Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4341/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saammeko tänään icip-vihjettä? Nyt olen kyllä todella puutteessa sen suihkuvideon jälkeen.. eilinen kuva kyllä pirsti, mutta tarvitsemme lisääää

Todellakin! Että terkut sinne altaalle, nyt ei ole aika pihtailla! Antaas tulla sitä por... promomatskua kuin olis jo!

Vierailija
4342/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n stooreissa kiva promovideo (lue oikein!) :) siellä vilahtaa T:kin stadikalta

Hieno! Mä tajusin oikeastaan vasta tuota katsoessa miten iso keikka se on ollut, miten paljon katsojia ja millanen tunnelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n stooreissa kiva promovideo (lue oikein!) :) siellä vilahtaa T:kin stadikalta

Hieno! Mä tajusin oikeastaan vasta tuota katsoessa miten iso keikka se on ollut, miten paljon katsojia ja millanen tunnelma!

Niinpä! Olisi ollut vielä hienompaa, jos olisi ollut jo pimeää, mutta lämppärillä tietenkin esiintymisaika on aikaisempi :D

Vierailija
4344/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea tuo stadikan video K:n storyissa! Onko se fanituotos vai Mikken editoima? 

Vierailija
4345/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ammattimaiselta.. eikö siihen ole tägätty kaikki, jotka on videota ollut tekemässä?

Vierailija
4346/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ammattimaiselta.. eikö siihen ole tägätty kaikki, jotka on videota ollut tekemässä?

Mikke on tehnyt saman tyypin kanssa videon myös Kaijan keikalta, joka on kanssa todella hieno.

Vierailija
4347/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4348/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä T siinä eilen linkatussa haastattelussa.. söpöä kikattelu jne. :D

https://www.tumblr.com/katinkulta/728058621641031680

Että voi tuota kaunista miestä rakastaa!

Hän on niin rento ja oma itsensä venäjää puhuessaan. Ja puhuu todella kaunista venäjää! Selvästi on siihen kiinnitetty perheessä huomiota.

Vierailija
4349/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! On ne Tiian kuvat aina hienoja! 💚

Vierailija
4350/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä T siinä eilen linkatussa haastattelussa.. söpöä kikattelu jne. :D

https://www.tumblr.com/katinkulta/728058621641031680

Että voi tuota kaunista miestä rakastaa!

Hän on niin rento ja oma itsensä venäjää puhuessaan. Ja puhuu todella kaunista venäjää! Selvästi on siihen kiinnitetty perheessä huomiota.

Minulle se oli todella rakkautta ensi silmäyksellä! Haastatteluista päätellen hän on kaunis sekä sisä- että ulkopuolelta. Harmi vain etten itse osaa puhua venäjää kovin hyvin, joten osa haastatteluista menee minulta ohi.

Vierailija
4351/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 5 päivää jäljellä! Miten aika menee näin hitaasti!

Toivottavasti Mikke tai joku on antelias ja päättää antaa meille vielä yhden mv kuvan tänään, vaikka onkin sunnuntai.

Vierailija
4352/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos Häärijä haudataan mv, niin mikä sen rooli voisi tulevaisuudessa olla? Voisko olla, että uudelleen syntyisi kevätkääryleeksi :D 

Vierailija
4353/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K on T yllätysvieraana 13.9(?), niin saiskohan keikalta vähän fanien matskua ja esimakua :)

Vierailija
4354/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K on T yllätysvieraana 13.9(?), niin saiskohan keikalta vähän fanien matskua ja esimakua :)

Nyt on jo 10.9. joten K:n pitäs vähitellen lähteä kotiin sieltä lomakohteesta jos hän tosiaan on se special guest. Muuten tulee kiire.

Vierailija
4355/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo 10.9. joten K:n pitäs vähitellen lähteä kotiin sieltä lomakohteesta jos hän tosiaan on se special guest. Muuten tulee kiire.

Niinpä.. onhan tässä jo viikko tullut täyteen ja Tallinnaan pääsee hyvin helposti Helsingistä.. mutta toisaalta en tiedä onko tuo pop up show vain jokin sponsorijuttu.. kuka muu voisi olla erityisvieras?

Vierailija
4356/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. onhan tässä jo viikko tullut täyteen ja Tallinnaan pääsee hyvin helposti Helsingistä.. mutta toisaalta en tiedä onko tuo pop up show vain jokin sponsorijuttu.. kuka muu voisi olla erityisvieras?

Ja toisaalta itse toivon, että K saisi vielä muutaman päivän rauhassa lomailla missä ikinä onkaan. Näyttää niin nauttivan olostaan. 💚

Vierailija
4357/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se yksi kuva ruskettuneesta ja luonnollisesta Tommysta on? Hänellä oli tukka hieman pörröllä siinä. Rakastuin siihen kuvaan.🥰 Ei mulla tämän parempaa asiaa ollut tällä kertaa.

Vierailija
4358/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse asiassa melkein toivon, että K ei ole se vieras. Hirveä putki ollut päällä koko kesän eikä se ole ehtinyt lähes ollenkaan relata. Nyt kun olis kerrankin mahdollista levätä vähän pidempi pätkä ennen kuin höykytys taas alkaa, niin mä toivon että K ottaa tästä kaiken irti. Vaikka tulis sitten kotiin takaisin ennakkoon ja olisi pari päivää sohvalla pötköttelemässä ja niitä Salkkareita katsomassa, jos sateinen paratiisi ei houkuta. (Toisaalta se on kyllä myös tän kesän perusteella vaikuttanut aikamoiselta työnarkomaanilta, joka ei osaa pitkiä pätkiä rentoutua...)

Vierailija
4359/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei jos Häärijä haudataan mv, niin mikä sen rooli voisi tulevaisuudessa olla? Voisko olla, että uudelleen syntyisi kevätkääryleeksi :D 

Hyvä teoria :D Täällä on spekuloitu, että H voisi jatkaa sillä vihreällä bolerolla, ja edustaa K:n viisuversiota.. ehkä K:n esiintymisvaatteet aina siirtyisivät H:lle 

Vierailija
4360/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse asiassa melkein toivon, että K ei ole se vieras. Hirveä putki ollut päällä koko kesän eikä se ole ehtinyt lähes ollenkaan relata. Nyt kun olis kerrankin mahdollista levätä vähän pidempi pätkä ennen kuin höykytys taas alkaa, niin mä toivon että K ottaa tästä kaiken irti. Vaikka tulis sitten kotiin takaisin ennakkoon ja olisi pari päivää sohvalla pötköttelemässä ja niitä Salkkareita katsomassa, jos sateinen paratiisi ei houkuta. (Toisaalta se on kyllä myös tän kesän perusteella vaikuttanut aikamoiselta työnarkomaanilta, joka ei osaa pitkiä pätkiä rentoutua...)

Niinpä.. Tietenkin toivon, että ehtii rentoutua, mutta luulen että olisi iloinen kun pääsisi esiintymään.. Eihän tuo varmaan olisi kuin icip (ja ehkä ccc kaupan päälle)... Ja pääsisi uuden Virolaisen yleisön eteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä