Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36458)

Vierailija
5061/36458 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimenan tarina on kieltämättä surullinen. Lähtökohtaisesti on ollut lottovoitto syntyä varakkaaseen ja hyvässä asemassa olevaan perheeseen, mutta rakkautta ei naiset voi valita. Lapsuuden kodissaan varmasti Jimena on kohdannut lapsesta asti tietynlaista pelaamista mut sanoisin Cruzin ajaneen Jimenan lopullisesti sille tielle. Vaikka kyseessä onkin ollut liitot joihin on pitänyt väkisin mennä, niin pettäminen ja pimittäminen loukkaa. Jimenalla selkeesti tuli mielenterveydellisiä haasteita ja yksinäisyyttä. Pettymystä koko elämää kohtaan. Ikävä päätös vaikka en Jimenasta sillä tavalla pitänyt. Jimena yritti saada Manuelilta rakkautta mutta sitä ei ollut tarpeeksi.

Vierailija
5062/36458 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu vähän siltä, että tämän sarjan myötä Jana ja Manu ovat lähentyneet myös oikeina ihmisinä. No varsinkin Manun katseet Janaan ovat mielettömiä. Kumpikaan ei kai ollut tavannut toisiaan ennen kuvauksia.

Olisihan tuo ihan uskomaton pari. Hitto, miten kauniita/komeita. Ja mitkä katseet.

Ja mitkä instagram-kuvat.

Sarjaahan markkinoidaan vain Janan ja Manun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/36458 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manulla on oikeassa elämässä perhe. Jana ja lope oikeassa elämässä pari.

Vierailija
5064/36458 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Manuelilla ole oikeasti perhe ja seurusteleeko Jana ja Lope? Tietääkö joku?

Vähän väliä joku kyselee jotain, josta on juuri puhuttu. Kelatkaa muutama kommentti ensin taaksepäin, onko asiaa jo käsitelty, ja kysykää vasta sitten, kun näette, onko asia uusi vai ei.

Vierailija
5065/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita juonipaljastuksia pitää tänne laittaa, eikä edes varoiteta alussa!! Tää on Ylen tahtiin katsovien keskustelu!!

Kuka määrää, että tätä keskustelua käydään Ylen esittämien jaksojen tahdissa? Sinäkö?

Vierailija
5066/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Manuelilla ole oikeasti perhe ja seurusteleeko Jana ja Lope? Tietääkö joku?

Kyllä Arturolla(Manuel) on vaimo ja 4-v.poika. Ja Ana(Jana) ja Enrico (Lope) seurustelevat.

Vierailija
5067/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Arturolla(Manuel) on vaimo ja 4-v.poika. Ja Ana(Jana) ja Enrico (Lope) seurustelevat.

Kyllä Jana olisi ansainnut komeamman miehen kuin Lope.

Vierailija
5068/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5069/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lopessa Janalle miestä on. Olen vasta nyt alkanut katsoon Lopea sillä silmällä,komee mieshän se on.Ihana hymy ja reilu kunnon mies Promesan kaartissa.Tuntuu että voisi siviilissä olla hauskaa seuraa!

Jana on nätti mutta noissa lemmenkohtauksissa ei ole kyllä uskottava,siis mun mielestä.Pikkasen sykettä,pliis!

Vierailija
5070/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lopessa Janalle miestä on. Olen vasta nyt alkanut katsoon Lopea sillä silmällä,komee mieshän se on.Ihana hymy ja reilu kunnon mies Promesan kaartissa.Tuntuu että voisi siviilissä olla hauskaa seuraa!

Jana on nätti mutta noissa lemmenkohtauksissa ei ole kyllä uskottava,siis mun mielestä.Pikkasen sykettä,pliis!

No jokaisesta kohtauksesta, jossa on Jana ja Manu, näkee, että heillä todella sähköä välillään. Manu on selvästi rakastunut Janaan ja Janan katse Manuun on uskomaton. Jana on sarjan pääosan esittäjä ja hänellä repliikkejä monta kertaa enemmän kuin muilla. Tuskin häntä olisi valittu tämän sarjan pääosaan, jos olisi nolla.

Vierailija
5071/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jana olisi ansainnut komeamman miehen kuin Lope.

Valitsetko itse kumppanisi ulkonäön perusteella?

