La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36368)
Vierailija kirjoitti:
Martina on varmaan raskaana Currolle,serkulleen,ei vaan tiedä että ovat serkukset.
Manuelin isä on Lorenzo, luin kai jostain.
Olisiko Martinalla joku toinen isä?
Jos Lorenzo on Manuelin isä, nin kyllä on isällä ja pojalla eroa!
Jos Curro on markiisin poika ja Manuel Lorenzon, niin Curro olisi sitten oikeutettu markiisin paikkaan. Vaan tuona aika isyyttä ei voinut varmasti todeta.
Ei ihme että nykyäänkin turistit ovat ihmeissään espanjalaisten keskinäisistä sotkuista. On paljon ns. siivosyntisyyttä joka pidetään piilossa, mutta jota on. Kiihkeää kansaa.
Sellaisen toiveen esittäisin, että jos puhutte espanjassa esitetyistä tapahtumista niin tuokaa kommentissa esille. Tässä on hirmu haastavaa ottaa mitään tolkkua välillä, onko jokin asia pohdinta ja veikkaus tulevasta vai onko tapahtunut tai tapahtunut jaksoissa. Esimerkkinä Martinan ja Janan raskauksista on puhuttu siihen malliin, että kuulostaa ainakin minun korvaani varmoilta asoilta. Martinalla tietenkin on ihan meilläkin esitetyissä jaksoissa näkynyt myös raskauteen liittyviä oireita. Abelin vaimo on toinen asia. Sitä jo kertaalleen yritin kuuluttaa, mutta kukaan ei kertonut onko totta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot muualle esittelemään kahviastiastojanne! Sivukaupalla soopaa aiheen vierestä pilaa keskustelun muilta!
Ja viekää toi yp-hullu sarjapeukuttaja mukananne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hinkuttiko Manuel ja Jana kusivehkeitään yhteen siellä rannalla?
Minäkin haluaisin tietää, että sekstailiko ne siellä ja tuleeko Jana raskaaksi.
Mun mielestä se oli selvä että harrastivat seksiä. Kuten Martina ja Curro puistossa, mutta sarjaa kuvataan sen verran siveellisesti ettei mitään ihmeellisyyksiä näytetä.
Viime aikaiset jaksot ovat olleet todella kiinnostavia, minulla oli tuossa välissä aika, jolloin alkoi tuntua, että jaksanko katsoa tätä sarjaa enää. Toivotaan myös jatkossa kiinnostavia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku Pelayoon liittyvistä kuvioista tarkemmin? Minkälaisen sopimuksen on tehnyt Cruzin kanssa? Onko ihan läpeensä huijari, vai mistä on kysymys?
Ovat sopineet että Pelayo vie Catalinan pois Promesasta ja Cruz maksaa elatuksen. Mutta tämä mies toikin nyt aseita sinne piiloon. Mies puhuu eritavalla tarinaa kuolleista vanhemmistaan, ajat vaihtuu ja muuta. Aseista tuskin Cruz tietää.
Millähän rahalla Cruz aikoo elättää vielä yhden huushollin lisää, kun nyt jo tekee tiukkaa? Asia lienee jo Pelayonkin tiedossa..
Rakastuuko Pelayo kuitenkin ihan oikeasti Catalinaan ja haluaa hänet, vaikka Cruzin sopimus ei pitäisi?
Sillävälin kartano tietty palvelee varmaan hyvänä tukikohtana noille asehommillekin..
Tuo Felicianon näyttelijä (Marcos Orengo) on todella hyvä, näkee miten hänen esittämänsä hahmo kärsii sisäisesti.
www.instagram.com/marcosorengo/
Naamiaiset olen katsonut jo pari kertaa,rantakohtausta en kun pelkään että lumous haihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Naamiaiset olen katsonut jo pari kertaa,rantakohtausta en kun pelkään että lumous haihtuu.
Otatkohan sä tän vähän liian vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatkohan sä tän vähän liian vakavasti?
Noita raskauksia ja Abelin vaimoasiaa ja muita juttuja täällä pohditaan ja kysellään. Jotkut on katselleet jostakin tapahtumia pidemmälle ja paljastavat tietojaan sinne tänne. Malttakaa muut seurata sarjan jaksoja eteenpäin, kyllä nämäkin asiat vielä tulevat vastaan ja selviävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astiasto mutta en enää nykyään tarjoile tassia ja kuppia vieraille, vaan oon tilannut siihen sarjaan kuuluvia mukeja, jotka isketään pöytään. Hermo siinä menee kun kahvia saa koko ajan olla kaatamassa kun kuppi tyhjä parilla hörpyllä.
Aikanaan luin jostakin, että kahvi maistuu parhaalta juuri ohuesta kupista, en muista pitikö olla kukkaa ja kultaa kupin pinnassa. Minulle kahvi maistuu mainiosti ihan vain mukista. Enkä
Ei ole mullakaan muumeja, nehän on ihan liian pieniä. Oma muki 4dl ja noi mitä vieraille ostin niin 3,5 dl. Pysyy kahvi kuumana. Terveisiä teineille, Nimim. Ei vielä mummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone on varmaan sellainen hauska piristysruiske tässä ihanassa sadussa,näytti ihan kottikärryiltä siellä hietikolla mutta ei siihen kannata juuttua. Samaa olin minäkin sen hietikolta noususta ajatellut mutta samantien unohtanut. Sovitaan että pikkujuttu,tekniikka sikseen. Promesa on tervetullut ihana satu.
Kyllä La Promesa on muutakin kuin pelkkä satu.
Minusta onkin parasta tässä sarjassa, että siihen liittyy senaikaiset historialliset tapahtumat. Curro ja Manuel lähtevät sotaan esim. en tiedä, lähtevätkö vapaaehtoisina, kun kuitenkin kuuluvat aatelistoon. Salvadorin oli pakko mennä aikaisemmin toiseen sotaan. Mutta esim. tämä Catalinan kaverin aseittenhaku oli mielenkiintoinen sivujuonne tarinaan. Mihin tarkoitukseen ei ole selvinnyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone on varmaan sellainen hauska piristysruiske tässä ihanassa sadussa,näytti ihan kottikärryiltä siellä hietikolla mutta ei siihen kannata juuttua. Samaa olin minäkin sen hietikolta noususta ajatellut mutta samantien unohtanut. Sovitaan että pikkujuttu,tekniikka sikseen. Promesa on tervetullut ihana satu.
Kyllä La Promesa on muutakin kuin pelkkä satu.
Minusta onkin parasta tässä sarjassa, että siihen liittyy senaikaiset historialliset tapahtumat. Curro ja Manuel lähtevät sotaan esim. en tiedä, lähtevätkö vapaaehtoisina, kun kuitenkin kuuluvat aatelistoon. Salvadorin oli pakko mennä aikaisemmin toiseen sotaan. Mutta esim. tämä Catalinan kaverin aseittenhaku oli mielenkiintoinen sivujuonne tarinaan. Mihin tarkoitukseen ei ole selvinnyt vie
Onkohan sellainen tehdaspalo oikeasti ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää mummot muualle esittelemään kahviastiastojanne! Sivukaupalla soopaa aiheen vierestä pilaa keskustelun muilta!
Ja viekää toi yp-hullu sarjapeukuttaja mukananne.
Voi pientä, eikö mummelit ollutkaan samaa mieltä sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että nykyäänkin turistit ovat ihmeissään espanjalaisten keskinäisistä sotkuista. On paljon ns. siivosyntisyyttä joka pidetään piilossa, mutta jota on. Kiihkeää kansaa.
"Turistit ovat ihmeissään"?? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Naurettava sarja
Ihana sarja! Meit on moneen lähtöön.
Niin, pisteen, pilkun, kysymysmerkin, huutomerkin, kaksoispisteen jne. jälkeen tulee aina yksi välilyönti. Teksti on näin ilmavampaa ja helpompaa lukea. Ei oo vaikeaa, jos vaan haluaa.