Miten hitossa jollain romutaiteilijalla on varaa ostaa omakotitalo yksin?
Neljän lapsen elaritkin maksettavana?
Kommentit (16)
Kaunis vanha hirsitalo sanoisinko r ai s ka ttu väripsykedelialla. Onhan tuossa jotain hyviäkin oivalluksia, mutta kaikki hukkuu tuohon värikkyyteen. Less is more. Kuinka hankala tuota on koskaan myydä eteenpäin? Siinä mielessä voisi ajatella hieman lapsiaankin.
On mielenkiintoinen talo ja kauniin erikoisesti sisustettu. Tuonne muuttaisin heti asumaan. Asukaskin on mielenkiintoinen miten pukeutuu.. hyvä maku hänellä. Kerrankin jotain erilaista kuin sitä yhtä ja samaa harmaata ja valkoista ja pari marimekon tyynyä näkee melkein joka asunnossa/talossa.
Ihana talo. Tonnin tuosta kuussa makselee.
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoinen talo ja kauniin erikoisesti sisustettu. Tuonne muuttaisin heti asumaan. Asukaskin on mielenkiintoinen miten pukeutuu.. hyvä maku hänellä. Kerrankin jotain erilaista kuin sitä yhtä ja samaa harmaata ja valkoista ja pari marimekon tyynyä näkee melkein joka asunnossa/talossa.
Joka asunnossa? Ei ainakaan mun omakotitalosta tuota samaa massaa löydy.
Kaunis talo ulkopuolelta. Sisältä ei.
Ap miksi kiinnostut toisten ihmisten rahoista ja asumisratkaisuista? Miksi arvuuttelet jonkun vieraan ihmisen rahatilannette ostaa vanha talo?
Johan se jutusta kävi ilmi. Pieni laina. Ylivieska ja remonttikohde ei kovin kalliilta kuulosta.
Alastomia kuvia seinillä, tykkään kyllä.
Asunnon ostaminen tuolta päin halpaa, ylläpito vie rahaa varsinkin jos itsellä on peukalo keskellä kämmentä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vanha hirsitalo sanoisinko r ai s ka ttu väripsykedelialla. Onhan tuossa jotain hyviäkin oivalluksia, mutta kaikki hukkuu tuohon värikkyyteen. Less is more. Kuinka hankala tuota on koskaan myydä eteenpäin? Siinä mielessä voisi ajatella hieman lapsiaankin.
Ai, itse taas tykkään juuri tuollaisesta. Eikä ne värit mitään merkittävästi myymiseen vaikuta. Ne saa helposti maalilla muutettua. Talon runko ja tontti on se, mistä arvo tulee, ei siitä minkä väriseksi pintoja on maalattu. Muutenkin ihan sairaan masentava ajatus, että pitäisi asua vaan värittömässä tylsässä talossa siksi, että "ajattelee lapsia ja jälleenmyyntiarvoa". Ei, kyllä talo pitää tehdä sen näköiseksi kun itse tykkää ja mistä nauttii.
moni taiteiljija käy päivätöissä niinkuin tämäkin nainen ilmeisesti ja itse remppaa asuntoa pikku hiljaa.
pienillä kaupungeilla on usein myytävänä isoja maataloja kun niiden ylläpito vaatii nikkarointi taitoja.
oon katsellut että loimaa,huittinen, jne paikoissa on myynnis vastaavia,samoin urjala. ongelma on työpaikkojen ja palvelujen puute.
itse sisustettu on aina mielenkiintoista. ikea sisustus antaa ihmisestä massa ihminen kuvan.
Kyllä vanhoja omakotitaloja saa ihan halvallakin kun etsii pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Parhaimmillaan ei tarvitse edes lainaa ottaa.
Meillä 100v hirsitalo Imatralla Vuoksen varrella.
Maksoi 2019v 21 000e.
Nyt maksaisi enää ehkä 10-15k.
Taiteilijoita olemme.
Talo hieno, samoin iso osa huonekaluista. Joten en näe miksi kaikki pitää hukuttaa kitschiin?
Itsekin tykkään väreistä, mutta taiteilijan luulisi tietävän miten eri värit ja sekamelska vaikuttavat mielialaan. Nykyajassa kannattaa sisustaa koti rauhoittumista tukemaan.
Kerrossänky on hieno ja daamin pukeutumistyyli sama kuin minulla. Paitsi että minulla on erottuva vyötärö niin ne vaatteet pääsee oikeuksiinsa.
Mistä sitä tietää, onko esim. perinyt rahaa. Monet on.