Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
K lla tänään keikka kello 21, Jokereilla taisi olla kello 23 jälkeen. Huomenna K lla ei varsinaisesti ole keikkaa, on lapsille tarkoitettu meet + greet ja esittää sivujen ohjelman mukaan vain cha cha cha. Saattaakin olla viimeisiä kertoja, kun on lapsille tällaisia.
Niin ja Tommyn keikka alkaa huomenna meidän aikaa puoli yksi yöllä.
Siis onhan huomenna Kärtsällä keikkakin Kalajoella. Just ennen ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K lla tänään keikka kello 21, Jokereilla taisi olla kello 23 jälkeen. Huomenna K lla ei varsinaisesti ole keikkaa, on lapsille tarkoitettu meet + greet ja esittää sivujen ohjelman mukaan vain cha cha cha. Saattaakin olla viimeisiä kertoja, kun on lapsille tällaisia.
Niin ja Tommyn keikka alkaa huomenna meidän aikaa puoli yksi yöllä.Siis onhan huomenna Kärtsällä keikkakin Kalajoella. Just ennen ilotulitusta.
Ja vielä K18. Kuultaisko icip 😍
Ihana K kun jakaa itsekin eilisestä icipistä klippejä ja tagailee Tommya.
Vierailija kirjoitti:
Onpa siellä ollut yleisö lähellä. Ei mikään ihme, jos joku vähän ylttänyt raapimaan. Keikan alussa K lla ei naarmua ollut ja loppupuolella on. Ellei itse ole sitten toikkaroinut, mahdollisuus tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa siellä ollut yleisö lähellä. Ei mikään ihme, jos joku vähän ylttänyt raapimaan. Keikan alussa K lla ei naarmua ollut ja loppupuolella on. Ellei itse ole sitten toikkaroinut, mahdollisuus tämäkin.
Onko siitä naarmusta jotain lähikuvaa? En itse nähnyt kun selailin keikkakuvia 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä naarmusta jotain lähikuvaa? En itse nähnyt kun selailin keikkakuvia 👀
Ainakin Sampittaren igssä näkyy siitä viis vedossa. Saako hänet muuten mainita? On kuitenkin suosittu keikkojen sisällönjakaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Sampittaren igssä näkyy siitä viis vedossa. Saako hänet muuten mainita? On kuitenkin suosittu keikkojen sisällönjakaja.
Mun mielestä on ok mainita juurikin esimerkiksi tilejä, joilta näkee keikkavideoita kenestä vain kohdehenkilöistä. Kunhan ei ruveta muuten spekuloimaan kyseisiä faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus, siis icip vedossa.
Se raapaisu näkyy jo icip:n aikana 👀 onko nuo kronologisessa järjestyksessä nuo stoorit?
Näyttipäs kurjalta tuo raapaisu.
Vierailija kirjoitti:
Se raapaisu näkyy jo icip:n aikana 👀 onko nuo kronologisessa järjestyksessä nuo stoorit?
Ei taida olla! Siitä viis klipissä nimittäin ei näy, vaikka aluksi sekoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttipäs kurjalta tuo raapaisu.
Joo, ei ihan pieni. Jos on jonkun fanin tekemä niin sitten alkaa fyysinen koskeminen kyllä mennä yli. Jos halutaan enemmän keikkoja, missä pääsee lähelle artistia kuten tämä, niin tällaiset pitäisi kokonaan jättää pois.
