Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Alisa Vainio elänyt aina yksin

Vierailija
01.11.2025 |

Tämä oli kyllä yllättävä uutinen. Kyseessä sentään nainen jota perustellusti voi kutsua urheilijakaunottareksi.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011588475.html

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska naisen ulkonäköhän ratkaisee sen, haluaako hän seurustella.

Vierailija
2/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei varmaan ole ollut kumppaniehdokkaiden tarjonnan puutteesta. Ehkä paremminkin päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nuori vielä. Tuossa iässä se, että on ollut siihenastisen aikuisuutensa yksin, ei ole epätavallista. Itse tapasin eka miesystäväni 30-vuotiaana. Minäkin olin viehättävä nuori nainen. 

Vierailija
4/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erikoista siinä muka on, jos 27v ei ole (vielä) ollut koskaan parisuhteessa?

Eikä ole kaunotar, vaikka ihan tavallisen eli kivan näköinen onkin. Ja urheilija tietysti. Hyvä, kun joku tuo esille tuotakin todellisuutta eli: voit olla näennäisesti normaali, kivannäköinen, hyvä jossain jne. ja silti ulkopuolinen, eli hankala saada kavereita, ei parisuhdetta koskaan. 

Vierailija
5/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen urheilija tosiaan kiinnitti huomiota ulkonäöllään jo vuosia sitten aloitellessaan uraansa.

Vierailija
6/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytää joku saman henkinen tavoitteeliinen kestävyysjuoksija, mies tai nainen jos tyykkääkin tytöistä.

Vierailija
7/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vain jotkut katkerat nettinaiset kuvittelee, että kyse on HALUSTA.

Kaikki ei tunge epäsopivan miehen kanssa suhteeseen, vaikka te niin teettekin. Ihminen voi olla sinkku ja haluta seurustella, kunhan vaan löytyy joku sopiva jonka kanssa kolahtaa!

Eli kyseessä ei ole mikään päätös, vaan haluaa odottaa oikeasti sopivaa ihmistä. Näin muuten välttyy myös katkeroitumiselta, kun ei ole huonoja suhteita alla. 

Vierailija
8/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän urheilun ohella valmistui Rakennustekniikan diploomi insinööriksi ja lisäksi valmistui Lääkäriksi Oulun yliopistossa.  Ei ole enää aktiivisesti ollut aikoihin urheilussa  mukana.   Onnea Alisa sinulla on hyvä ammatit.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
9/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista siinä muka on, jos 27v ei ole (vielä) ollut koskaan parisuhteessa?

Eikä ole kaunotar, vaikka ihan tavallisen eli kivan näköinen onkin. Ja urheilija tietysti. Hyvä, kun joku tuo esille tuotakin todellisuutta eli: voit olla näennäisesti normaali, kivannäköinen, hyvä jossain jne. ja silti ulkopuolinen, eli hankala saada kavereita, ei parisuhdetta koskaan. 

Ihan tavallisen näköinen ei ole sama kuin kivannäköinen. Ja miehet on kyllä kuolanneet ko urheilijaa jo jotain 10 vuotta, me naiset vain emme niin osaa sanoa mikä miehiä aina viehättää. 

Vierailija
10/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelette, että näteille nuorille naisille tunkee ehdokkaita joka suunnasta? Jos ei ole itse aloitteellinen, aika rauhassa saa Suomessa olla. 

Vierailija
11/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen urheilija tosiaan kiinnitti huomiota ulkonäöllään jo vuosia sitten aloitellessaan uraansa.

No joo onhan hän varmaan sellainen naapurintyttö elovena, vaikka ei mikään päät kääntävä kaunotar olekaan 

Urheilijat on usein sellaisella naapurintyttö/naapurinpoika-tavalla kivannäköisiä, ja siihen auttaa varmasti ihan se urheilu eli hyvä kroppa. 

Vierailija
12/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvittelette, että näteille nuorille naisille tunkee ehdokkaita joka suunnasta? Jos ei ole itse aloitteellinen, aika rauhassa saa Suomessa olla. 

Mä en ollut edes kovin nätti ja silti kyllä niitä miehiä vaan jostain aina tunki parikymppisenä ja hoikkana seuraan. Nyt nelikymppisenä on vuosia siitä kun miehen kanssa viimeksi jutellut muuta kuin hyvää päivää. 

Vierailija
13/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän urheilun ohella valmistui Rakennustekniikan diploomi insinööriksi ja lisäksi valmistui Lääkäriksi Oulun yliopistossa.  Ei ole enää aktiivisesti ollut aikoihin urheilussa  mukana.   Onnea Alisa sinulla on hyvä ammatit.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Oletko erehtynyt henkilöstä? Alisa sijoittui maratonilla viidenneksi MM-kisoissa syyskuussa. Mahtava suoritus. Ja kyllä: kaunis on nainen.

Vierailija
14/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saa olla rauhassa vaikka itse on täysin passiivinen sen lähestymisen kanssa,N22.

Vierailija
15/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se, että ehdokkaita tunkeekin, tarkoita vielä sitä, että joku niistä olisi just sulle sopiva elämänkumppani. 

Ei ole mikään pakko alkaa kenenkään kanssa vain siksi, että se on tyrkyllä ja ihan jees. 

Vierailija
16/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saa olla rauhassa vaikka itse on täysin passiivinen sen lähestymisen kanssa,N22.

Kannattaa muuten nyt valita niistä lähestyjistä se elämänkumppani, muutaman vuoden päästä hyviä ehdokkaita on jo paljon vähemmän ja aika menee nopeasti. Nuorena valitaan hyvät, huonot jää yksin. 

Vierailija
17/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja koska miehen kanssa oleminenhan se on jokaisen naisen elämän tärkein asia. ( ap ja muut miehet luulevat näin, oikeasti not)

Vierailija
18/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun ukon kanssa tuo ei olisi onnistunut.  Hyvä ratkaisu.  Mahtaa ollakin fiksumpaa lajia.  Ja ehtii vielä saada vaikka suurperheen!

Vierailija
19/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntykin ihan yksin.

Vierailija
20/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajanhan valitetaan, että on liikaa häirintää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme