Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
3961/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T julkaisi uuden ig-stoorin: Paris 18.9... Mihin tuo liittyy?

Näyttää samankaltaiselta kuin tää: https://www.instagram.com/p/CMr7M-ELHq7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Maison Margiela collab.

Vierailija
3962/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielenkiintoinen kompilaatio T:n materiaalista, jossa kaikki muut hänen ympärillään suutelee:

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727918318985609216

Joku sanoikin tästä aiemmin, että T ei yleensä itse ole osana intiimejä tilanteita... Muuttuukohan tämä icip:ssä ;)

Vierailija
3964/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommylla on FB:ssa sama kuva kuin Instassa ( se jossa on päivämäärä 18.9.2023) ja siinä teksti "guess who is coming back". Nyt menee vaikeaksi, minä en ainakaan tajua yhtään mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
3965/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommylla on FB:ssa sama kuva kuin Instassa ( se jossa on päivämäärä 18.9.2023) ja siinä teksti "guess who is coming back". Nyt menee vaikeaksi, minä en ainakaan tajua yhtään mitä tuo tarkoittaa?

Mysteeri syvenee... Eli onko kyse jostain tapahtumasta, jossa T on aiemmin ollut vuosia sitten? Liittyisikö muotiin..? Onko 18. päivä jotain tapahtumia?

Vierailija
3966/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysteeri syvenee... Eli onko kyse jostain tapahtumasta, jossa T on aiemmin ollut vuosia sitten? Liittyisikö muotiin..? Onko 18. päivä jotain tapahtumia?

Sen päivän molemmin puolin on kyllä tapahtumia (messuja yms.) mutta ei mitään silloin 18.9., en minä ainakaan huomannut. Joku oli vielä kommentoinut: "no, you never left". Hmmm...

Vierailija
3967/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän molemmin puolin on kyllä tapahtumia (messuja yms.) mutta ei mitään silloin 18.9., en minä ainakaan huomannut. Joku oli vielä kommentoinut: "no, you never left". Hmmm...

Voisko Tommylta olla tulossa omaa uutta musaa? Come back?

Vierailija
3968/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mahdollista! En hoksinut tuota ollenkaan. No, sittenhän se nähdään. Salaperäisiä herroja nämä T ja K 😊

Vierailija
3969/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo K:n tarinat ovat niin ihania... Suomessa hänen on hankala mennä vain kesäterassille istumaan ja nauttimaan vapaa-ajasta... Tuolla ulkomailla saa olla rauhassa <3

Vierailija
3970/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tommy julkaisisi oman uuden biisin vain pari päivää ICIP:n jälkeen? Olisi tosi outo veto.

Vierailija
3971/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä K:n keskustelu fanin kanssa emoketjusta: https://twitter.com/sophorsophie/status/1700221726737453270?s=20

Liian söpöääää!!!

Vierailija
3972/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tommy julkaisisi oman uuden biisin vain pari päivää ICIP:n jälkeen? Olisi tosi outo veto.

No toisaalta icip ei ole sen oma biisi, on siinä vain vierailijana, joten ei se kai mahdotonta ole, että muutakin musaa julkaisisi ihan muiden aikataulujen mukaan. Ei sillä että uskoisin tähän. :p Olisi aika kummalliset aikataulut jos näin olisi.

Vierailija
3973/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo T:n stoori viittaa selkeästi siihen että on tulossa Maison Margiela x Tommy Cash vol. 2

Tommy tekee comebackin Gallianon rinnalle 😀

Vierailija
3974/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emopalstan syvänpään uimarit on kyllä menettäneet nyt viimeisetkin järjenrippeensä. Millähän saisi avun piiriin.. 🤔

Vierailija
3975/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emopalstan syvänpään uimarit on kyllä menettäneet nyt viimeisetkin järjenrippeensä. Millähän saisi avun piiriin.. 🤔

Uimarit? Eikö siellä nyt lähinnä tuo yks taas sabotoi keskustelua.

Vierailija
3976/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uimari.

Vierailija
3977/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin epätodennäköistä, kun on toi Paris lisätty tuohon stooriin.

Vierailija
3978/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin epätodennäköistä, kun on toi Paris lisätty tuohon stooriin.

Mä luulen että se on jotain muotiin liittyvää.

Vierailija
3979/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn tuntien hänen uusi stoori voipi viitata uuteen merchiin esimerkiksi. Eli kohta mä oon taas niin saamarin köyhä. Tommy perkele.

Vierailija
3980/20844 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä nyt tapahtuu?

Ei siellä ole kuin se yksi, todennäköisesti trolli, joka nimimerkillisille, varsinkin yhdelle aiheuttaa tukalia aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi