La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44470)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on mielestäsi La Promesan salaperäisin henkilö? Siis sellainen, joka ei millään paljasta salaisuuksiaan?
Lorenzolla taitaa olla monia salaisuuksia. Leocadiaa en laske mukaan, hänen julmuutensa on ohittanut minun määritelmäni viihteeseen. Ei todellakaan viihdytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paronitar näyttää liian nuorelta ollakseen Alonson nuoruuden heila.
Kun ei sitä tiedä, kuinka nuorena Alonsokin on aloittanut ne hommat. Hän on saattanut menettää neitsyytensä jopa vain 13-14-vuotiaana. Markiisi on nelinkertainen isä, joten sängyssä on tehty muutakin kuin vain nukuttu.
Huhupuheiden mukaan Alonso on nuorempana ollut varsinainen velikulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia muuten ajoi autoa mikä on tuohon aikaan ollut ihmeellistä erityisesti kun palvelijana nainen ja taloudenhoitaja. Ei mitenkään tyhmä nainen.
Ei ole, kunhan vain ei itke liikaa.
Kolmoskauden uusinnassa on todellinen Pian itkumaraton menossa, valekuolema kosteassa luolassa. Varsinainen Promesan pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, että Manuel ei ole saanut naisilta osakseen läheskään niin paljon arvostusta ja kunnioitusta kuin mitä hän on antanut heille.
Menee hyvä mies hukkaan ilman naista.
Ei hukkaan, vaan kukasta kukkaan.
Olen vähän kade Manuelin ulkonäölle koska sillä saa tosi helposti naista.
OK. Minä en kadehdi Manuelissa yhtikäs mitään, minä nautin kaikesta siinä miehessä.
Paremmin ei voisi sanoa. Just niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin elämältä olisi kadonnut merkitys kun promesa jäi tauolle, en jaksaisi millään odottaa uusia jaksoja, no ei nyt sentää, mut hiton tylsää on, kyllä sais jatkua jo🙁
Minäkin odottelen jo innolla uusien jaksojen alkamista, mihin on vielä kuukauden päivät aikaa. Se tuntuu välillä ikuisuudelta.
Katson joka päivä uusinnan, nauhoitan sen ja katson illalla. Areenassahan ne on kaikki mutta näin tuntuu hienommalta. Ei saa nauraa muorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, että Manuel ei ole saanut naisilta osakseen läheskään niin paljon arvostusta ja kunnioitusta kuin mitä hän on antanut heille.
Menee hyvä mies hukkaan ilman naista.
Ei hukkaan, vaan kukasta kukkaan.
Olen vähän kade Manuelin ulkonäölle koska sillä saa tosi helposti naista.
OK. Minä en kadehdi Manuelissa yhtikäs mitään, minä nautin kaikesta siinä miehessä.
Paremmin ei voisi sanoa. Just niin.
Pelkästään Manuelin kädet ovat ihanat. Ne näkyvät ehkäpä parhaiten, kun hän on työtakissa hangaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE on huolimaton. Viimeinen Suomessa esitetty jakso EI ollut kauden neljä päätösjakso (eipä tietenkään, kun kaudethan päättyy dramaattisesti eli siihen kun Curro löytää Angelan), vaan kauden 5 ensimmäinen jakso. Tämän näki heti alkuteksteistäkin, ne olivat erilaiset.
Nyt he väittää että kausi alkaa 31.8. Eihän ala. Se on alkanut jo!
Miten voi olla näin huolimatonta?Yle halusi ehkä jättää katsojat lomalle sopivaan kohtaan huojentunein mielin. Angela ei kuollut.
Se voi olla, mutta silti pitää olla totuudenmukainen. Viimeisin esitetty jakso oli kauden 5 ensimmäinen jakso. Kesätauon jälkeen tulee kauden toinen jakso. Nyt he väittävät väärin Areenassa.
Eipä siitä mitään vahinkoa tule, vaikka viitoskausi alkaakin/jatkuukin syksymmällä kakkosjaksosta. Turhaa ihmettelyä.
Menkää mustikkaan Promesan jatkoa odotellessa. Saatte suun makeaksi. Ei jää marjat metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole ketään muuta, joka voi - edes yrittää - auttaa Martina 😯 Äitinsä ei, Cruz ei, Jimena no ei, Catalina ihan muut puuhat, Manuel no just, keittiöhenksujen vois olla mahdollista edes vähän. Jospa se parantola toisi avun 🤔 sairaalle.
Martina pitäis panna jollekin työleirille. Kasvimaa, navetta, kanalan hoito. Tai koulunpenkille. Jos opiskelu ei luista, niin sitten käden taitoja kartuttamaan; vaikka kangaspuitten ääreen tai ompelukouluun. Kyllä yläluokkaiset nuoret naiset 1900-luvun alussakin Euroopassa saattoivat opiskella jotain. Mutta Martina vai makaa (ja ehkä juo kylillä viiniä).
Onko Jacobo sen kanalan kukko?
Eilen panin yhdestä videosta merkille Jacobon puheen, puhuu kuin pehmeä persikka olisi suussa. Ei se kyllä hassumman näköinen ole...
Namunen. Ja myös uskottavan näköinen 1910-lukulaisena ylemmän luokan miehenä.
Pakko myöntää, namunen on. Aluksi mies ei miellyttänyt millään tavalla, mutta nyt!
Ihan hirveä! Martina saisi kyllä potkaista tuon äijän ulos kartanosta ja elämästään. Täällä joku joskus vertasi häntä vatsastapuhujan nukkeen ja olen täysin samaa mieltä: suu on yök ja muutenkin koko mies tosi puinen = puiseva.
Osuva kuvaus Jacobosta, mikä kumma sai minut häneen tykästyä.
Jaa-a. Mene ja tiedä.
Jacobo ei edes ole mikään ruma mies.
Jotenkin kulmikas- tai juovikaskasvoinen mies.
Jacobo ei ole enää mikään poikanen: lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä.
Jacobo (Gontzalo Ramos) on 36 v. ja vuonna 2014 syntyneen lapsen isä. Vaimo on portugalilainen näyttelijä ja laulaja. Puhuu espanjaa, portugalia, englantia ja ranskaa. Itse on näyttelijä ja laulaja. Ei ihan turha kaveri. Promesassa rooli vain on olla jotenkin turhanpäiväisen oloinen Martinan kihlattu.
Upea miehen tukka, houkuttelee koskettamaan.