La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28079)
Jaksoja on ekan kauden jälkeen tulossa 250+!
Espanjalaiset tahallaan tekevät sarjojen kässäreihin erilaisia faileja. Toimii vaikka jotkut potuttaa.
Te ketkä osaatte espanjaa, puhuuko paronitar Elisa jotenkin eri aksentilla tai murteella? Minun espanjaa osaamattoman korvaan hänen puheensa tai ääntämisensä kuulostaa erilaiselta. Tai sitten vain jotenkin hidastempoisemmalta. En osaa selittää paremmin.
Ei tullut taas kuin 4 uutta jaksoa. Ihmettelinkin kun oli hetkessä katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kovin lapsellista näyttää kuvia kirjasta, vai ovatko he kaikki alle 20v. Hihihi
Siinä kuvataan sen ajan moraalikäsityksiä.
Tuossa edellisellä sivulla pitkässä kommentissani tarkoitin tietenkin, että superkylmät ja -kovat juonittelijat Cruz ja Lorenzo
menettivät hermonsa Elisan myrkkytikareista.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttämään tuo Martinan olemus, tunkee itsensä joka paikkaan, hirveä juoruilija.
Teresa myös ärsyttää, kiihkeä ja vihainen puhetyyli ei sovi tuon ajan palvelusväelle.
Minkä ihmeen takia tuo räpätäti Martina on pesiytynyt kartanoon? Toimeton turhake. Jonkinlainen Leonorin sjaistajako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttämään tuo Martinan olemus, tunkee itsensä joka paikkaan, hirveä juoruilija.
Teresa myös ärsyttää, kiihkeä ja vihainen puhetyyli ei sovi tuon ajan palvelusväelle.
Minkä ihmeen takia tuo räpätäti Martina on pesiytynyt kartanoon? Toimeton turhake. Jonkinlainen Leonorin sjaistajako?
Mielummin Martina kuin Leonor.
Missä tuo toisen kauden esittäminen on kerrottu? Koitin tiirata areenasta ja tv-oppaasta mutta en löytänyt mitään. Kiva kuitenkin että tulee. Tämähän on klassinen saippuasarja. Lavasteet hyviä mutta juonet ovat muuta tasoa tarkoituksella. Muuten tämä olisi draamasarja eikä mikään telenovela.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä osaatte espanjaa, puhuuko paronitar Elisa jotenkin eri aksentilla tai murteella? Minun espanjaa osaamattoman korvaan hänen puheensa tai ääntämisensä kuulostaa erilaiselta. Tai sitten vain jotenkin hidastempoisemmalta. En osaa selittää paremmin.
Hän artikuloi hitaasti ja itseään tehostaen. Usein leveästi hymyillen, mikä myös kuuluu. Jatkuva prtformanssi.
Espanjassa on ns.valtakieli,jota suurin osa espanjalaisista puhuu,mutta sitten on
alueellisia kieliä,joita puhutaan Espanjan eri osissa.Ilmeisesti paronitar ja myös Maria
puhuvat jotakin näistä alueellisista kielistä.Samalla tavalla on Suomessakin murteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaanko ei muka nähnyt, kun Manuel imuutti Janaa keskellä pihamaata?
Odotin että Petra olisi ollut puun takana vakoilemassa tai ikkunassa.
Nauroin kun doña Petra sai uuden kutsumanimen Candelalta: doña Perra (Narttu-rouva) 🤣! Napakymppi!
Vierailija kirjoitti:
Petralla ja Candelalla oli hauskoja sanailuja 😆 "oliko sillä miehellä opaskoira" kysyi P Candelalta 😂
Candela sivallus doña Perra oli vielä parempi. Narttu-rouva 🤭
Vierailija kirjoitti:
Puhuu espanjaa ranskalaisittain murtaen.
Candela joitakin jaksoja sitten sanoi kotitaustastaan: Meillä epäonnistuttiin jopa munan paistamisessa.
Laittamattomasti sanottu sekin.
Sarjassa nähtiin ensimmäisen kerran tehokasta työntekoa, kun Simonalla oli kiire keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo toisen kauden esittäminen on kerrottu? Koitin tiirata areenasta ja tv-oppaasta mutta en löytänyt mitään. Kiva kuitenkin että tulee. Tämähän on klassinen saippuasarja. Lavasteet hyviä mutta juonet ovat muuta tasoa tarkoituksella. Muuten tämä olisi draamasarja eikä mikään telenovela.
Olen aikaisemminkin kysynyt Yleltä sähköpostitse mielenkiintoisten sarjojen jatkoista, jos olen tiennyt, että niitä on tehty. Vastauksen olen aina saanut ja niin sain nytkin. Eli tieto tulee Yleltä. Ihan kivaa hömppäähänhän tämä on.
En voi sietää sen Elisan hymyä, koska hampaat näkyy viisaudenhampaisiin asti. Tuntemani överihymyilevät ovat ihan sikoja.
Manuelin pitäisi nyt ryhdistäytyä ja pitää puolensa. Jimena manipuloi ja hän tietää sen, ei sellaista pidä sietää. Keskustelisivat kuten aikuiset.
No tuohon aikaan ylhäisissä perheissä ei varmaan ainakaan naisille ole siveellistä tietää mitään seksiasioista.