La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37588)
Olkaamme toiveikkaita, että Manuel vielä löytäisi kestävän onnen ja onnellisuuden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että saatiin muuten niin synkkään sarjaan vähän komediallisiakin elementtejä, kun herttuatar saapui sinne kartanon keittiöön.
Aatelisrouvalla ilmeni keittiössä hiukkasen tasapaino-ongelmia.
Aromit ottivat aika koville.
Vierailija kirjoitti:
Olkaamme toiveikkaita, että Manuel vielä löytäisi kestävän onnen ja onnellisuuden!
Olisi kiva, kun sarja päättyisi niin, että Manulla olisi uusi naisystävä. Ja loppuun tulisi välähdys vaikka ajasta, jolloin hän on vaikkapa 40v. ja onnellinen perheensä kanssa.
Luulisi, ettei Cister halua jättää kovin pahaa makua itsestään.
Ei La promesaa kannata seurata vakavissaan. Vähän raskas saippuasarjaksi, ei siis kovin viihteellinen, eikä mikään hyvänolon juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei La promesaa kannata seurata vakavissaan. Vähän raskas saippuasarjaksi, ei siis kovin viihteellinen, eikä mikään hyvänolon juttu.
Eipä ei. Mutta mieli on kummallinen. Se haluaa fiktioonkin onnea. Ihminen etsii onnea, iloa, kaikkea myönteistä. Se on oleellinen osa ihmisenä olemista.
That's what he asked me to do.
Aika tyhmää murhaajien talossa kertoa kuka on tai kuka Curro on tai mitään. Tv sarjojen myynti on pääteemana siitä näyttelijät saa rahaa. Kauhea murha boomi kaikissa tehdään niitä. Hyi. Meneekö Romulos vankilaan Manoloksen puolesta. Mutta Grigorios tunnustaa ehkä sen ettei Pian poika olekaan hänen oikeasti kirjeessä mikä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että saatiin muuten niin synkkään sarjaan vähän komediallisiakin elementtejä, kun herttuatar saapui sinne kartanon keittiöön.
Siis mitä tässä tapahtui? Mitä se herttuatar siellä keittiössä teki?
Jana teki klassisen virheen syyttämällä syytöntä ja toisen kertomalla Marialle hääpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso 3. tuotantokauden jakso 179, niin saat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut sarjaa ollenkaan, kun tuollaista kysyt? Herttuatar haluaa tavata tytärtään Veraa ja päästä jututtamaan tätä, jotta saisi hänet palaamaan kotiin perheensä luo. Herttuatar ei kuitenkaan halua paljastaa olevansa Veran äiti, joten hän keksi tuon ruokareseptihomman päästäkseen tyttärensä lähelle keittiön puolelle.
Hitto, toi Alonso voisi näyttää yrmeälle vaimolleen kaapin paikan. Pitääkö aina mielistellä ja antaa periksi? Tota muijaa ei kesytä mikään myöntyminen. Nytkin herra kiltisti tottelee ja antaa Lorenzon jatkaa hillohomman pilaamista. Ei rouvan lähelle tällä pääse. Jos tietäisi rouvansa touhut, ei haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olenko jotenkin poikkeava tyyppi, koska pidän Janaa jotenkin värittömänä persoonana. Ei millään pahalla, mutta eiköhän näytelmä pärjää ilman häntä, jos käsikirjoittajat osaisivat keksiä sopivaa jatkoa Manuelin elämälle.
Mummo yli 80 v
Hyvä mummo, täällä toinen 77 v mamma joka ei jää Janaa suremaan.
Itse kyllä pidän Janasta. Hän on tämän tarinan päähenkilö ja kauniit kasvot yhdistettynä mukavaan luonteeseen tuovat sarjaan hyvyyttä pahojen ihmisten vastapainoksi, joita tässä sarjassa on ollut ihan tarpeeksi ja tulee ilmeisesti olemaan.
Kaikkia ei täydellinen hyvyys sytytä, luonnotonta minun mielestäni. Janan kauneutta ei kukaan voi kiistää, eloisuus Janasta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sarjasta meni täysin maku Janan kuoleman myötä. En ole toipunut vieläkään. Jatkossa en kyllä tule tämän käsikirjoittajan tekemiä sarjoja enää seuraamaan
Sama. Minua harmittaa vieläkin kun sain ennen aikojaan tiedon Janan kuolemasta. Oma syy kun en osannut pysyä poissa spoilausten ääreltä.
Kyllä. Jos katsoo asiaa toisesta näkökulmasta, oli mulle hyvä keino irtiottoon. Koukku murtui 👋
Sama minulla. Olin koukuttunut Janan ja Manun rakkaustarinaan varmaan liikaa. Nyt koukku on poissa. Se on hyvä. Olen etsinyt Areenasta uusia sarjoja. Eilen katsoin eka jakson sarjasta, jossa lapset vaihtuivat synnytyslaitoksella. Ehkä katson sen.
Kiitos vinkistä, aloin eilen katsoon.
La merienda on välipala. Suomentaja käytti sanaa pikkusuolainen.
Voisi olla myös suolapala tms.
Kyllä on vastenmielinen kyttäilijä tuo Julia. Avosylin kartanoon otetaan vastaan tuntemattomia ihmisiä.161
Onko tuolla kartanossa kukaan kovin eloisa, jos Janaa moititaan elottomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla kartanossa kukaan kovin eloisa, jos Janaa moititaan elottomaksi?
Maria F on kyllä usein melkoisen eläväinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa sellaista henkilöä, josta et pitänyt ensin, mutta josta opit kuitenkin pitämään tai päinvastoin? Minä en pitänyt aluksi Catalinasta, mutta nyt hän kuuluu suosikkeihini.
Candelan huutoääniraakkumista on ajallisesti vähennetty, niin ei tunnu enää niin ärsyttävälle.
Mausteena Candela menee, mutta liika äänessä olo ja aiemmin liian pitkät dialogit pilasivat kohtaukset.
Nuo ovat vain välähdyksiä uuvuttavassa elämässä. Sarja ei antanut mahdollisuutta onneen. Pääjuonne on kärsimys.