La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37607)
Ihmetyttää että jos Catalina tuli raskaaksi maatyöläisen kanssa pelehtimisestä, niin siitä ole vielä mitään merkkejä. Sen jälkeen on kuitenkin tapahtunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, jos La Promesan kartanoon ilmestyisi yhtäkkiä jonkinlainen evankelista tai vastaava.
Kyllähän sinne pian ilmestyykin, johon Maria ihastuu ja sitten alkaa heidän veivaaminen
Joo, voi vaan kuvitella miten väsyttävää seurattavaa, kuten Curron ja Martinan välinen suhde. Pian se Salvador unohtuu. Ehkä Salvador löytää rauhallisemman ja fiksumman vaimon.
Tulisi leonora sekoittaa pakkaa ja joku komea lakeilija tms. Alkaa olla tylsää koko sarja nykyään.
Liikaa venytetään,Totuus julki ja päät vadille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla kartanossa kukaan kovin eloisa, jos Janaa moititaan elottomaksi?
Vera on ilosilmä, Catalinankin silmät elää...kyllä niitä löytyy. Janalla on jotenkin utuiset silmä, ehkä surullisetkin. Manuel elää silmillään ja eleillään. Wau mikä ilo silmälle tuo Manuel.
Silmien voidaan kuvailla tuikkivan. Kenellä on tuikkivat silmät. Abelilla ehkä. Abelin silmät ovat myös älykkäät.
Veralla on lämpimät silmät, Marialla ihmettelevät, Janalla tulkitsemattomat, Manuelilla lämpimän tutkivat, Currolla avoimet.
Janalla on myöskin surumieliset silmät. Maurolla on polttava ja pistävä katse.
Mauron mustat silmät leimuaa suorastaan intohimoa. Tykkään silmistä jotka osaavat kertoa tarinaa, Manuelilla ilmiömäinen kyky kertoa silmillään tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa sellaista henkilöä, josta et pitänyt ensin, mutta josta opit kuitenkin pitämään tai päinvastoin? Minä en pitänyt aluksi Catalinasta, mutta nyt hän kuuluu suosikkeihini.
Candelan huutoääniraakkumista on ajallisesti vähennetty, niin ei tunnu enää niin ärsyttävälle.
Mausteena Candela menee, mutta liika äänessä olo ja aiemmin liian pitkät dialogit pilasivat kohtaukset.
Katselen parhaillaan myös vanhoja jaksoja ja todentotta Candela on ruudussa ja (kovassa)äänessä huomattavasti enemmän kuin nyt näissä uudemmissa jaksoissa. En edes muistanut miten kamalalta kuulosti🙉
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää että jos Catalina tuli raskaaksi maatyöläisen kanssa pelehtimisestä, niin siitä ole vielä mitään merkkejä. Sen jälkeen on kuitenkin tapahtunut paljon.
Catalina ei ole vieläkään synnyttänyt oltuaan melkein vuoden raskaana.
Vierailija kirjoitti:
"Janan ja Manuelin häiden aikoihin palatsiin tulee hahmo jolla on nuo mainitsemasi luonteenpiirteet. Tuskin tulee täyttämään Janan paikkaa, ei siihen pysty kukaan."
Mikä tuon hahmon nimi on.
Tarkoitatko Angelaa?
Surmasta on kyse, jos tappo on tehty lieventävien asianhaarojen vallitessa. Rikoksen poikkeukselliset olosuhteet, rikoksentekijän vaikuttimet ja muut rikokseen liittyvät seikat otetaan huomioon arvioidessa lieventäviä asianhaaroja. Tällaiset olosuhteet voivat olla esim. pakkotilaa muistuttavat tilanteet tai suuren järkytyksen vallassa tehdyt teot. Surmasta tuomitaan vähintään neljäksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi vankeuteen. Surman yritys on rangaistava.
Huomasithan, että käytin sanaa surma.
Mitä hauskaa jossain evankelistassa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa sellaista henkilöä, josta et pitänyt ensin, mutta josta opit kuitenkin pitämään tai päinvastoin? Minä en pitänyt aluksi Catalinasta, mutta nyt hän kuuluu suosikkeihini.
