Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Tuo mopo tulee kummittelemaan uniini
https://www.tumblr.com/mournmourn/726565131844206592?source=share
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen että tuo tyyppi on ennen joulua paskana ja repeää ryyppäämään.
Kuka hullu jaksaa vääntää kuukaudesta toiseen yhtä samaa satsaata tulematta hulluksi.
no ei se kyllä varmaan tottapuhuen jaksakaan. toivottavasti ei kuitenkaan hae alkosta mitään pelastusta.
Vierailija kirjoitti:
K jakoi Tommyn Ig storyn stadikalta. Toivottavasti saadaan lisää vastaava kivaa ig matskua kuin tänään vielä uudelleen ennen sinkun ja musavideon ulostuloa.
Jeees! Luulisin, että viikolla ennen julkaisua tulisi jotain kasvattamaan hypeä
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen että tuo tyyppi on ennen joulua paskana ja repeää ryyppäämään.
Kuka hullu jaksaa vääntää kuukaudesta toiseen yhtä samaa satsaata tulematta hulluksi.
"Hei. Mun nimi on Käärijä. Olen viisukakkonen ja olen alkoholisti."
"Hei Kiva kun kerroit sun tarinan. Ja sit seuraava"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu jaksaa vääntää kuukaudesta toiseen yhtä samaa satsaata tulematta hulluksi.Sen vuoksi se nyt varmaan julkaiseekin uutta musiikkia :D Ja nyt on huomattavasti vähemmän keikkoja, onneksi
K:lla on syyskuussa yli 3vko:n keikkatauko! Uskaltaako toivoa, että työstäisi uutta albumia silloin? Ja varmaan on uuden sinkun promohommia tiedossa myös. JO ja B:kin tulee silloin Suomeen. Ei siis tule tylsää syyskuuta vaikka keikkataukoa pitääkin :).
Vierailija kirjoitti:
K jakoi Tommyn Ig storyn stadikalta. Toivottavasti saadaan lisää vastaava kivaa ig matskua kuin tänään vielä uudelleen ennen sinkun ja musavideon ulostuloa.
K siellä käyttää paatissa aikaansa hyödyllisesti. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu jaksaa vääntää kuukaudesta toiseen yhtä samaa satsaata tulematta hulluksi.Sen vuoksi se nyt varmaan julkaiseekin uutta musiikkia :D Ja nyt on huomattavasti vähemmän keikkoja, onneksi
K:lla on syyskuussa yli 3vko:n keikkatauko! Uskaltaako toivoa, että työstäisi uutta albumia silloin? Ja varmaan on uuden sinkun promohommia tiedossa myös. JO ja B:kin tulee silloin Suomeen. Ei siis tule tylsää syyskuuta vaikka keikkataukoa pitääkin :).
Huh helpotus. Jotain järkeä touhuun. Sit on aikaa pelailla viimein uhkapelejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K siellä käyttää paatissa aikaansa hyödyllisesti. 💚
Voi samalla ilmoittaa että prkl, ei tämä laiva muuten tule Tallinnaan.
https://twitter.com/nouroblem/status/1694725686580437060
Tää on ihana kuva, mut mua naurattaa toi käsien koon vertailu, koska nehän ei ole kohdakkain tuossa. 😄
K saanut parituhatta uutta seuraajaa viimeisimmän postauksen myötä. Kyllä tää on hyödyllinen yhteistyö T:llekin promota, valtava yleisöhän noissa viisuympyröissä on, joten hyötyy tästä ihan varmasti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/nouroblem/status/1694725686580437060
Tää on ihana kuva, mut mua naurattaa toi käsien koon vertailu, koska nehän ei ole kohdakkain tuossa. 😄
Siinä oot oikeessa, mutta nätit ne kyllä on. 💚
Icip vedetty laivalla, kylläkin ilman Tommya valitettavasti! Siitä viis myös.
Vierailija kirjoitti:
K saanut parituhatta uutta seuraajaa viimeisimmän postauksen myötä. Kyllä tää on hyödyllinen yhteistyö T:llekin promota, valtava yleisöhän noissa viisuympyröissä on, joten hyötyy tästä ihan varmasti itsekin.
