Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Haen kohta Vauvalle töihin ja modeksi itse, jotta toi emoketju saadaan auki. Ei apua, mikä meno täälläkin.
Todellakin toivon, että emopaatti pääsee vielä karilta! Ihan jo emopaatin itsensä takia, koska onhan se nyt vaan legendaarinen. Mutta myös siksi, että saadaan tämäkin paatti takaisin oikealle kurssille, nyt tämä on vähän liikaa lastattu jankkarellalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko lukitus RR vainoamisesta (ihan kamalaa) vai illaksi uhatuista iltahepuleista?
Jos rikosilmoitus on tehty ketju pysyy lukossa.
Eli syyllinen ketjun lukitsemiseen olisi RR?
Ei tietenkään, vaan ne avohoitopuolen psykoosijankkaajat jotka selvittänyt oikean henkilöllisyyden ja ruvenneet vainoamaan ja stalkkeroimaan!😭
Ei siellä ole sellaisia. Ja siis jos joku olisikin lähestynyt RR:ää sähköpostilla, miksi ketju täällä lukittaisiin?
Minäkin vähän mietin että en kyllä muista että olisi ollut mitään sellaista. Häiriköijä on varmasti saanut ne tiedot ketjusta (millä löytänyt henkilön) mutta oliko siellä mitään sellaista että häiriköijä olisi nyt jotenkin ilmaissut yhdelläkään viestillä että on itse siellä. Aiemmin oli kyllä joku joka väitti onkineensa sometilit ja tietävänsä henkilön ja uhkasi paljastaa nimen sitä kuitenkaan tekemättä mutta tästä on jo aikaa.
RR arveli, että ko. henkilö oli ketjussa, koska tämä oli laittanut RRn sähköpostiin jotain juttuja, jotka oli kuin suoraan ketjusta (ja olikohan niin, että RRn omista teksteistä). Stalkkeri on uhannut RRää ja hänen läheisiään. RR oli tekemässä rikosilmoituksen, jos ko. henkilö ei sitä ennen ilmoittaudu, jolloin voisivat keskustellen sopia asian.
Kyllä minä sen ymmärrän että siitä ketjusta ne tiedot on saatu ja muutenkin tapaus on noilta osin tuttu. Ei se silti ole mikään syy lukita ketjua jos joku siellä paljastaa itsestään (liikaa) asioita. Ihan hyvin se häirikkö on voinut olla joku joka ei edes kirjottele sinne. En siis ymmärrä lukitusta ainakaan tuon syyn perusteella. Samoin pitäisi sitten sulkea esimerkiksi jonkun instatili jos häirikkö saa sieltä tietoja toisesta henkilöstä. Eihän siinä mitään järkeä olisi.
RR kylläkin keksi itse sen häirikön. Surullista, mutta mikään ei puolla sitä, että hän puhui totta.
Lopeta jo. Sinä häiriköit nyt jo tätäkin ketjua. Jätä tämä ketju rauhaan. RRn asiat eivät kuulu sinulle eivätkä ne kuulu tähän ketjuun millään tavoin. Vai oletko RRn kiusaaja, stalkkeri?
Ei tämä jankkaaminen ketjun säännöistä auta mitään. Ei auttanut toisessa ketjussakaan niin miksi tämä ketju olisi jotenkin eri. Hölmöläisen hommaa edes luulla että voi toisiin kirjoittajiin vaikuttaa ja siihen minne kirjoittelevat ja mitä.
Sitä musavideotahan oli kuvailtu siellä satamalastausalueella sen mielettömän konttisokkelon liepeillä. Mitäköhän ihmettä se jengi siellä puuhastelee, ajavatkohan autollaan sielläkin. Kärtsällä sitten se jännä mopo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen kohta Vauvalle töihin ja modeksi itse, jotta toi emoketju saadaan auki. Ei apua, mikä meno täälläkin.
Todellakin toivon, että emopaatti pääsee vielä karilta! Ihan jo emopaatin itsensä takia, koska onhan se nyt vaan legendaarinen. Mutta myös siksi, että saadaan tämäkin paatti takaisin oikealle kurssille, nyt tämä on vähän liikaa lastattu jankkarellalaisilla.
