Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4301/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa tänne shippi juttuja Tommysta ja Käärijästä. Vaikka jotakin tosi eroottista. Jos saataisiin tuo yksi tyyppi häipymään.

Jees! Mä voin! 🔥

T. ex- UMK-official- ketjun iltavuorolainen

Vierailija
4302/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme toden totta kriittisiä ja vaikeita aikoja. Paatti seilaa ihan miten sattuu ja matkustajat roikuskelee siellä sun täällä, mut yhä vaan roikuskelee ja yhä vaan seilaa.

Never stop the madness! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi kuolata Kärtsää elukkamaisesti? 😋

T Anna-Liisa

Tässä Anna-Liisalle vähän materiaalia 😋: https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/727891338579853312/an-addition&n…;

Vierailija
4304/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emopaatti kuuluttaa! Ketju on auki! Toistan, ketju on auki!

Vierailija
4305/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa tänne shippi juttuja Tommysta ja Käärijästä. Vaikka jotakin tosi eroottista. Jos saataisiin tuo yksi tyyppi häipymään.

Jees! Mä voin! 🔥

T. ex- UMK-official- ketjun iltavuorolainen

Herraisä sentään. Mun iltarukoukseen vastattiin.

Vierailija
4306/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että täällä vähän rauhoittuu meno, kun pahimmat jankkaukset palaa emopaatille

Vierailija
4307/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, hyviä uutisia! Nyt vaan manifestoidaan että 15 päivä molemmat ketjut on auki, muutenhan tulee täys kaaos jos ei ole tätä aihepiirien erottelua.

Toki pahimmassa tilanteessa sinä päivänä voi avata väliaikainen ICIP-musavideokeskustelu-ketju jos näille ketjuille sattuu jotain sinä päivänä.

Vierailija
4308/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, hyviä uutisia! Nyt vaan manifestoidaan että 15 päivä molemmat ketjut on auki, muutenhan tulee täys kaaos jos ei ole tätä aihepiirien erottelua.

Toki pahimmassa tilanteessa sinä päivänä voi avata väliaikainen ICIP-musavideokeskustelu-ketju jos näille ketjuille sattuu jotain sinä päivänä.

Niinpä.. min käyn koko videon yksi pikseli ja frame kerrallaan! Silloin jopa emopaatin tavastia-huuma kalpenee tämän ketjun analyyseille :D

Vierailija
4309/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä musavideotahan oli kuvailtu siellä satamalastausalueella sen mielettömän konttisokkelon liepeillä. Mitäköhän ihmettä se jengi siellä puuhastelee, ajavatkohan autollaan sielläkin. Kärtsällä sitten se jännä mopo... 

Niinpä! jokainen kuva hieman paljastaa mv:n kokonaisuutta.. ja innostun aina lisää! Olisiko jokin takaa-ajo juttu.. mahdollisesti menneisyyden haamua (häärijää) yritetään saada hengiltä ja hautaan? Ehkä tämä eka porukka menee autolla ja H menee mopolla :D

Jossain kämäisellä reivi-klubi-tilanteesahan ne oli siinä yhdessä IG stoorissa. Pimeällä satama-alueella voisi hyvinkin saada underground-reivit pyörimään jonnekin konttimeren uumeniin, tai jonkun tyhjän merikontin sisällä.

Mä en usko että Häärijä on Häärijä-hahmossaan tarinallisesti mukana ollenkaan, jos on niin se on korkeintaan tanssimassa siellä reiveissä cameo-hahmona muun Käärijä-crewn kanssa, samalla kun kamera on fokusoitu otsatusten ja nenät koskettaen tanssivien K:n ja T:n menoon.

Viiden vuorokauden kuluttua näemme lopulliset kuvat.

Se mietityttää, miksi Häärijä olisi ollut mukana mv kuvauksissa, ellei olisi mukana. Samoihin aikoihin Hn hiukset sai mustan värin, niinkuin niissä kuvissa, joissa K, H ja T olivat. Hlla ollut muuten ruskeat hiukset. Kuvassa, jossa K ja T ovat kädet vastakkain ja T:n takana näkyy osittain miehen pää, näyttävät hiukset hyvin tummulta, mustilta.

Vierailija
4310/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä upea fanikuva K:sta.. ei sanoja.. Kelpaa varmaan sille Anna-Liisallekin:

https://www.tumblr.com/taidotonheiluja/728013871143583744

Vierailija
4311/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä musavideotahan oli kuvailtu siellä satamalastausalueella sen mielettömän konttisokkelon liepeillä. Mitäköhän ihmettä se jengi siellä puuhastelee, ajavatkohan autollaan sielläkin. Kärtsällä sitten se jännä mopo... 

Niinpä! jokainen kuva hieman paljastaa mv:n kokonaisuutta.. ja innostun aina lisää! Olisiko jokin takaa-ajo juttu.. mahdollisesti menneisyyden haamua (häärijää) yritetään saada hengiltä ja hautaan? Ehkä tämä eka porukka menee autolla ja H menee mopolla :D

Jossain kämäisellä reivi-klubi-tilanteesahan ne oli siinä yhdessä IG stoorissa. Pimeällä satama-alueella voisi hyvinkin saada underground-reivit pyörimään jonnekin konttimeren uumeniin, tai jonkun tyhjän merikontin sisällä.

