Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (43564)

Vierailija
43561/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Marian raskaus etenee ja saako kerrottua Carlosille?

Carlo!

Vierailija
43562/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lope tulee vielä takaisin ja hänen tari nansa jatkuu.

Totalmente  cierto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43563/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixissä alkoi uusi sarja jossa tuo Ana/Jana on mukana ja sitä vähän aikaa katsoin ja mietin, että miten ihmeessä pidin tuosta henkilöhahmosta La Promesassa. Semmonen sössöttävä hössötin aika hampaat näkyvissä ja semmosta omituista muikistelua.

Joo. Ienhymy sillä on. Joku täälläkin joskus sen huomasi..

Janalla on selvä purentavika. Kumma kun ei ole aikoinaan korjattu noin näkyvää avopurentaa. Purenta aiheuttaa myös sitä sössötystä. Minä tiedän kun on korjattu purenta. Kannattaisi Anankin harkita.

Mitä avopurennalla tarkoitetaan?

Purennastaan en tiedä, mutta kokonaisuutena oli kaunis nainen Promesan alkaessa. Hoikka ja viehättävä, ei ihme että Manuel rakastui.

Luulen että rakastui etupäässä Janan älykkääseen ja itsenäiseen luonteeseen. Kaikki eivät kulje ulkonäön perässä. Se tuli tietysti 'kaupan' päälle.

Niinpä, Jana oli myös viehättävän nokkela heti ensitapaamisessa. 

Vierailija
43564/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maximo de Buenaventura siis on tulossa tapaamaan  Alonsoa. Maxin palvelija lähettänyt jo Ballesterosille pitkän listan mitä kartanossa olisi oltava käytettävissä vierailun aikana. Kuulemma nurisee jo että vaatii enemmän kuin kuningas 😅

En nähnyt aloitusesittelyssä enää Veraa. Voi kyynel..olisi saanut jäädä. Tosi  kaunis ja hyvä näyttelijä.

Jestamandeera noita La Promesan nimiä!

Vierailija
43565/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni Jana oli kauneimmillaan "omissa" vaatteissaan, hame, pusero ja olkalaukku. Oli järkytys, millaiseksi hänet tehtiin siellä yläkerrassa.

Onkohan Martinalla muuten  kuoret etuhampaissa.  Ja muistelen minäkin, että Pia kertoi Rikardolle, mitä kauhuparonille tapahtui.

Martinalla on etuhampaat kuin jyrsijällä. Ei siis ole tehnyt hampaille mitään. Mutta ihan kaunis tyttö.

No no, kaukana on jyrsijästä. Kauniit ovat hampaansakin. Hänellä upeat hiukset, on raikas ilmestys upeine pukuineen. Kumma että pitää löytää väkisin negatiivista.

Vierailija
43566/43564 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Teresan luomi on vaan niin ruma, poistais sen, vie liikaa huomiota hänen kasvoltaan, kun sitä luomea jää vaan tuijottaa.

Katso naisen kokonaisuutta. Älä luomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan