La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36367)
Vierailija kirjoitti:
Manuel kuvasi nukkuvaa Janaa. Kuvat joutuvat väärien ihmisten käsiin?
Mä jo luulin, että kun Jimena tuli hangaariin Manun palattua ja kurkki koneeseen, löytäisi kameran ja vaatisi nähdä kuvat.. löysikin vaan hiekkaa - toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ten points, Tadeo! 👍
Margaritan ilme, kun Lorenzo hävisi shakissa👌😄
Viisas mies. Ja Margaritakin sen jo huomannut.
Jee, jee, ihan parasta tässä jaksossa!
Vierailija kirjoitti:
Kartanossa on käynyt parturi; hyvin sopii Currolle ja Manuelille toi lyhyempi tukka.
Ensimmäisen kerran kiinnitin huomioni, että Currohan on oikeastaan hyvännököinen.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Alonso hieroi Cruzin naamaan sen, että Manuel manipuloitiin naimisiin Jimenan kanssa!
Aivan ihanaa!
Menkää mummot muualle esittelemään kahviastiastojanne! Sivukaupalla soopaa aiheen vierestä pilaa keskustelun muilta!
Ihanaa näin se menee, me vaan tykätätään ja sinä et ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Margaritasta on kuoriutunut hyvinkin mielenkiintoinen ja monipuolinen hahmo. Erittäin hyvä lisä porukkaan!
Ehkäpä joidenkin mielestä. Itse en ole päässyt yli miten kohteli ja edelleenkin kohtelee tytärtään. Kylmästi omaa etuaan tavoitellen. Niinkuin edesmennyt äijänsäkin.
Mutta usein moititaan että Janasta on tehty yli-ihminen ja pelkästään hyvä. No nyt kun rooli ei olekaan pelkästään jotain, niin pitäähän sitäkin moittia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyi Janastakin hieman intohimoa,rantakohtaus oli aivan ihana. Huippusuoritus koko heidän tiimiltään,tosin sitä katsellessa ei mitkään tiimityöt käyneet mielessäkään. Iiihana.
Minä ainakin kyynelehdin liikutuksesta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on kuin toinen Candela. Kunhan vain tulee ikää lisää ja ääni madaltuu, niin on samanlainen loputon höpöttäjä ja "kansanviisauksien" laukoja. Tylsää.
Pitäisikö ihmisten olla vakavia hiljaisia turhantärkeitä tönöttäjiä jotka ei iloitse mistään ja joilta ei koskaan heru edes pientä hymyä? Se se vasta tylsää olisikin. Mä ottaisin itselleni mielelläni vähän eloisuutta Marialta.
Jep. Hyvin näkee näissäkin keskusteluissa, miten ahdasmielisiä ihmiset ovat. Ei tulisi mieleenkään arvostella rooleja tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
TE GIERO TE GIERO Espanjan oppitunti Jana huutaa Arturolle eli Manuelille TE GIERO.Manuel huutaa janalle te giero.Oli tramaattinen rantarakkaus.
Jana huutaa TE QUIERO, TE QUIERO. Verbi on querer = haluta, rakastaa.
Tai TE AMO, jossa verbi on amar = rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Lentokone on varmaan sellainen hauska piristysruiske tässä ihanassa sadussa,näytti ihan kottikärryiltä siellä hietikolla mutta ei siihen kannata juuttua. Samaa olin minäkin sen hietikolta noususta ajatellut mutta samantien unohtanut. Sovitaan että pikkujuttu,tekniikka sikseen. Promesa on tervetullut ihana satu.
Kyllä La Promesa on muutakin kuin pelkkä satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kaikkein paras huvitus, on vilkas mielikuvitus'
"Köyhän paras huvitus, on vilkas mielikuvitus".
Ai noinko se "virallisesti menee? Laitoin kuten muistelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain tästä että Jimena hyppää parvekkeelta alas kun saa tietää Manun rakkaudesta Janaan. Pitääkö paikkaansa vai onko höpöpuhetta?
Hyppäsi koska ei ollut muuta keinoa päästä pakoon muita.Abel-lääkäri paljastaa koko perheelle Jimenan raskauden olleen valhetta,sitä ei Jimena kestä.Oma äiti ja isäkin tuomitsevat hänet.
Mikä sen äiti muka tuomitsee, kun on ollut mukana kieroilemassa sitä valeraskautta alusta asti?
Jimenan kuoleman jälkeen hänen äitinsä syyttää Cruzia ym. Jimenan kohtalosta ja vannoo kostavansa.
Curro on nätti ja kiltti väärinymmärretty poika,toivottavasti näämme hänet myöhemmin mehenä.
Vierailija kirjoitti:
Petra sen murhasi tämä selittää sen miksi Feliciano yhtä äkkiä raivoaa Petralle.
F sanoo suorat sanat Petralle, koska tämä suhtautuu ikävästi hänen ihastuksensa kohteeseen.
Jo odotin jonkun ladyn kommenttia kahvikupeista,Cruzin kupposesta se alkoi ja jatkan heti aiheesta kun sen aiheelliseksi arvioin. Olen 32v enkä vielä mummeli,mutta toivottavasti joskus tuon arvokkaan tittelin tulen saamaan.
Olikin hyvä jakso tänään, hyvä kun Alonso sanoi suorat sanat Cruzille hilloraha varkaudesta. Laittaisi vielä maksamaan takaisin, Cruz tuhoaa itse talon mainetta juonillaan,. Margarita ja Catalina on napakoita talon edun hyväksi.
Olipa Jana ruskettunut rantareissun jälkeen, en tiennytkään minkä valheen olikaan keksinyt poissaololleen, jäänyt näkemättä kun lähtivät.
Lopen lähtöhän vaikuttaa tosiaankin myös hillobisnekseen.. on nyt ehtinyt opettaa muille tarvittavat asiat, mutta entäs jatkossa tuotekehittely ym?
Huh, ei tuohon aikaan nettiä ollut, minne laittaa. Mikäli kuvia oikeasti otettiin, ei niitä ottanut Manuelia näyttelevä, vaan ammattikuvaaja ja kuvat päätyvät osaksi juonta kameroiden eteen.