Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Onpa vapauttavaa kun saa ihan luvan kanssa fiilistellä muutakin kuin K&B juttuja, jotka on juttuna ihan fine muttei riitä mulle.! Kukaan ei voi tulla valittaa etten saa fiilistellä k&t kamaa, Yes!! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Onpa vapauttavaa kun saa ihan luvan kanssa fiilistellä muutakin kuin K&B juttuja, jotka on juttuna ihan fine muttei riitä mulle.! Kukaan ei voi tulla valittaa etten saa fiilistellä k&t kamaa, Yes!! 🥳
Minä aion hyvin pysäyttämättömästi fiilistellä k/t kamaa. Manifestoisin Mikeltä jotain vielä tähän iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tykännyt JO:n uusimmasta ig postauksesta, joka on käytännössä pelkkää B:tä <3.
Ja se on jo paatissa itse. 😂
Totta! Siellä se risteilee fanilauman kanssa, mutta ilman fandomin toista päätähteä B:tä ja uutta jäsentä Tommya.
Mahtaakohan se uskaltaa liikkua siellä laivalla ollenkaan ohjelmanumeroita lukuunottamatta?
Tänne me mahdutaan kaikki :D Minäkin pidän K/b -jutuista, mutta muutkin hnekilöt, kuten tämä T kiinnostavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tykännyt JO:n uusimmasta ig postauksesta, joka on käytännössä pelkkää B:tä <3.
Ja se on jo paatissa itse. 😂
Totta! Siellä se risteilee fanilauman kanssa, mutta ilman fandomin toista päätähteä B:tä ja uutta jäsentä Tommya.
Mahtaakohan se uskaltaa liikkua siellä laivalla ollenkaan ohjelmanumeroita lukuunottamatta?
Allun ig-stoorissa oli kuva, joka näytti laivan ohjaamolta :D onkohan K:N porukka mennyt sinne piiloon? :D
Otsikkoa ei taida voida aloittaja enää korjata? Lisätä siis j-kirjaimen. T. Ahdistunut kielenhuoltaja
Jos manifestoin oikein hartaasti ja pitkään, että Tommy on paatissa, niin ehkä se sitten teleporttais paattiin.
Joo, tiedän. Varsin todennäköisesti ei siellä ole, mut oishan tää nyt hauska.
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoa ei taida voida aloittaja enää korjata? Lisätä siis j-kirjaimen. T. Ahdistunut kielenhuoltaja
Ei taida enää auttaa :D Anteeksi! Kirjoitin sen kännykällä.. ja automaattinen korjaus korjaa Käärijän aina "kääriä" -verbiksi... luulin että tämä poistuisi heti, mutta ainakin tähän asti on pysynyt... Jos pitää perustaa uusi, lupaan korjata nimen :D
Vierailija kirjoitti:
Jos manifestoin oikein hartaasti ja pitkään, että Tommy on paatissa, niin ehkä se sitten teleporttais paattiin.
Se olisi kyllä illan yllätys, jos lavalle astelisi myös T!
(ja B -faneille, voimme kuvitella B:n astelemaan lavalle pinkki paita ja kaulapanta päällä)
Vierailija kirjoitti:
Ai että niillä ois hauskaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Peli palstalle: mitä K:lla ja T:llä on kädessään?
Janin yksityishenkilö?
B: I wish I was on that ship with you.
K: Me too. Our Titanic with a happy ending.
B: You'll get your "happy ending" with me soon.
K: Promise.
B: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilö?
Pidän tavastasi ajatella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää auttaa :D Anteeksi! Kirjoitin sen kännykällä.. ja automaattinen korjaus korjaa Käärijän aina "kääriä" -verbiksi... luulin että tämä poistuisi heti, mutta ainakin tähän asti on pysynyt... Jos pitää perustaa uusi, lupaan korjata nimen :D
Ehkä tuon puuttuvan j:n takia tämä ketju pystyy täällä. Vai miten moden seula toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilö?
Saako tätä manifestoida? Olisi kieltämättä aika kuumaa.
Tässä vielä K:n syksyn keikat:
https://www.tumblr.com/mournmourn/726563965756489728?source=share
Vierailija kirjoitti:
Nälkäiset pojat <3
https://www.tumblr.com/king-krisu/726562058026500096?source=share
En tiedä mikä tässä kuvassa on, mutta on jotenkin mun lemppari. Jotain aitoa ja inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
B: I wish I was on that ship with you.
K: Me too. Our Titanic with a happy ending.
B: You'll get your "happy ending" with me soon.
K: Promise.
B: Yes.
<3
Mees seinale! Laita se uudelleen 💚