Muita, jotka eivät pukeutuisi kirjaviin vaatteisiin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Todella laiska "keskustelunavaus", mutta vaivaudun tämän kerran vastaamaan. En pukeudu värikkäästi. Kiitos ja hei.
Et pysty tarkastelemaan asiaa eri kanteilta? Ap
Musta, harmaa, valkoinen, ei kuvioita, ei printtejä, ei tekstejä.
Jopa tyylikkäissä vaatemerkeissä on rumia, kirjavia vaatteita. Kuin Anttilan kalsareita. Ap
Ajattelin kans ennen noin. Pidin lähes kaikkia eläin- ja kukkakuoreja tyylittöminä ja alaluokkaisina. Ja ajattelin että kuviot suurentaa.
Sitten kyllästyin omaan yksitotisuuteeni, ja totesin että kokeilenpa kuitenkin. Ja huomasin että värit ja kuviit piristävät ja energisoivat sekä itseä että ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kans ennen noin. Pidin lähes kaikkia eläin- ja kukkakuoreja tyylittöminä ja alaluokkaisina. Ja ajattelin että kuviot suurentaa.
Sitten kyllästyin omaan yksitotisuuteeni, ja totesin että kokeilenpa kuitenkin. Ja huomasin että värit ja kuviit piristävät ja energisoivat sekä itseä että ympäristöä.
Väreissä ei ole mitään vikaa, ne ovat tärkeitä. Ap
Boho-vaatteet on upeita. Ei räikeitä,vaan ihanan vilpoisia ja kauniin värisiä. Ei saa sotkea Marimekon verhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun aina vain mustaan.
Inhoan kaikessa mustaa, harmaata ja beessiä. Ne värit eivät sovi suomalaisille ollenkaan! Harmaa väritön kansa!
Tälläkin hetkellä minulla on oranssi kesämekko jossa on monta eri lilaa, sinistä, keltaista ja vihreää kukkakuvioina. Rakastan värejä!
Mä pukeudun yksivärisiin ja yksinkertaisiin vaatteisiin. Oon arkinen perunan näköinen suomalainen, ei mulle sovi näyttävät kuosit. Mutta pidän kyllä kovasti muutoin väreistä ja kuoseista.
Minäkään en välitä kuviollisista. Tykkään yksivärisistä eniten ja sitten ihan pienistä kuvioista. Palloista tai pikkukukista.
Mutta ei mitään isoa eikä eläinkuoseja. Ei Marimekkoa eikä kirjavankukertavaa Nansoa tms.
Väreissä pitäydyn nykyään tummansinisessä, luonnonvalkoisessa beigessä ja vaaleanpunaisessa. On helpompaa pukeutua kun kaikki värit sopii toisiinsa. Pitää vaan olla tiukkana eikä sortua harharetkiin. Se kostautuu heti kun vaate jää sitten käyttämättä.
Juu puhutaan vaan vaihteeksi vaatteista ja pukeutumisesta. Politiikka kyllästyttää.
Todella laiska "keskustelunavaus", mutta vaivaudun tämän kerran vastaamaan. En pukeudu värikkäästi. Kiitos ja hei.