On se kumma kun tuo Jankkarella ei ikinä aja karille vaan paremminki tuntuu että se kiilaa aina emolaivan johonki matalikkoon jumittamaan ja yrittää sitten hyökätä tän meidän pikkubotskin kimppuun. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Kyllä se sisältäis, totta kai! Mutta mulla ois toivetta ketjulle, jossa häiritsevät Kärtsy-jutut sais pois. Eli lähinnä hahmon esittämiset. Miksi ne tuntuu olevan Kärtsäfanien juttu? Siis niiden Kärtsäfanuen, joita kiinnostaa K oli Jokereita ja Bojania mukana tai ei.
Minä olen tässä ketjussa, koska Kärtsä kiinnostaa minua eli olen Kärtsäfani. Jokerit ei niinkään. Mainitsemasi toiminta on shippaajien huumoria ja siis tuossa huumorissa ei ole mitään vikaa.
Niin aivan, ja minua kiinnostaisi Jokerien faniketju, mihin sinunlaisesi ette tulisi. Siis en ehdota emoketjun tilalle, vaan ketjuna ylipäätään.
Mutta miksi et tee JO ketjua? Mikä pakkomielle teitä Käärijää mollaavien JO-fanien pitää tulla nimenomaan Käärijä-ketjuun valittamaan siitä, miten paljon inhoatte Kärtsää?
En mä Käärijää inhoa, vaan se, mistä en pidä on osan Kärtsäfaneista tavat ja lähinnä tapojen puute. Haukutaan toisia, jos sanon, että haluaisin JO-ketjun, jonne nämä tyypit eivät tule, tullaan mulle sanomaan, että onpa tyhmä idea, me pysymme eri ketjussa! Että siis okeeiii? Niinhän mä just toivoinkin. Eikös se ole silloin hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei se kyllä vielä tänään aukea, se on ihan saletti :(((
En edes huomannut K:n kättä T:n selässä!!
https://www.tumblr.com/punainen-marli/728010646024863744/thats-a-jockst…
On tämäkin nyt! Jokerit ilmoittaa uudesta biisistä soon ja meiltä pistetään ketju kiinni 😢
Toivottavasti mitään tämmöistä scheissea ei tule ainakaan aikavälillä 18.-22.9. 😨
Tai 15.9.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Kyllä se sisältäis, totta kai! Mutta mulla ois toivetta ketjulle, jossa häiritsevät Kärtsy-jutut sais pois. Eli lähinnä hahmon esittämiset. Miksi ne tuntuu olevan Kärtsäfanien juttu? Siis niiden Kärtsäfanuen, joita kiinnostaa K oli Jokereita ja Bojania mukana tai ei.
Minä olen tässä ketjussa, koska Kärtsä kiinnostaa minua eli olen Kärtsäfani. Jokerit ei niinkään. Mainitsemasi toiminta on shippaajien huumoria ja siis tuossa huumorissa ei ole mitään vikaa.
Niin aivan, ja minua kiinnostaisi Jokerien faniketju, mihin sinunlaisesi ette tulisi. Siis en ehdota emoketjun tilalle, vaan ketjuna ylipäätään.
Mutta miksi et tee JO ketjua? Mikä pakkomielle teitä Käärijää mollaavien JO-fanien pitää tulla nimenomaan Käärijä-ketjuun valittamaan siitä, miten paljon inhoatte Kärtsää?
En mä Käärijää inhoa, vaan se, mistä en pidä on osan Kärtsäfaneista tavat ja lähinnä tapojen puute. Haukutaan toisia, jos sanon, että haluaisin JO-ketjun, jonne nämä tyypit eivät tule, tullaan mulle sanomaan, että onpa tyhmä idea, me pysymme eri ketjussa! Että siis okeeiii? Niinhän mä just toivoinkin. Eikös se ole silloin hyvä idea.
Tee se JO ketju sitten äläkä täällä valita. Emoketjulle on tulossa korvaava, koska ilmeisesti shippaajia on, ja sellaisia jotka eivät halua pelkkään K tai JO -ketjuun kirjoittaa. Linkkaa se tänne ja mene puhumaan JO:sta.
Joo, en todellakaan mene tohon toiseen ketjuun, täyttä kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis vaan hyvä jos ihan pelkät JO fiilistelijät pistäis ihan oman ketjunsa pystyyn, tuntuu että heidän kanssa yhteinen jutun juuri on muutenkin vähissä.
Se ladySlo on myös täysin JO fani. Ei kuuntele/fanita Käärijää yhtään, mut ehkä jollain lailla shippaa b&k.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Tee se JO ketju sitten äläkä täällä valita. Emoketjulle on tulossa korvaava, koska ilmeisesti shippaajia on, ja sellaisia jotka eivät halua pelkkään K tai JO -ketjuun kirjoittaa. Linkkaa se tänne ja mene puhumaan JO:sta.