Candelan huutoääniraakkumista on ajallisesti vähennetty, niin ei tunnu enää niin ärsyttävälle.
Mausteena Candela menee, mutta liika äänessä olo ja aiemmin liian pitkät dialogit pilasivat kohtaukset.
Katselen parhaillaan myös vanhoja jaksoja ja todentotta Candela on ruudussa ja (kovassa)äänessä huomattavasti enemmän kuin nyt näissä uudemmissa jaksoissa. En edes muistanut miten kamalalta kuulosti🙉
Samaa kauhistelen ykköskauden lumoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa jossain evankelistassa olisi?
Siitä sitä turhaa kelattavaa riittäisi, älä nyt mokomaa toivo.
Mitään en ole kelannut ja mihinkään tapahtumaan ei ole tarvinnut täältä selitystä kysellä. Candelakaan ei ole häirinnyt yhtään. Äkkiä menevät ohi tylsät keskustelutkin, vaikka välillä turhaan junnaavat eivätkä mene heti suoraan asiaan. Mielenkiintoista on lukea toisten kommentteja. Loppuun asti meinään katsoa, jos terveenä pysyn. Kiinnostaa, miten vievät jutun loppuun.
Mä oon tyytyväisenä pistäny merkille, että Maria Fernandez on löytänyt huulirasvan. Vihdoinkin!
Myös Janalla näyttää olevan nestehukasta kertovat huulet.
Olen lakannut lukemasta juonipaljastuksia, koska siellä on tulevaisuudessa henkilöitä joita en tunne. Espanjassa koko sarja on aikalailla muuttunut. Yksi päähenkilöistä kuolee, eli Jana ja Cruz joutuu vankilaan. Jotkut lopettavat siihen, mutta todennäköisesti minä jatkan töllötystä. Näihin juttuihin lopetin juonipaljastukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tyytyväisenä pistäny merkille, että Maria Fernandez on löytänyt huulirasvan. Vihdoinkin!
Myös Janalla näyttää olevan nestehukasta kertovat huulet.
Oli todella ärsyttävää katsella noita naisia mankumassa suukkoja ja huulet töröttää kovina ja ryppysinä, yök.
Vierailija kirjoitti:
Tää ihmismieli on tällainen. Kun Pia surmasi paronin, niin ei tullutkaan ajatusta, että on väärin surmata ketään. Päinvastoin, jopa katsoi sen oikeudenmukaiseksi. Toista oli Felicianon kohdalla.
Riippuen siis siitä, mitä uhri on tehnyt eläessään. Loppuen lopuksi mieli muuttuu nopeasti, jos liikenteessä kuolee henkilö, seuraavana päivänä tulee tieto, että onkin ampunut ex ennen itsem. Ja paljon muuta.
Katselin kelaten maanantain jaksot, niissä ei mitään mainittavaa.
Minä en voisi ikinä katsoa kelaten. Kelaan taaksepäin, jos luulen, että jotain jäi huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lakannut lukemasta juonipaljastuksia, koska siellä on tulevaisuudessa henkilöitä joita en tunne. Espanjassa koko sarja on aikalailla muuttunut. Yksi päähenkilöistä kuolee, eli Jana ja Cruz joutuu vankilaan. Jotkut lopettavat siihen, mutta todennäköisesti minä jatkan töllötystä. Näihin juttuihin lopetin juonipaljastukset.
Mistä niitä juonipaljastuksia voi lukea? Tykkään niistä ja sitten on kiva seurata, milloin esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catalina ei ole vieläkään synnyttänyt oltuaan melkein vuoden raskaana.
Espanjan ajassa Catalinan synnytys käynnistyy alkavalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko varmaa tietoa Espanjan suunnalta, että kuoleeko Jana oikeasti vai onko valekuolema?
Kyllä Janan kuolema oli todellinen, hautajaiset on pidetty ja arkku haudattu.
Pia tappoi paronin hätävarjeluna, se ei ollut suunniteltu murha.