Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20838)

Vierailija
181/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako täällä puhua Boitsusta vai onko pelkkä K/T paikka?

Täällä saa puhua mistä vaan, paitsi yksityishlöistä (pl. Janin).

Tunnistuslukuna pedon luku 👹

Janin yksityishenkilölle anottiin erityslupa, ja onneksemme lupahakemus hyväksyttiin nopeasti!

Vierailija
182/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli palstalle: mitä K:lla ja T:llä on kädessään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valehtelematta olen viettänyt liian kauan aikaa tätä kuvaa tiirailemalla. Käpyjä?

Vierailija
184/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin muuten jossain spekulaatioita, että Häärijä olisi värjännyt hiuksensa tuossa viime viikon lopuksi (musavideota varten??).. Hänellä on ollut ruskeat hiukset, mutta esim. stadikalla hänen hiuksensa näyttävät joissain kuvissa lähes mustilta (niin kuin viisukäärijällä???)

On muuten värjätty! Moni on spekuloinut, että viisuK-"lastenartisti" haudataan videolla ja sit bolero siirtyisi Härtsälle, koska hän on Käärijän menneisyyden haamu.

En edes tiedä miten he pystyy mahduttamaan nuo kaikki elementit yhdelle videolle :D unohtamatta sitä mopoa!!

Aina kun luulen saavani edes pienimmän käsityksen videosta, joku heittää ton mopo-kortin ilmoille ja taas mennään.

Niinpä! Näen että siinä olisi jotain synkkiä viboja (alussa/lopussa)... Ehkä joku kuolema/demoni/creepy systeemi.. mutta sitten nuo promokuvat ovat herkkiä, sensuelleja, söpöjä... Ja sitten on se mopo. Ehkä pieni humoristinen K:n kosketus videolle?

On kyllä semmoinen setti tulossa, että herkempiä hirvittää. Ja varmaan joitain muitakin.

Pitää muistaa ottaa verenpainelääkkeet ja juoda vettä 15.9 

Vierailija
185/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävyt? Mutta miksi ihmeessä? 

Vierailija
186/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin muuten jossain spekulaatioita, että Häärijä olisi värjännyt hiuksensa tuossa viime viikon lopuksi (musavideota varten??).. Hänellä on ollut ruskeat hiukset, mutta esim. stadikalla hänen hiuksensa näyttävät joissain kuvissa lähes mustilta (niin kuin viisukäärijällä???)

On muuten värjätty! Moni on spekuloinut, että viisuK-"lastenartisti" haudataan videolla ja sit bolero siirtyisi Härtsälle, koska hän on Käärijän menneisyyden haamu.

En edes tiedä miten he pystyy mahduttamaan nuo kaikki elementit yhdelle videolle :D unohtamatta sitä mopoa!!

Aina kun luulen saavani edes pienimmän käsityksen videosta, joku heittää ton mopo-kortin ilmoille ja taas mennään.

Niinpä! Näen että siinä olisi jotain synkkiä viboja (alussa/lopussa)... Ehkä joku kuolema/demoni/creepy systeemi.. mutta sitten nuo promokuvat ovat herkkiä, sensuelleja, söpöjä... Ja sitten on se mopo. Ehkä pieni humoristinen K:n kosketus videolle?

On kyllä semmoinen setti tulossa, että herkempiä hirvittää. Ja varmaan joitain muitakin.

Mä en ole ikinä yhtä aktiivisesti odottanut musavideota, niin mihin aikaan nää yleensä tulee? Esim jos sanotaan, että biisi tulee 15.9, niin se tulee Spotifyihin yleensä sillä kellonlyömällä, kun vuorokausi vaihtuu. Mites musavideot?

Vierailija
187/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti mulle käy mikä vaan, kunhan ei jatkuvasti valiteta vääränlaisista kommenteista ja poistella puolta ketjua niin, että joka kerta täytyy etsiä uudestaan se kohta johon viimeksi jäi.

Vierailija
189/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti mulle käy mikä vaan, kunhan ei jatkuvasti valiteta vääränlaisista kommenteista ja poistella puolta ketjua niin, että joka kerta täytyy etsiä uudestaan se kohta johon viimeksi jäi.

Niinpä... Tämän ketjun parametrit on säädetty laajoiksi, ettei kaikista sivuhenkilöistä tarvitse valittaa. Toivottavasti saamme omat Olavi-, Johannes, -ja Jesse jankkaajat

Vierailija
190/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävyt? Mutta miksi ihmeessä? 

Niinpä... Ja  nuo puut näyttää koivuilta? 

Vierailija
191/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on tykännyt JO:n uusimmasta ig postauksesta, joka on käytännössä pelkkää B:tä <3.

Vierailija
192/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on tykännyt JO:n uusimmasta ig postauksesta, joka on käytännössä pelkkää B:tä <3.

Ja se on jo paatissa itse. 😂

Vierailija
193/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä yhtä aktiivisesti odottanut musavideota, niin mihin aikaan nää yleensä tulee? Esim jos sanotaan, että biisi tulee 15.9, niin se tulee Spotifyihin yleensä sillä kellonlyömällä, kun vuorokausi vaihtuu. Mites musavideot?

Luulisin, että videoille on sellainen primetime, jolloin ne saavat eniten katselukertoja julkaisupäivänä... Mutta spotify saattaa olla kankeampi julkaisuajan suhteen...

Vierailija
194/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä https://www.tumblr.com/eurobison/726561776748068865?source=share

Muistatteki kun K sanoi, että hänen tavoitteena on tulla Suomen kovimmaksi live-esiintyjäksi? Ja mun mielestä se oli jo silloin! Musta tuntuu, että K on aina vähän niinkuin askeleen edellä itseään.

Vierailija
195/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Love is still in the air" 💚

Vierailija
196/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana K, kyllä hän pitää joksuja silmällä :) <3

Vierailija
197/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeisikö finificciä keneltäkään? ihan kenestä tahansa :D

Vierailija
198/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että videoille on sellainen primetime, jolloin ne saavat eniten katselukertoja julkaisupäivänä... Mutta spotify saattaa olla kankeampi julkaisuajan suhteen...

Jep, spotifyihin taitaa kaikki uudet biisit tulla keskiyöllä. Eipä tarvii sen pidempään sitten odottaa.

Vierailija
199/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

repeisikö finificciä keneltäkään? ihan kenestä tahansa :D

Mä en uskalla enää, kun tää ketju lähti mun eilisen K/T ficin jälkeen lätkimään 😂

Vierailija
200/20838 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on jo paatissa itse. 😂

Totta! Siellä se risteilee fanilauman kanssa, mutta ilman fandomin toista päätähteä B:tä ja uutta jäsentä Tommya.