Mä en usko että Häärijä on Häärijä-hahmossaan tarinallisesti mukana ollenkaan, jos on niin se on korkeintaan tanssimassa siellä reiveissä cameo-hahmona muun Käärijä-crewn kanssa, samalla kun kamera on fokusoitu otsatusten ja nenät koskettaen tanssivien K:n ja T:n menoon.

Se mietityttää, miksi Häärijä olisi ollut mukana mv kuvauksissa, ellei olisi mukana. Samoihin aikoihin Hn hiukset sai mustan värin, niinkuin niissä kuvissa, joissa K, H ja T olivat. Hlla ollut muuten ruskeat hiukset. Kuvassa, jossa K ja T ovat kädet vastakkain ja T:n takana näkyy osittain miehen pää, näyttävät hiukset hyvin tummulta, mustilta.

Niinpä..jotenkin olen kiintynyt tuohon teoriaan, että H haudataan tai ehkä lopussa on bolero päällä...

Vierailija
4312/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä upea fanikuva K:sta.. ei sanoja.. Kelpaa varmaan sille Anna-Liisallekin:

Tää on niin hieno😍

Vierailija
4313/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä..jotenkin olen kiintynyt tuohon teoriaan, että H haudataan tai ehkä lopussa on bolero päällä...

Toivottavasti H keksitään uus hahmo, jos poistuu. H on jotenkin niin taitava ja sopii tuohon tiimiin. Tuo hauta kyllä näytti pieneltä siinä kuvassa, että H on varmaan joutunut sinne  boleron kanssa:D

Vierailija
4314/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hieno😍

Joo! Tehty käsin, mutta niin elävän näköinen... ei sanoja

Vierailija
4315/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän instalilillä kun katson heidän yhteiskuvaa Tommyn kaa niin Häärijällä on ihan samanväriset hiukset kuin Tommylla, ei ole lainkaan mustat. Ne ovat itse asiassa paljon tummeman  näköiset esimerkiksi hieman alemmalla olevassa kuvassa jossa K nostaa Chelsean ilmaan. Riippuu ihan kamera-asetuksista miten tummilta ne näyttävät.

Eli Häärijän hiuksia ei ole värjätty mustiksi missään vaiheessa.

Vierailija
4316/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Lady SLOkin kommentoinut Kärtsän kuvia et cute jne.

Enemmänkin ihastellut jotain Kärtsän thirst trappeja. :) Ja on sanonut että menisi kyllä keikallekin jos tulisi Sloveniaan, vaikkei fani olekaan.

Vierailija
4317/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Häärijää haudataan, tai siis niin, että olisi poistumassa. Häärijä on Häärijä, eikä kukaan toinen hahmo. Vaatteet ilman muuta voi vaihtua.

Vierailija
4318/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Häärijää haudataan, tai siis niin, että olisi poistumassa. Häärijä on Häärijä, eikä kukaan toinen hahmo. Vaatteet ilman muuta voi vaihtua.

Niin minäkin uskon! Eihän H jokaisella keikalla ole ollut tähänkään asti... Mutta kuuluu K:n universumiin silti! Pidän kyllä tästä maailmasta jonka K on ympärilleen luonut!

Vierailija
4319/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta pakko on kommentoida, että mua naurattaa yhä se eilinen kommentti, jossa tätä palstaa verrattiin A-studioon ja emoketjua Salkkareihin. Tälleen sunnuntaiaamuna on just hauska, kun täällä asiallisesti keskustellaan Häärijän tulevaisuudesta K-universumissa ja emopaatissa annetaan trollivaroituksia, kiistellään poistuneista viesteistä ja sivussa puhutaan melko asiallisesti kehopositiivisuudesta ja K:n antamasta esimerkistä siihen. Ei mulla muuta, jatkakaa lähetystä :D

Vierailija
4320/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta pakko on kommentoida, että mua naurattaa yhä se eilinen kommentti, jossa tätä palstaa verrattiin A-studioon ja emoketjua Salkkareihin. Tälleen sunnuntaiaamuna on just hauska, kun täällä asiallisesti keskustellaan Häärijän tulevaisuudesta K-universumissa ja emopaatissa annetaan trollivaroituksia, kiistellään poistuneista viesteistä ja sivussa puhutaan melko asiallisesti kehopositiivisuudesta ja K:n antamasta esimerkistä siihen. Ei mulla muuta, jatkakaa lähetystä :D

Se oli mun kommentti. En näin jälkikäteen tiedä, että oliko se asiallisesti kirjoitettu, mutta kaikki vissiin ymmärsivät, mitä tarkoitan sillä.🙈 Mä viihdyn näissä molemmissa ketjuissa ja olen tottunut siihen, että näitä on kaksi. Voi sitten fiiliksen ja mielialan mukaan vaihtaa paikkaa. Jos sekä Joksut että Kärtsy julkaisevat kohta uutta materiaalia, niin ehkä on jopa hyvä, että niitä asioita voi käydä kahdessa paikassa läpi, muuten olisi ehkä kaaos luvassa.😁