Vierailija
5072/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä joku kyselee jotain, josta on juuri puhuttu. Kelatkaa muutama kommentti ensin taaksepäin, onko asiaa jo käsitelty, ja kysykää vasta sitten, kun näette, onko asia uusi vai ei.

Jotkut varmaan katsoo siitä ketjun sivusta lähtien mikä on näkyvissä kun tulee tänne. Mä katson aina minkä kommentin olen lukenut viimeksi ja sit jatkan siitä. En yiedä ymmärsittekö,  en osaa selittää. Kelaan tän kerjus siihen kohtaan mihin jäin viimeksi täällä ollessani. Siten kaikki tulee luettua, eikä tarvitse kysyä samaa asiaa moneen kertaan. Toki vähän hankalaa jos seuraa jotain toista ketjua täällä myös. Mulla on kaksi vauvan betjus puhelimessa auki koko ajan , muuten menen sekaisin. Tää on aika outo tää Vauva.

Vierailija
5073/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava tuo Janan ja Manuelin suhde. Janan kaltainen fiksu, viisas ja älykäs ei kauaa tollaista nahjusta katselisi. No aikamoisia ovat kyllä sarjan miehet muutenkin.

Vierailija
5074/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut varmaan katsoo siitä ketjun sivusta lähtien mikä on näkyvissä kun tulee tänne. Mä katson aina minkä kommentin olen lukenut viimeksi ja sit jatkan siitä. En yiedä ymmärsittekö,  en osaa selittää. Kelaan tän kerjus siihen kohtaan mihin jäin viimeksi täällä ollessani. Siten kaikki tulee luettua, eikä tarvitse kysyä samaa asiaa moneen kertaan. Toki vähän hankalaa jos seuraa jotain toista ketjua täällä myös. Mulla on kaksi vauvan betjus puhelimessa auki koko ajan , muuten menen sekaisin. Tää on aika outo tää Vauva.

Kerjus= ketjun  ja betjus = ketjua 

Perhanan ennakkosyöttö kun ei osaa puhua. 

Vierailija
5075/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäuskottava tuo Janan ja Manuelin suhde. Janan kaltainen fiksu, viisas ja älykäs ei kauaa tollaista nahjusta katselisi. No aikamoisia ovat kyllä sarjan miehet muutenkin.

Mä ajattelin että jos Manuel saisi vapaasti päättää niin kyllähän hän tekisi töitä. Lentämisen ja lentokoneiden tekniikan parissa. Nythän se yrittää vaan Jimenan mieliksi olla erossa niistä puuhista. Eli vaikka möMqmurl on nyt siks nahjus niinbJanan kanssa varmaan olisi toista kun saisi tehdä mitä haluaa.  

Vierailija
5076/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos täällä voisi muokata omaa tekstiään kun välillä tulee kirjoitettua ihan mitä sattuu vahingossa.  

Vierailija
5077/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti niin täällä Suomen keskusteluissa kuin espanjalaistenkin, moititaan näyttelijää,ketä nahjusmaisuudesta,ketä turhaan sarjassa olemisesta yms.Mutta eikö ne ole käsikirjoittajat ja viime kädessä ohjaajat,jotka määräävät,miten jokin kohtaus tulee näytellä.Vai mitä mieltä olette.Arturoa (Manuel) ylistetään näyttelemisestä ja on saanut siitä palkintojakin,mutta sarjassa moititaan milloin mistäkin.

Vierailija
5078/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se video löytyy, joka on kulisseista, alkaa, kun Manuel kävelee kuvauspaikalle ja puhuu kameralle? 

Vierailija
5079/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisi että Jana löytäisi jonkun muun kuin Manuelin. Kun Manuel on mikä on. 

Onko kukaan ihmetellyt että miksi ne on kuvanneet sarjan Cuadaloupessa Karibialla? 

Tuon linnan näköistä ei ole Cuadaloupen kuvista löytynyt. Noihin vaatteisiin pyntättynä mahtanee kuuma olla. 

Vierailija
5080/36458 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lope kyseli Maurolta oliko Maria ja Salvador yhdessä Madridissa. Höh, edellisessä jaksossa sai Kyllä sen käsityksen et Maria Ei lähde sinne. Typerää huolimattomuutta.