La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28082)
Olen kyllästynyt Teresan vollotukseen. Joka jaksossa itkee ja muistelee paronin ahdistelua ja sitä seurannutta tappoa.
Toivottavasti häipyy muualle ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt Teresan vollotukseen. Joka jaksossa itkee ja muistelee paronin ahdistelua ja sitä seurannutta tappoa.
Toivottavasti häipyy muualle ulisemaan.
... tai ottaa myrkkyä ja... kuolee!? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana kiillottelee lamppuja ympäri kartanoa ja törmää Curroon päivittäin. Jännä kun Manuel ei ole kertaakaan tullut vastaan vaikka samassa talossa pyörivät ja Jana on yleensä laittamassa nenänsä joka asiaan. No löllykkä-Manuel ja tätinuttura-Jimena ovat kyllä karkottaneet viimeisetkin romantiikan rippeet tästä sarjasta. Ehkäpä ansaitsevat toisensa. Jos Manuel ei saa pian ravisteltua kulkusiaan irti Jimenan tiukasta otteesta, tarvitaan sarjaan uusi kiinnostava ja komea mies.
Eiköhän vanha Manuel vielä palaa ja nutturat tutise.
Ai että odotan sitä hetkeä, että Manuel sanoo taas HA-NA..
Cruz ei varmaan ikinä jää kiinni Tomaksen murhasta, koska on keskeinen hahmo sarjassa.
Näinköhän Janan äiti ilmaantuu kuviohin vielä, kun sopivasti ruumista ei löydetty. Saattaa hyvin olla, että äiti ei kuollutkaan vammoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän Janan äiti ilmaantuu kuviohin vielä, kun sopivasti ruumista ei löydetty. Saattaa hyvin olla, että äiti ei kuollutkaan vammoihinsa.
Jos vaikka löytyisi La Promesan kellarista, jossa Cruz olisi pitänyt vankina 20 vuotta?
Mä haluan oman sisäkön.
Liika katsottu tämmöisiä vissiin. Mut olis se vaan ihanaa. Joku olis siinä vieres aamusta lähtien ja hoitaisi kaiken mitä tulisikaan mieleen ja siinä samalla juttelisi mukavia, kehuisi ja kannustaisi.
Aika kova palkka olis varmaan nykyään tommosesta hommasta.
Meillä on kolme, ei niihin mene kun kymppitonni kuussa, sen maksaa mielellään, ei tarvitse itse tehdä työn ulkopuolella mitään, jos ei halua
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan oman sisäkön.
Liika katsottu tämmöisiä vissiin. Mut olis se vaan ihanaa. Joku olis siinä vieres aamusta lähtien ja hoitaisi kaiken mitä tulisikaan mieleen ja siinä samalla juttelisi mukavia, kehuisi ja kannustaisi.
Henkilökohtainen avustaja
Valkeni vasta hiljan, että tuo kopeoitunut Curro on oikeastaan vasta teini-ikäinen, mutta ajan tapaan aikuiseksi puettu ja kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut että Cruz on aivan saman näköinen kun Anu Sinisalo, näyttelijä?
Kyllä! Mä mietin sitä usean jakson verran, mutta en muistanut Sinisalon nimeä. Lopulta googlaamalla löysin. On todella samannäköiset.
Jana on melkein lääkäri ja lentokonemekaanikko. Manuel opettaa hänet lentämäänkin ja sitten he karkaavat jonnekin kauas.
La Promesa tuhoutuu ja vajoaa maan uumeniin. Aiemmin ajattelin talon emännässä olevan jotain hyvääkin, mutta näyttää menevän vaan huonompaan suuntaan.
Curron isä paroni, Janalla ja Currolla sama äiti. Janan isä kuollut 4v ennen Curron syntymää.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan oman sisäkön.
Minä en, koska tunnen olevani sellainen ja perheenäitinä ei mitään palkkaakaan saa.
Sarjan aiheisiin vielä sen verran, että hovimestari Castillo suhtautuu merkillisen hyväksyvästi Piaan. Jopa tämän raskauteen! Ihastuminen toki tekee sellaista, mutta noin takakireän tyypin olisi luullut olevan varsinainen moraalipoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Valkeni vasta hiljan, että tuo kopeoitunut Curro on oikeastaan vasta teini-ikäinen, mutta ajan tapaan aikuiseksi puettu ja kasvatettu.
Janalle on tarjoiltu oikein tarjottimella mahdollisuuksia kertoa että on Curron sisko. Curro voivottelee kun hänellä ei ole isää ja äitikin sairas. Tietysti totta ettei Curro tule hyväksymään uutisia noin vain. On sen verran ylpeä ettei palvelijan poikana ja veljenä olo varmaankaan tunnu lottovoitolta sekään.
Toivottavasti vyyhti alkaa kohta aukenemaan. Jana on myös täysin vaiennut siitä että Tomaksen kuolema liittyi hänen äitiinsä ja salaisuuden paljastamiseen. Jotenkin muutenkin koko Tomaksen murha unohdettiin melko nopeasti. Petra on ihmeellinen uskovainen kun on välillä auttamassa murhaajaa hävittämään ruumista ja välillä niin pyhää. Petra taitaa tietää kaiken myös Curron tilanteesta ja siten ehkä myös Janan äidin murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan oman sisäkön.
Minä en, koska tunnen olevani sellainen ja perheenäitinä ei mitään palkkaakaan saa.
Sarjan aiheisiin vielä sen verran, että hovimestari Castillo suhtautuu merkillisen hyväksyvästi Piaan. Jopa tämän raskauteen! Ihastuminen toki tekee sellaista, mutta noin takakireän tyypin olisi luullut olevan varsinainen moraalipoliisi.
Totta. Mitäköhän Pia aikoo tehdä? Cruz (sekä myös markiisi) on tehnyt selväksi ettei hyväksy enää valehteluja. Periaatteessa hänen pitäisi jo lähteä pois muualle synnyttämään. Luulin että hän olisi jo aiemmin lähtenyt ja ottanut syykseen palvelijoiden valehtelut Lopen suhteen. Nyt kai kirjoitetaan Pian ja Castillon välistä suhdetta. Ei kai kukaan usko että Castillo olisi isä? Ja antaako Cruz anteeksi että Pia valehteli ja piti vauvan?
Mauro on Curron isä, harjoitteli miehuutta aikoinaan. Kukaan ei tiedä asiaa, ei edes Mauro:).
Yksi asia on varma joku on Curron isukki.
Teressa tarvitsisi traumaterapiaa... eikös Jana osanne sitäkin?
Hyvä jos valepappi olisi vihkinyt, niin toimitus ei olisi ollut pätevä ja "avioliitto" olisi totuuden valjettua heti purkautunut. Nythän, jos piispa tai muu pappismies vihkii, avioero ei ole mahdollinen, koska ovat roomalaiskatolilaisia.