La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36367)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että on Janan kasvot pyöristyneet.
Manuelille vissiin raskaana.
Näyttelijän pyöristyvät kasvot tuskin liittyy mitenkään sarjan tapahtumiin. Ei tän tason sarjoissa laiteta näyttelijöitä lihomaan tai laihtumaan roolihahmonsa tekemisten perusteella. Hassua miten jotkut ihmiset eläytyy sarjaan niin täysin, että unohtaa näyttelijöillä olevan omakin elämä sarjan ulkopuolella. Luin jonkun salkkarinäyttelijän haastattelua joskus ja siinä hän kertoi miten häntä puhutellaan tyyliin kaupassa roolihahmonaan ja moititaan tämän tekemisistä.
Jostain luin, että Salvadorin näyttelijä olisi laihduttanut sodasta paluuseen. Olihan hän oikeasti riutuneen näköinen.
Laihdutti 12 kg, ennen 74 kg, sodasta palattuaan 62 kg.
Jos olisin saanut tytön niin korvikset kimaltaisivat pikku korvissa mutta vaikka kauniilla Janalla nenärengas olisikin niin ee-hei. Nenärengas kuuluu samaan sarjaan tatuointien kanssa. Moneltakohan Promesan näyttelijöiltä on tatuoinnit poistettu vaikka emmehän heistä näe kuin kasvot ja kaulan. Naisten decolteet joskus näkyy mutta eipä ole koristeltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vai vahvat naishahmot? Miesten hyväksikäyttäjiä, tappajia ja valehtelijoita. Tyyliin jättää pilleri kuolevalle antamatta ja sylkeä vielä, että helvetissä tavataan.
Jep, vahvoista naisista kaukana. Narsisteja ja psykopaatteja.
Samaa mieltä,paremmin ovat Promesan naiset heikkoja kuin vahvoja. Jos joku ei miellytä tai on muuten vaan omien päämäärien tiellä niin surutta pois päiviltä. Cruzissa pahuus on todella monipuolista eikä tunnu hänta mikään kaduttavan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä,paremmin ovat Promesan naiset heikkoja kuin vahvoja. Jos joku ei miellytä tai on muuten vaan omien päämäärien tiellä niin surutta pois päiviltä. Cruzissa pahuus on todella monipuolista eikä tunnu hänta mikään kaduttavan.
Minua pikkasen hämää sarjassa se, että pahuus menee läpi, eikä jouduta vastuuseen kaameista teoista. Piikakasti sanan saattajana ja valheiden pimittäjinä, joskus toki paljastajina.
Paljon vaatteiden pesua ja silittämistä, missä ne kukkoilijat vaatteensa sotkevat. Mattoja tampataan avointen ikkunoiden edessä ja soppaa keitellään.
Positiivisesti olen yllättynyt La Promesassa nimenomaan siihen, ettei sitä turhaa seksisisältöä ole. Virkistävää katsoa sarjaa jossa asialla ei koko ajan mässäillä paljaalla pinnalla, vaan keskitytään ihan muuhun asiaan.
Kiesus, miten ihmeen vaikeaa ihmisille voi olla pysyä keskusteluketjun aiheessa??!
Koko ketju pilaantuu kaikenmaailman sivutolkullahorinoista, joille ihan varmasti löytyy lukuisia ketjuja niille, joita muut asiat, kuin La Promesa kiinnostaa🙄
Vierailija kirjoitti:
Positiivisesti olen yllättynyt La Promesassa nimenomaan siihen, ettei sitä turhaa seksisisältöä ole. Virkistävää katsoa sarjaa jossa asialla ei koko ajan mässäillä paljaalla pinnalla, vaan keskitytään ihan muuhun asiaan.
Samaa mieltä, tämä on hyvän mielen sarja`, vaikka pahuutta ja kieroilua onkin.Ja kiinnostaisiko sarja, jos ei olisi.
Olen katsellut puoliksi pikakelaamalla ensimmäisen kauden jaksoja.
