La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36367)
Katson sarjaa paljolti kulissien takia. Minusta on kiva katsella linnan huoneita ja alakertakin on ihana. Myös naisten vaatteet kiinnostaa. Janan romanssi on pitkästyttävä, enemmän pidän muista juonenkäänteistä.
Vierailija kirjoitti:
Katson sarjaa paljolti kulissien takia. Minusta on kiva katsella linnan huoneita ja alakertakin on ihana. Myös naisten vaatteet kiinnostaa. Janan romanssi on pitkästyttävä, enemmän pidän muista juonenkäänteistä.
Minäkin katson prameaa sisutusta, palvelijat kulkevat pitkin käytäviä kiireisinä ja käärmeilijät istuvat somasti kaikkea kupeista nautistellen. Eivä huomaa kuinka mattoja tomutetaan avonaisten ikkunoiden edessä ;)
Tykkään naisten tosi ihanista pitsipuseroista. Aikanaan iso työ pitää moiset hepenet kuosissa.
Minä nautin rantaepisodista, aivan lumouduin ja pelkään että arki koittaa ;(
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä alakertaa myös, varsinkin keittiö on ihana. Siellä kelpaisi kokkailla.
Musta Martinan ja Curron suhde on kiinnostavampi kuin Janan ja Manuelin. Janan ja Manuelin välillä ei ole tippaakaan kemiaa. Yhdessä kylmiä kuin jääpuikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä alakertaa myös, varsinkin keittiö on ihana. Siellä kelpaisi kokkailla.
Musta Martinan ja Curron suhde on kiinnostavampi kuin Janan ja Manuelin. Janan ja Manuelin välillä ei ole tippaakaan kemiaa. Yhdessä kylmiä kuin jääpuikot.
Janan ja Manuelin tilanne on vaan toinen. Jana muistaa melkein joka hetki asemansa, tilanteensa ja yrittää pyristellä ettei sattuisi liikaa.
Martina on sellainen itkijanäinen.
Martina on raskaana ja jana etsii äitinsä murhaajaa.
Sopii ihmetellä prinssin vihjailut suudelmaa kiihkeämmästä että onko tässä nyt Martinalla hetki miettiä mitä tuli tehtyä.Miten noin siveelliset voi tulla raskaaksi.Jimena ei tule raskaaksi millään.Curro arvasi heti että Martina on raskaana samoin lääkäri.Jimenan äiti maksoi lääkärille ettei paljasta ettei olekaan raskaana vaan teeskentelivät keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Martina on raskaana ja jana etsii äitinsä murhaajaa.
No sitä murhaajaa tai ainakin osallisena murhaan ei varmaan tarvitse kaukaa hakea .
Alkaisikohan nimi C-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan tukka on aivan järkyttävä. Varmasti peruukki tai kovasti laitettu hiuspidennyksiä ja lisäkkeitä. Ei kellään ole normaalisti noin paksua tukkaa. Samoin pistin merkille pitkät tekoripset rannalla kun pussaili Manua.
Väri ei ole oikein onnistunut, mutta kun tummaa lähtee vaalentamaan, niin tulos on arvoitus. Uskon, että hänellä on ainakin osa
omaa tukkaa, näkyy mielestäni otsasta.
Mulla on kolme peruukkia, kaikissa häiveotsa. Ei erota, onko aito vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt suomalaiset mallia Promesan kahvikupeista joista kahvi maistuu kahville. Ainakin Italian ja Espanjan kahviloissa vielä saa kahvin kupeissa,Suomessa ei.
En joisi kupista vaikka olisivat kuinka hienoja. Koristeeksi voisin huolia muutaman kauniin posliinikupin. Kahvi tulis juotua kupista parilla hörpyllä.
Mulla on astiasto mutta en enää nykyään tarjoile tassia ja kuppia vieraille, vaan oon tilannut siihen sarjaan kuuluvia mukeja, jotka isketään pöytään. Hermo siinä menee kun kahvia saa koko ajan olla kaatamassa kun kuppi tyhjä parilla hörpyllä.