On kyllä molemmille selkeästi mielekäs yhteistyö. Ja varmasti auttavat promoa toisilleen puolin, että toisin.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti koskaan opi ymmärtämään mikä tässä Käärijässä on se juttu. Sen täytyy vedota jotenkin siihen kaikkein yksinkertaisimpaan kansanosaan, samaan porukkaan joka tuijottaa jotain Big Brotheria, Huutokauppakeisaria tai Putousta ja nauraa Sami Hedbergin ns. vitseille.
Aloituksessakin mainitaan KÄÄRIÄ. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä T:tä niin hyvin, mutta jotenkin noista kuvistakin huokuaa lämmintä energiaa ja kemiaa 🔥 T vaikuttaa mukavalta luonteelta..
Niin huokuu ja tää on musta aivan ihana juttu kyseistä artistia pitkään seuranneena. Ei ole samanlainen kaikkien kanssa. Varmasti on mukava silloin, kun on oikeanlainen seura ja tyyppi, jonka kanssa asiat ei ole hankalia. Koska eihän kukaan yleensä aivan tyhjästä kuitenkaan esimerkiksi haastamaan tai kiukkuamaan lähde. Tuntuu, että joillekin jo se, että on herkkä tai on temperamenttia, tekee ihmisestä aivan kamalan.
Ei niin, ei esim Ruusurouvaa vastaan 😌
Mikkekin jakanut noi Tommyn laittamat kuvat. 💚
https://www.tumblr.com/wednesdayday/726579643555217408/pregnancy-confir…
Nopeeta toimintaa. Juuri vasta kuvattiin musavideo ja nyt on lapsi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on tulossa tuo T-yhteisbiisi... Kenen muun kanssa haluaisit/ voisit kuvitella K:n tekevän biisin? 👀
Jossain kommenttipalstalla ehdotettiin Nettaa. Se voisi olla ihan hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muuten jossain spekulaatioita, että Häärijä olisi värjännyt hiuksensa tuossa viime viikon lopuksi (musavideota varten??).. Hänellä on ollut ruskeat hiukset, mutta esim. stadikalla hänen hiuksensa näyttävät joissain kuvissa lähes mustilta (niin kuin viisukäärijällä???)
On muuten värjätty! Moni on spekuloinut, että viisuK-"lastenartisti" haudataan videolla ja sit bolero siirtyisi Härtsälle, koska hän on Käärijän menneisyyden haamu.
En edes tiedä miten he pystyy mahduttamaan nuo kaikki elementit yhdelle videolle :D unohtamatta sitä mopoa!!
Aina kun luulen saavani edes pienimmän käsityksen videosta, joku heittää ton mopo-kortin ilmoille ja taas mennään.
Niinpä! Näen että siinä olisi jotain synkkiä viboja (alussa/lopussa)... Ehkä joku kuolema/demoni/creepy systeemi.. mutta sitten nuo promokuvat ovat herkkiä, sensuelleja, söpöjä... Ja sitten on se mopo. Ehkä pieni humoristinen K:n kosketus videolle?
On kyllä semmoinen setti tulossa, että herkempiä hirvittää. Ja varmaan joitain muitakin.
Pitää muistaa ottaa verenpainelääkkeet ja juoda vettä 15.9
Mä en ole ikinä yhtä aktiivisesti odottanut musavideota, niin mihin aikaan nää yleensä tulee? Esim jos sanotaan, että biisi tulee 15.9, niin se tulee Spotifyihin yleensä sillä kellonlyömällä, kun vuorokausi vaihtuu. Mites musavideot?
Luulisin, että videoille on sellainen primetime, jolloin ne saavat eniten katselukertoja julkaisupäivänä... Mutta spotify saattaa olla kankeampi julkaisuajan suhteen...
Jep, spotifyihin taitaa kaikki uudet biisit tulla keskiyöllä. Eipä tarvii sen pidempään sitten odottaa.
Milloin se musavideo julkaistaan?