La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37589)
Onko varmaa tietoa Espanjan suunnalta, että kuoleeko Jana oikeasti vai onko valekuolema?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa sellaista henkilöä, josta et pitänyt ensin, mutta josta opit kuitenkin pitämään tai päinvastoin? Minä en pitänyt aluksi Catalinasta, mutta nyt hän kuuluu suosikkeihini.
Candelan huutoääniraakkumista on ajallisesti vähennetty, niin ei tunnu enää niin ärsyttävälle.
Mausteena Candela menee, mutta liika äänessä olo ja aiemmin liian pitkät dialogit pilasivat kohtaukset.
Toisaalta on ainoa, joka uskaltaa vinoilla Petralle. Siitä tykkään.
Kyllä!
Manu on mielestäni semmoinen poikamaisen komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nyt se, kuinka hankalaksi Manun ja Janan avioituminen tehdään. La Promesan käsikirjoittajatiimi on käsittänyt hieman väärin, miten tehdään suosittu sarja. Itse katson jaksot nykyään nopeasti selaamalla. Liika on liikaa kieroilussakin.
Milloin nähdään se jakso jossa Jana ja Manuel lopultakin menevät naimisiin, siis ne oikeat häät? Meneekö vielä montakin viikkoa?
Joku kertoi sen täällä. Joskus kesällä, olikohan heinäkuussa tai elokuussa.
Laskin kaikista LP:n jaksoista lähtien, Janan ja Manuelin kirkkohäät nähdään Suomessa suunnilleen 14.7. alkavalla viikolla. Harmittaa tosiaan miten tuo rakkaustarina on kirjoitettu päättymään. Mietinkin jo että häät olkoon minun viimeinen jakso tätä sarjaa. Onnelliset loput on mun juttu!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä lumoaisi niin suurta yleisöä, jos olisi sellainen sliipattu alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla kartanossa kukaan kovin eloisa, jos Janaa moititaan elottomaksi?
Maria F on kyllä usein melkoisen eläväinen.
Välillä kyllä rasittavuuteen asti.
Minun lempikohtauksia on se kakkoskauden lakkoilujaksossa nähty episodi, kun Manuel houkuttelee Mariaa lentämällä Cordobaan.
Nyt Ylellä on espanjalainen etsiväsarja, afrikkalainen maahanmuuttaja etsivänä. Tapahtuu Bilbaossa, siis Manuelia näyttelevän Arturon kotikaupungissa. Kai oikeasti kuvattu Bilbaossa.
Jaa ettei ole Jana lihonut, aloin katsoon viikon jaksoja ja melkein pöllämystyin kaksoisleuasta. On huikea ero ekaan kauteen jonka jaksot katson päivittäin. Olin viikossa jo tottunut katsomaan hoikkaa Janaa.
"Janan ja Manuelin häiden aikoihin palatsiin tulee hahmo jolla on nuo mainitsemasi luonteenpiirteet. Tuskin tulee täyttämään Janan paikkaa, ei siihen pysty kukaan."
Mikä tuon hahmon nimi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin kuin Pelayo?
Huvitti kun Vera äitinsä kanssa ja myöhemmin Lopen kanssa juttelivat avoimesti kovalla äänellä, eikä kukaan alakerran väki kuullut vaikka siellä aina paljon porukkaa liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan tämä Julia aikoo tuolla kartanossa notkua? Martinalla toivottavasti lainavaatteita riittää. Porukkaa vaan lappaa valmiiseen pöytään ja ylläpitoon. Kas kun Cruz tämän sietää...
Eihän Cruz oikein siedäkkään mutta vieraat vaan ovat jollain syyllä ylläpidettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ettei ole Jana lihonut, aloin katsoon viikon jaksoja ja melkein pöllämystyin kaksoisleuasta. On huikea ero ekaan kauteen jonka jaksot katson päivittäin. Olin viikossa jo tottunut katsomaan hoikkaa Janaa.
Juu, Tv 1 jaksoja aloin katsoa kun en alusta ole nähnyt sarjaa niin Jana on lihonut niistä ajoista selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Tv 1 jaksoja aloin katsoa kun en alusta ole nähnyt sarjaa niin Jana on lihonut niistä ajoista selkeästi.
Sopivasti pyöristynyt, hän on hoikka edelleen. Aika tarpeetonta kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin kuin Pelayo?
Sarkastinen sinä huutelee. En oo Pelayossa alfaa vielä tavannut. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzon ulkonäöllä ei vaan ainakaan minun mielikuvitus riittäisi muovaamaan hänestä poikamaista ja myötätuntoista miestä ja rakastajaa.😁
Vierailija kirjoitti:
Manuelista on pikku hiljaa häviämässä poikamaisuus, tilalle on tullut ikäiselleen tyypillinen espanjalaismiehen habitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan
Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä.
Sama täälläkin. Suren Janan kuolemaa,vaikka en sitä ole vielä nähnytkään. Tuntuu,että koko sarja muuttuu niin paljon ilman Janaa. En ymmärrä miten pääosan esittäjän annetaan kuolla. Parempi olisi ollut siihen kuolemaan sitten lopettaa koko sarja.
Onko sarjassa ketään, jolla voisi olla hieman samanlainen rooli kuin Janalla. Siis älykäs, osaava, rohkea, oikeamielinen jne. Ilman tällaista hahmoa sarja on tasapaksumpi.
Tämä suuri rakkaustarina loppuu,tarina jota alusta asti on seurannut. Vaikka Manuel löytäisikin uuden rakkauden, ei tarina ole enää sama. Tässä Janaa ei voi korvata kukaan. Ainakin nyt tuntuu,että tämä satu päättyy niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti pyöristynyt, hän on hoikka edelleen. Aika tarpeetonta kommentointia.
Ei ehkä ole sinun asiasi päättää mikä on tarpeetonta kommentointia. Lihonut mikä lihonut.
Toisaalta on ainoa, joka uskaltaa vinoilla Petralle. Siitä tykkään.