Aikanaan luin jostakin, että kahvi maistuu parhaalta juuri ohuesta kupista, en muista pitikö olla kukkaa ja kultaa kupin pinnassa. Minulle kahvi maistuu mainiosti ihan vain mukista. Enkä muuten omista yhtään muumimukia.
Teresa meni tyhmyyksissään kertomaan Felicianolle että Pian lapsen isä on rikollinen.Feliciano taas itkee että hän murhasi Petran isän mikä on luultavasti niin että Petra murhasi silloin kun sai potkut.
Vierailija kirjoitti:
Teresa meni tyhmyyksissään kertomaan Felicianolle että Pian lapsen isä on rikollinen.Feliciano taas itkee että hän murhasi Petran isän mikä on luultavasti niin että Petra murhasi silloin kun sai potkut.
Itsekin ihmettelin tuota Felicianon kertomusta siitä, että hän murhasi isänsä. Missä välissä hän olisi käynyt isänsä luona. Ja hänhän tuli La Promesaan aikoja sitten, joten siihen aikaan murhattu ruumis olisi kyllä Espanjan helteissä mennyt aika lahoksi.
Petra ihan varmasti murhasi isänsä käydessään siellä kun sai potkut ja Feliciano sai jäädä.Espanjaksi kerran Feliciano sanoi Petraa äidiksi joten tietääkö sittenkin olevansa Petran poika.
Petra sen murhasi tämä selittää sen miksi Feliciano yhtä äkkiä raivoaa Petralle.
Voi olla, että P isä pyörtyi F tyrkkäämisestä, Petra kävi myöhemmin siellä ja isä uhkaili tekevänsä jotain Felicianolle. Sitten Petra teki lopun uhkailusta, "minun poikaani et enää koske"
'Kaikkein paras huvitus, on vilkas mielikuvitus'
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että P isä pyörtyi F tyrkkäämisestä, Petra kävi myöhemmin siellä ja isä uhkaili tekevänsä jotain Felicianolle. Sitten Petra teki lopun uhkailusta, "minun poikaani et enää koske"
'Kaikkein paras huvitus, on vilkas mielikuvitus'
"Köyhän paras huvitus, on vilkas mielikuvitus".
Minä tykkään kuumasta mustasta kahvista,niissä valtavissa mukeissa se ehtii jäähtyä ennenkuin ehtii juomaan. Kahvi maistuu kupista paremmalta mun mielestä ja muumimukit on ihan vitsi. Ne kun on pöydässä tulee lähinnä mehukestit mieleen,pilli vaan puuttuu. Ihana kun joku kirjoitti niin elävästi tassilta hörppäämisestä. Cruz tönöttää selkä suorana täydessä tällingissä kahvikupponen sirosti sormissaan ja vaikka kupista kahvini nautinkin niin tyyli ei vedä Krutsille vertoja.
Nää viimeiset jaksot oli suurimmaksi osaksi tosi hyvät,johtunee varmaan siitä mitä rannalla tapahtui, Se oli hienosti tehty juttu ja ekaa kertaa tuli tunne että kyllä ne Jana ja Manuel sittenkin toisilleen sopii, Manuel on niin sexy ja Janastakin löytyi tunnetta. Ihana pari.
Saammeko viielä hetken nauttia näiden rakastuneiden lemmestä, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri Areenasta Almodovarin "Rinnakkaiset äidit". Oli hauska nähdä "tuttuja" kun Simonaa La Promesassa näyttelevä Carmen Flores oli siinä pienessä sivuroolissa.
Kiitti vinkistä! Etsin elokuvan ja aion seuraavaksi katsoa sen.
Kaunis hän on, luonnollisen näköinen ei tehdyn näköinen muovioletettu. Ripsiäkin silleen kauniisti, ei mitään pullasutia.