Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4741/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy kommentoinut Jeren julkaisuun taas hyvin äkkiä.

Vierailija
4742/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T kommentoinut 😈-hymiön traileriin 👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy kommentoinut Jeren julkaisuun taas hyvin äkkiä.

Joo, varmasti ovat suunnitelleet ja hänellä on ollut tiedossa mihin aikaan postaus julkaistaan. 

Vierailija
4744/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täristen.. olen innoissani.. mitä hittoa!?

Tuosta trialerista ja promokuvista: tapahtuuko han tuo boleron muutos aika alussa? Ehkä T/K enemies to lovers -tyyppinen juoni? T vaikuttaa aika pahikselta nimittäin...

Ooooh, toi enemies to lovers vois olla aika kova! Joka tapauksessa ihan varmasti T viettelee K:n omalle "pimeälle" puolelleen. And I'm here for it. 🔥

En muista koska viimeksi olisin odottanut näin täpinöissäni mitään, saati sitten jotain mv:ta 😅 Yritä tässä nyt sitten jotain töitäkin vielä tehdä....

Vierailija
4745/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä oikeasti jonkun version demoni-Tommysta??

- demoni-T jankkaaja

Vierailija
4746/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä oikeasti jonkun version demoni-Tommysta??

- demoni-T jankkaaja

Niinpä!?!? Tuossa yhdessä kohtaa T:lle on joku eri paita päällä.. ja T vaikuttaa hyvin pahikselta 👀 jopa demoniselta...

Vierailija
4747/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta trialerista ja promokuvista: tapahtuuko han tuo boleron muutos aika alussa? Ehkä T/K enemies to lovers -tyyppinen juoni? T vaikuttaa aika pahikselta nimittäin...

Ooooh, toi enemies to lovers vois olla aika kova! Joka tapauksessa ihan varmasti T viettelee K:n omalle "pimeälle" puolelleen. And I'm here for it. 🔥

En muista koska viimeksi olisin odottanut näin täpinöissäni mitään, saati sitten jotain mv:ta 😅 Yritä tässä nyt sitten jotain töitäkin vielä tehdä....

Nyt ymmärrän viimein niitä jotka ovat töistä pois "sairaina" kun niiden joku k-pop-idoliryhmä julkaisee uuden biisin/musavideon, tai tulee joku videopeli jota ne on odottaneet vuoden päivät. En pysty keskittymään yhtään. Nää neljä päivää tulee olemaan niin aivosumussa vietettyjä. xD

Vierailija
4748/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ku lapsi ennen joulua. Moneen vuoteen mikään oo tuntunut niin joululta ku tää :D

Vierailija
4749/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä koko videoa, kun jo 13 sekunin teaserista saa näin paljon.

Vierailija
4750/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!! 😭😭😭 ja kuinka kaunis K on isoine silmineen.. minä sekoan! Nyt saadaan fani editteihon runsaasti hyviä klippejä!

Vierailija
4751/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän viimein niitä jotka ovat töistä pois "sairaina" kun niiden joku k-pop-idoliryhmä julkaisee uuden biisin/musavideon, tai tulee joku videopeli jota ne on odottaneet vuoden päivät. En pysty keskittymään yhtään. Nää neljä päivää tulee olemaan niin aivosumussa vietettyjä. xD

En pysty minäkään! Onneksi olen ihan oikeasti sairaana 😅 Kyttään koko ajan Instaa, Tumblria ja tätä palstaa!

Vierailija
4752/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen video

Vierailija
4753/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!! 😭😭😭 ja kuinka kaunis K on isoine silmineen.. minä sekoan! Nyt saadaan fani editteihon runsaasti hyviä klippejä!

Voi että miten paljon kaunista K-kuvamateriaalia me tullaan saamaan sekä tästä että tulevista musavideoista. Ajatelkaa sitä kaikkea tulevaa ammattimaisesti kuvattua K:ta kaikenlaisissa tilanteissa, valotuksssa, meikeissä, ilmeillä, kuvakulmissa... toivottavasti on pitkä ura vielä edessä.

Vierailija
4754/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo muuten vielä ole mun mielestä semmoista kamaa ole mistä olisi tarvetta erikseen keikalla varoittaa lasten vanhempia, tuota "pahempaa" lapset näkevät ihan perus videopelimainoksissa 5-vuotiaana. Ei siitä kukaan vanhempi rupeaisi nipottamaan että "mitä sinä tämmöistä teet?!".

Luulen että sykähdyttävämmät osiot säästetään musavideolle, ja teasereilla nostatetaan vaan sitä tunnelmaa. 

Vierailija
4755/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä screenshotteja klipeistö jotka välähtivät nopeasti videolla 👀

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728160267087806464/my-fav-screencaps

Vierailija
4756/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4757/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo muuten vielä ole mun mielestä semmoista kamaa ole mistä olisi tarvetta erikseen keikalla varoittaa lasten vanhempia, tuota "pahempaa" lapset näkevät ihan perus videopelimainoksissa 5-vuotiaana. Ei siitä kukaan vanhempi rupeaisi nipottamaan että "mitä sinä tämmöistä teet?!".

Luulen että sykähdyttävämmät osiot säästetään musavideolle, ja teasereilla nostatetaan vaan sitä tunnelmaa. 

Kyllä nuo moottorisaha ja seiväs -murhsaja jutut on vähän rajalla.. mutta varmasti säästetty parhaat palat!

Vierailija
4758/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuskin niitä parhaita paloja teasereihin tarjoillaan... Vaikkakin jo tämä teaser sai ihan hullun hypen päälle, kaikki tulee niiin räjähtämään perjantaina. Netti, some, fandom, minä 💥😄

Vierailija
4759/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmä millä tehdään työpaikallani töitä kaatui noin puoli tuntia sitten. ICIP:n voimasta tietysti. Voin hyvällä omatunnolla selata nyt somealustoja. 😈

Vierailija
4760/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä screenshotteja klipeistö jotka välähtivät nopeasti videolla 👀

https://www.tumblr.com/wednesdayday/728160267087806464/my-fav-screencaps

Entä jos moottorisaha liittyisi siihen, että T vapauttaa K:n eurolavahäkistä vetämällä sen moottorisahalla säpäleiksi?