K harrastamassa tankotanssia eilen 🤭
https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726610639836086272?source…
Vierailija kirjoitti:
K harrastamassa tankotanssia eilen 🤭
https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726610639836086272?source…
Voi noita tuplaajia, kun se aina ottaa jonkun kohteekseen. 😂 Lemppari taitaa olla Jukka. Ehkä sitä on hyvä vähän härnätä, jos sen kanssa nukkuu päikkäreitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo lehdet jaksoi jauhaa siitä koirasta lavalla, mutta nyt kukaan ei ole tehnyt mitään julkaisua K:n uudesta biisistä! Siis siitä saisi niin mielenkiintoisen artikkelin aikaiseksi.. Tunnettu artisti mukana, esitykset stadikalla ja laivalla, laulun kielestä, salaperäiset musiikkivideo vihjeet, promokuvat, (ja mv:n suhde Suomen rap-skenen), K:n lavalla sanomat heitot musiikkivideon ei-perheystävällisyydestä... Mutta ei. Haluavat vain arvostella ja haastatella koirakuiskaajia 🙄
Siis olen tosi yllättynyt tästä. K kuitenkin teki melko maailmalla tunnetun idolinsa kanssa yhteistyön ja esitti sen vielä Olympiastadionilla, mutta ei. Ei mitään mainintaa edes niissä Hesarin kirjoituksissa.
Toivon että tekevät yhdessä jotain promoa/haastatteluita ennen biisin julkaisua 🙏
Haastattelija: Käärijä ja Tommy Cash, olette tehneet yhdessä kappaleen. Kertoisitteko vähän siitä?
K: Joo, näin on päässyt käymään. Ihan huippu juttu, ja musavideo ollaan kanssa kuvattu. Hyvää settiä on tulossa.
Haastattelija: Mites Tommy, mitä tästä yhteistyöstä jäi päällimmäiseksi mieleen?
T: Mees seinale.
Kiitos, kahvit näppiksellä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo lehdet jaksoi jauhaa siitä koirasta lavalla, mutta nyt kukaan ei ole tehnyt mitään julkaisua K:n uudesta biisistä! Siis siitä saisi niin mielenkiintoisen artikkelin aikaiseksi.. Tunnettu artisti mukana, esitykset stadikalla ja laivalla, laulun kielestä, salaperäiset musiikkivideo vihjeet, promokuvat, (ja mv:n suhde Suomen rap-skenen), K:n lavalla sanomat heitot musiikkivideon ei-perheystävällisyydestä... Mutta ei. Haluavat vain arvostella ja haastatella koirakuiskaajia 🙄
Siis olen tosi yllättynyt tästä. K kuitenkin teki melko maailmalla tunnetun idolinsa kanssa yhteistyön ja esitti sen vielä Olympiastadionilla, mutta ei. Ei mitään mainintaa edes niissä Hesarin kirjoituksissa.
Toivon että tekevät yhdessä jotain promoa/haastatteluita ennen biisin julkaisua 🙏
Haastattelija: Käärijä ja Tommy Cash, olette tehneet yhdessä kappaleen. Kertoisitteko vähän siitä?
K: Joo, näin on päässyt käymään. Ihan huippu juttu, ja musavideo ollaan kanssa kuvattu. Hyvää settiä on tulossa.
Haastattelija: Mites Tommy, mitä tästä yhteistyöstä jäi päällimmäiseksi mieleen?
T: Mees seinale.Kiitos, kahvit näppiksellä. 😂
Mä oon jo oppinut, ettei näitä lukiessa kannata juoda mitään. Tai olla julkisella paikalla avatessa Tumblr-linkkejä.
Harmi kun Spotifyissa Tommyn biiseistä tulee aina ensin niitä, joita on tehnyt muiden kanssa. Toki ovat varmaan suosituimpia, kun on niin isoja nimiä, mutta mä tykkään eniten näistä hänen ihan omista kappaleista.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti koskaan opi ymmärtämään mikä tässä Käärijässä on se juttu. Sen täytyy vedota jotenkin siihen kaikkein yksinkertaisimpaan kansanosaan, samaan porukkaan joka tuijottaa jotain Big Brotheria, Huutokauppakeisaria tai Putousta ja nauraa Sami Hedbergin ns. vitseille.
Miksi juuri noiden tuijottaminen tekee ihmisen yksinkertaiseksi, olisiko lähdettä tälle?
Ihana toi kyltti, että Jokereiden fanit toivoo DJn soittavan ccc tänään (jokeroutsubs instastoori)
No tämä just! Tiesin, että on kansainvälinen ilmiö, mutta että näin iso!