La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28078)
Kumma muuten, miten tuossa sarjassa rakastutaan niin helposti. No, kyseessä on tietenkin vain sarja, joten ei tietenkään voikaan ottaa kovin tosissaan. Catalinakin on muutaman tapaamisen jälkeen rakastumassa siihen maatyöläiseen, jonka nimeä en muista. Jos pitää paikkansa, että pamahtaa vielä paksuksi, kuten joku täällä aiemmin mainitsi, niin siitähän vasta hauskaa tulee. Kyllä saa Cruz taas pohtia päänsä puhki, mitä seurapiireissä puhutaan. Vai lähteekö Catalina pois kartanosta jonkun tekaistun syyn vuoksi ja salaa rasksutensa, jos se pitää paikkansa
Alonso ei ollutkaan siinä hauskalla tanssivideolla!
Sarjassa on tehty kaikki synnit mitä Mooses kielsi ennen kuolemaansa Siinain vuorella. Siinai kuuluu Egyptiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan elopaino näyttää olevan ihan terveellä tasolla. Olen tässä kuitenkin miettinyt sarjan nuorten naisten kuppikokoa. Tuntuu että rintavarustus on tavallista latteampi. En nyt vertaa lihavatissisiin naisiin niin kuin vaikka Samantha Fox, Sabrina tai Rihanna, mutta tasaiselta näyttää kaikinpuolin. Onko tämä tuottajien tietoinen valinta, käytetäänkö korsetteja tai jotain muita lytistimiä? Poikkeuksena seniori amazonit Cruz ja Margarita.
Jo sarjan alussa tehdyissä haastatteluissa kerrottiin, että näyttelijät pukeutuvat samanlaisiin korsetteihin jne kun siihen aikaan oli tapana. Ja senioreillakin ovat omat korsettinsa.
YouTubessa taitaa olla useampikin historiallisia vaatteita, niiden kaavoitusta ja ompelua nykyaikaisilla välineillä harrastava nuori nainen. Yksi on tehnyt ihan kapselipuvuston, joka osuu noille vuosikymmenille mutta Yhdysvalloissa. Hän kertoo, että hänellä on vähemmän vyötäröltä piukka päiväkorsetti ja piukkavyötäröinen juhlakorsetti. Vyötärön muokkaus korsetilla aloitetaan kiristämällä vyötäröstä viikko ja sentti kerrallaan päiväksi sentin verran ja hölläten yöksi yleensä siihen vanhaan korsettiin, joka oli hankittu 5 senttiä leveämmälle korsetille. Rintaliivit sitten nykyaikaiset ja erikseen.
https://www.facebook.com/share/r/15dEEgGVJD/
Löyty ja josko näkyy?
Tässä on toinen musiikkivideo La Promesa -porukan esittämänä. Mukana ovat Teresa, Candela, Alonso ja Ricardo.
Espanjassa avioeron saaminen on ollut vaikeaa 1980-l. alkuun saakka.
Näin näyttelijän roolin mukaan Ricardosta tulee hyvän ihmisen vaikutelma. Aina lapset löytää jonkun, jota syyttää. Voihan siinä olla aihettakin? Riippuen siitä, mitä on kerrottu. Jättänyt perheensä, vienyt sairaan vaimon hoitolaan, antanut lapset muiden hoidettavaksi. Ymymym. La Promesa on vaan siitä ikävä sarja, ettei asioita paljasteta, käsitellä lopuun, jätetään ilmaan. Spekuloin joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan painosta kun on niin paljon puhetta niin sanonpa vaan että kukaan, ei siis yksi ainoa nainen ole milloinkaan ollut iloinen siihen että on lihonut. Janalla tuskin on ruuan puutetta ollut ennen Promesaa. Painonnousu vituttaa joka akkaa, punto.
Minulla bmi jotain 18. Hieman enemmän saisi olla.
Minulla 17, on kevyttä olla hoikka enkä halua yhtä tanakaksi kuin Jana. Ennen oli sievä, nyt pökkelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan painosta kun on niin paljon puhetta niin sanonpa vaan että kukaan, ei siis yksi ainoa nainen ole milloinkaan ollut iloinen siihen että on lihonut. Janalla tuskin on ruuan puutetta ollut ennen Promesaa. Painonnousu vituttaa joka akkaa, punto.
Minulla 17, on kevyttä olla hoikka enkä halua yhtä tanakaksi kuin Jana. Ennen oli sievä, nyt pökkelö.
Pidätkö itseäsi nyt kauniina? Olisin enemmän huolestunut, tietysti voit olla trolli, joka ei tiedä miten vaarallista alipaino on. Mut mahtuuhan tänne(kin) monenlaista hiihtäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla. Tiedän, että 17 on alipainon puolella. Itse ainakin koetan lisätä hieman painoa. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se nyt nähdään. Pökkelöksi haukutaan normaalipainoista naista. Pitäähän naisessa olla muutakin kuin luita.
Tuollainen kartano on varmaan ollut hyvä työpaikka sen suhteen, että suhteellisen terveellistä ruokaa on ollut tarjolla. La Promesakin tuottaa oliiveja, siis oliiveja ja oliiviöljyä, jotka terveellisiä. Myös appelsiineja ja sitruunoita. Onkohan jotain pähkinäpuitakin. Jne. Varmaan palvelusväkikin pystyy syömään noita ilman rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juonipaljastuksia" otsikoksi, niin joka ei halua niitä, voi ohittaa ne lukematta. Minä luen, eikä se yhtään haittaa sarjan katselua.
Aivan. Ja isoilla kirjaimilla.
JUONIPALJASTUKSIA
Sitten muutama riviväli ennen kirjoittamista. Pieni teko, mutta hyvää mieltä niille, jotka eivät halua juonipaljastuksia lukea.
Tämä juupas-eipäs väittely jatkuu niin kauan kuin la Promesan kestää. Jatkuen sitten toisissa ketjuissa. Yksi kuitenkin otti onkeensa ja laittoi JUONIPALJASTUKSIA. Siitä 👏🤛
Itse haluan lukea niitä, kun siitä tulee tuo otsikko. Silloin voin valita, luenko vai en. Spekuloinnit ei ole juonipaljastuksia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö itseäsi nyt kauniina? Olisin enemmän huolestunut, tietysti voit olla trolli, joka ei tiedä miten vaarallista alipaino on. Mut mahtuuhan tänne(kin) monenlaista hiihtäjää.
Olen reumaatikko ja ainakin minun on hyvä olla hoikkana, ja kauneushan on aina katsojan silmässä. Jana oli mielestäni hoikempana oikea kaunotar.
Katin kontit! Tuo mainostaa yksityistä juonipaljastusryhmää.
Miten Vera voi elää tuolla rahakassin kanssa ja piileksiä. Meiltä Vera vei housut ja puseron et tietysti se onnistuu. Onhan varastaminen monen nuoren elämäntapa .
Voi jeesus, mitä jankkaamista SIVUTOLKULLA läskeistä ja juonipaljastuksista🙄
MENKÄÄ MUUALLE KINASTELEMAAN!
Martina joutuu laitokseen. Siellä huumataan tiedottomaksi 😥
Vierailija kirjoitti:
Martina joutuu laitokseen. Siellä huumataan tiedottomaksi 😥
Hyvä, päästään kiukuttelevasta Martinasta eroon. On kyllä yksi sarjan rasittavimmista hahmoista.