Mielenkiintoista huomata, kuinka sarjan suosion kasvaessa on alettu panostamaan enemmän kampaus ym. "virheisiin", jotka ensimmäisellä kaudella pistää silmään verrattuna siihen, kun ne sittemmin on "korjattu".
"Frisyyreistä" eniten näyttää petraantuneet mm. Cruzin ja Catalinan kampaukset ym. Ten points!
No nyt voi Jimenakin taas pukeutua muuhunkin kun äitiyskaapuihin. Hyvän näköinen tossa mustassa hameessa, joka nousee ylös asti rintojen alle.
Pinnat Felicianolle hillopurkeista! Hyvin hoidettu! 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen voisi aviomies kopeloida onko vauva tulossa vai menossa👶
Vierailija kirjoitti:
Kiesus, miten ihmeen vaikeaa ihmisille voi olla pysyä keskusteluketjun aiheessa??!
Koko ketju pilaantuu kaikenmaailman sivutolkullahorinoista, joille ihan varmasti löytyy lukuisia ketjuja niille, joita muut asiat, kuin La Promesa kiinnostaa🙄
Promesassa tapahtuu niin vähän ja hitaasti, että pakko nyhtää juttua sivuaiheista. Ja sitä paitsi keskustelunhan kuuluukin rönsyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Promesassa tapahtuu niin vähän ja hitaasti, että pakko nyhtää juttua sivuaiheista. Ja sitä paitsi keskustelunhan kuuluukin rönsyillä.
Hyvin vähän tapahtuu, sen huomaa kun pikakelaa sunnuntaina Areenaan lisätyt jaksot.
Minäpä lähden täältä horinoimasta, ehkä sarja on liian vaativa minun tasoiselle horisijalle. Keskittykääpä te olennaiseen.
Jos saan lapsenlapsen ostan hänelle heti kultaisen ranneketjun ;)
Onko Alonsostakin tullut huijarimielinen, koska pyöritteli päätään, kun Catalina ja Margarita
saivat selville, että kapteeni yritti laittaa huijauslausekkeita sopimukseen. Olen pettynyt.
Just niin,keskustelun täytyy rönsyilläkin ja täydet pisteet hänelle joka lapsenlapselle kultaista ranneketjua lupaa. Nyt on se päivä,palaamme Promesan pariin. Oikeesti tuli mieleen että jos köökkikohtaukset yhtäkkiä loppuisivat niin tulisiko ehkä jopa Candelaa ikävä??? Simonahan on tosi suloinen emäntä :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai vahvat naishahmot? Miesten hyväksikäyttäjiä, tappajia ja valehtelijoita. Tyyliin jättää pilleri kuolevalle antamatta ja sylkeä vielä, että helvetissä tavataan.
Jep, vahvoista naisista kaukana. Narsisteja ja psykopaatteja.
Narsisti on varmasti vauvapalstalaisten eniten käytetty "diagnoosi".😂
On tullut mieleen, että Promesan näyttelijät saavat hyvin syödäkseen noissa kuvauksissa. Kattilat ja padat porisee ja ruokia näkyy vadeilla ja lautasella oikeasti. Hyvä työpaikkaetu.🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että on Janan kasvot pyöristyneet.
Manuelille vissiin raskaana.
Näyttelijän pyöristyvät kasvot tuskin liittyy mitenkään sarjan tapahtumiin. Ei tän tason sarjoissa laiteta näyttelijöitä lihomaan tai laihtumaan roolihahmonsa tekemisten perusteella. Hassua miten jotkut ihmiset eläytyy sarjaan niin täysin, että unohtaa näyttelijöillä olevan omakin elämä sarjan ulkopuolella. Luin jonkun salkkarinäyttelijän haastattelua joskus ja siinä hän kertoi miten häntä puhutellaan tyyliin kaupassa roolihahmonaan ja moititaan tämän tekemisistä.
Jostain luin, että Salvadorin näyttelijä olisi laihduttanut sodasta paluuseen. Olihan hän oikeasti riutuneen näköinen.
Kuin myös jostain että laihdutti.