En tee ainakaan vielä. Toivon, että joku tekis, koska toi vara-emo-ketju on ihan sitä ihteään.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis vaan hyvä jos ihan pelkät JO fiilistelijät pistäis ihan oman ketjunsa pystyyn, tuntuu että heidän kanssa yhteinen jutun juuri on muutenkin vähissä.
Sopii. Itse en tiedä mitään kyseisestä kaverista. I just like Käärijä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten analysoitu kenen kasvot näkyvät sumeasti taustalla tässä mv kuvassa, T:n pään takana: https://64.media.tumblr.com/655a0a110a4edffddf49d082b8926c44/5567a25fe9…
Muutenkin kaikenlaista epämääräistä sumeaa taustalla, oisko auton takavalo tuolla nurkassa, sit joku ihmeen putki tai tanko ylhäällä.
Mä nään Tommyn pään takana tai vasemmalla puolella päästä kuvaajan. Minusta siinä on siis miehen kasvot, ja miehellä kamera peittää toisen silmän 🧐
Tässä kuvassa, jossa K ja T ovat kädet vastakkain näkyy kyllä Tommyn takana hämärästi osittain pää. Hiuksista päätellen olisiko Häärijä? Tämä kuva taisi tulla samassa ryppäässä, jossa K, H ja T poseerasivat jonkun rakennuksen edessä.
Jos nyt odotellaan rauhassa huomiseen tai jopa viikonlopun yli ennen kuin porukka lähtee hyppimään laitojen yli laivasta. Vauvan modet tuskin on aktiivisimmillaan lauantai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin nyt! Jokerit ilmoittaa uudesta biisistä soon ja meiltä pistetään ketju kiinni 😢
Toivottavasti mitään tämmöistä scheissea ei tule ainakaan aikavälillä 18.-22.9. 😨
Tai 15.9.!
Joo tuo 15.9. on kyllä vähän kriittinen päivämäärä. Ja pahoin kyllä pelkään että voi sillon jonku sortin mayhemiä olla ilmassa niin lukituspelko saattaa olla aiheellinen. 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ladySlo on myös täysin JO fani. Ei kuuntele/fanita Käärijää yhtään, mut ehkä jollain lailla shippaa b&k.
Joo. Toivoisin, ettei hänen tarttis ainakaan lukea tuota nyt pystyyn pistettyä varaketjua. Varmaan aika työlästä kääntää ensin kaikki niin kun tekstissä ei ole mitään mieltä niin raskaaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Sitä musavideotahan oli kuvailtu siellä satamalastausalueella sen mielettömän konttisokkelon liepeillä. Mitäköhän ihmettä se jengi siellä puuhastelee, ajavatkohan autollaan sielläkin. Kärtsällä sitten se jännä mopo...
Niinpä! jokainen kuva hieman paljastaa mv:n kokonaisuutta.. ja innostun aina lisää! Olisiko jokin takaa-ajo juttu.. mahdollisesti menneisyyden haamua (häärijää) yritetään saada hengiltä ja hautaan? Ehkä tämä eka porukka menee autolla ja H menee mopolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten analysoitu kenen kasvot näkyvät sumeasti taustalla tässä mv kuvassa, T:n pään takana: https://64.media.tumblr.com/655a0a110a4edffddf49d082b8926c44/5567a25fe9…
Muutenkin kaikenlaista epämääräistä sumeaa taustalla, oisko auton takavalo tuolla nurkassa, sit joku ihmeen putki tai tanko ylhäällä.
Mä nään Tommyn pään takana tai vasemmalla puolella päästä kuvaajan. Minusta siinä on siis miehen kasvot, ja miehellä kamera peittää toisen silmän 🧐
Tässä kuvassa, jossa K ja T ovat kädet vastakkain näkyy kyllä Tommyn takana hämärästi osittain pää. Hiuksista päätellen olisiko Häärijä? Tämä kuva taisi tulla samassa ryppäässä, jossa K, H ja T poseerasivat jonkun rakennuksen edessä.
Häärijällä ei ole yhtään tuon miehen kaltaiset kasvonpiirteet. Härtsän kasvot on pyöreät, tuolla miehellä paljon pidempi naamavärkki.
Mä voisin tulla työkaveriksi, oon ihan joutilaskin.