukan 😅
Tai sitten nainen edustaa sitä K:n heteroutta, eikös sekin pitänyt yhden teorian mukaan haudata 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa heitettiin Eve.. voi olla tanssija tai näyttelijä.. odotan lähikuvia tumpusta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten nainen edustaa sitä K:n heteroutta, eikös sekin pitänyt yhden teorian mukaan haudata 😄
Tämä voisi muuten oikeasti olla varteenotettava vaihtoehto, kun Tommy jahtaa talikon kanssa perässä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa heitettiin Eve.. voi olla tanssija tai näyttelijä.. odotan lähikuvia tumpusta 😂
Mä tykkään Evestä, ei sitä saa kuopata 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Evestä, ei sitä saa kuopata 😭
Eiköhän tässä vaan ole tarvittu joku nainen mahdollisesti kuopattavaksi, kyllä työrooli varmaan jatkuisi 😂
Miten mä voin tehdä mun töitä tänään???? Tuo traileri on niin hieno!!! Kaikki tavalliset hempeät musiikkivideot kalpenee tämän rinnalla!
Tää näyttää kyllä aika kovan budjetin tuotokselta. MUN ON PAKKO NÄHDÄ TÄÄ NYT!!!
Tässä on levy-yhtiön tiedote: https://warnermusiclive.fi/2023/09/11/kaarijalta-kauan-odotettu-uusi-si…
Siinä lukee näin:
Käärijä julkaisee odotetun seuraavan singlensä 15.9. Uudella kappaleella kuullaan myös virolainen räppäri Tommy Cash. It’s crazy It’s party (feat. Tommy Cash) -nimeä kantava single on sekoitus räppiä, metallia ja elektronista musiikkia. Biisin julkaisun yhteydessä julkaistaan myös näyttävä musiikkivideo.
– Iso haave toteutui ja pääsin tekemään Tommy Cashin kanssa biisin. Olin lomalla viisujen jälkeen ja rantatuolissa istuskellessa tuli viesti Tommylta. Ehdotin saman tien hänelle, että tehdäänkö biisi yhdessä? Ja samalla asialla Tommy myös lähestyi mua. Kappale syntyi todella nopeasti ja It’s crazy It’s party kuvastaa hyvin meidän molempien meininkiä. Tommy on kovan luokan taiteilija ja oon matkan varrella oppinut häneltä paljon. Oon todella innoissani tulevasta biisistä. Toivottavasti jengi tykkää biisistä. It’s crazy It’s party, Käärijä kertoo.
Käärijän edellinen single Cha Cha Cha rikkoi 100 miljoonan striimin rajan elokuussa vain 7 kuukautta julkaisun jälkeen. Spotifyn maailman top 50 -listan sijalle 7 noussut kappale jatkaa menestystään Suomessa sekä maailmalla.
Käärijän syksyn kiertue julkaistiin tällä viikolla. Kiertue kattaa koko Suomen. Tämän lisäksi luvassa on lokakuussa laaja Euroopan kiertue. Keikkoja nähdään seitsemässä eri maassa.
Mä en kestä et K se on istuskellut lomalla viisujen jälkeen ja sit on saanut viestin Tommylta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä et K se on istuskellut lomalla viisujen jälkeen ja sit on saanut viestin Tommylta.
Niinpä! Ja nyt varmistui että K on todella ollut fani jo kauan! Miehillä oli sitten heti sama aaltopituus päällä 🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi muuten oikeasti olla varteenotettava vaihtoehto, kun Tommy jahtaa talikon kanssa perässä. 😅
Skorpparit on vähän mustasukkaisia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tässä on levy-yhtiön tiedote: https://warnermusiclive.fi/2023/09/11/kaarijalta-kauan-odotettu-uusi-si…
Siinä lukee näin:
Käärijä julkaisee odotetun seuraavan singlensä 15.9. Uudella kappaleella kuullaan myös virolainen räppäri Tommy Cash. It’s crazy It’s party (feat. Tommy Cash) -nimeä kantava single on sekoitus räppiä, metallia ja elektronista musiikkia. Biisin julkaisun yhteydessä julkaistaan myös näyttävä musiikkivideo.
– Iso haave toteutui ja pääsin tekemään Tommy Cashin kanssa biisin. Olin lomalla viisujen jälkeen ja rantatuolissa istuskellessa tuli viesti Tommylta. Ehdotin saman tien hänelle, että tehdäänkö biisi yhdessä? Ja samalla asialla Tommy myös lähestyi mua. Kappale syntyi todella nopeasti ja It’s crazy It’s party kuvastaa hyvin meidän molempien meininkiä. Tommy on kovan luokan taiteilija ja oon matkan varrella oppinut häneltä paljon. Oon todella innoissani tulevasta biisistä. Toivottavasti jengi tykkää biisistä. It’s crazy It’s party, Käärijä kertoo.
Käärijän edellinen single Cha Cha Cha rikkoi 100 miljoonan striimin rajan elokuussa vain 7 kuukautta julkaisun jälkeen. Spotifyn maailman top 50 -listan sijalle 7 noussut kappale jatkaa menestystään Suomessa sekä maailmalla.
Käärijän syksyn kiertue julkaistiin tällä viikolla. Kiertue kattaa koko Suomen. Tämän lisäksi luvassa on lokakuussa laaja Euroopan kiertue. Keikkoja nähdään seitsemässä eri maassa.
eli aikalailla niin kun ollaan ketjussa spekuloitu. Olen ihan tajuttoman onnellinen Kn puolesta ja innoissani.
Bye bye bolero! Ollaan oltu oikeilla jäljillä:
https://www.tumblr.com/wednesdayday/728156093999661056?source=share
Tässä vielä jatkoanalyysi:
https://www.tumblr.com/king-krisu/728156830909562880/thank-you-wednesda…
Tapahtuuko dalamanisku siellä mopopaikassa? 👀
Eli boleroa ei sittenkään haudata, jos lähteekin tossa iskussa. Taitaa muija (Kärtsän heterous) painella maan alle.
Täristen.. olen innoissani.. mitä hittoa!?
Tuosta trialerista ja promokuvista: tapahtuuko han tuo boleron muutos aika alussa? Ehkä T/K enemies to lovers -tyyppinen juoni? T vaikuttaa aika pahikselta nimittäin...
Ei varmaan tarvii kauaa oottaa analyysia! Nyt pitää kytätä tumblria 🙂