Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (42106)

Vierailija
41741/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään kapteenin jaloissa mitään erikoista huomannut ja mies on sentään ollut mukana sarjassa lähes alusta asti. Jos ei jaksa seurata kaikkia tapahtumia, silloin kelailee ja pysäyttelee kuvia ja kiinnittää huomion kaikenlaisiin sivuseikkoihin. 

Olen nyt minäkin hieman palaillut joihinkin kohtiin taaksepäin ja yrittänyt nähdä kunnolla ne reidet ja polvet. En ole nähnyt niissä mitään erikoista. Jalkapalloilu muuten pitkään harrastettuna saattaa kääntää jalkateriä sisäänpäin ja se voin näkyä monella sitten kävellessä.

Palaile sinä vaan taaksepäin. Minulle riittää yksi katselukerta per jakso. En haikaile minkään entisen perään. Mennyt on mennyttä.

Vierailija
41742/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzossa on se hyvä puoli, että hän ei pihistele, kun on kyse materiaalisista hankinnoista naista varten. Case: kello, johon Ángela on mieltynyt.

Yrittää ostaa rakkautta kuten bordellissa. Kun ei muuten sitä saa.  Mistähän sen rahat on peräisin, hämärähommista otaksun. 

Täytyy olla aika tyhjää elämää tuommoinen. Itse en kyllä jaksaisi.

Minä jaksaisin!   Olisi ihanaa jos kaikki  ateriat tarjoiltaisiin, saisi käyskennellä puistossa kauniissa vaatteissa, välillä pelata salissa seurapelejä ja soittaa pianoa.  Toisinaan ylhäisön juhlia, uutiset voisi lukea viiveellä sanomalehdistä ja itse saisi  kirjoittaa sekä vastaanottaa kirjeitä.   Tämä kaikki olisi minulle parasta mahdollista  elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41743/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pia oli joskus aiemmin ihan kiva (ja kaunis) seurattava hahmo, mutta nyttemmin mennyt tosi rasittavaksi vääntelyksi. Ryhtikin on jotenkin ihmeellinen länä. 

Rouva Adarre oli taas aivan itkun partaalla, kun hän keskusteli María Fernándezin kanssa tämän raskaudesta ja mahdollisesta abortista.

Pía pystyy myötäeläytymään toisen ihmisen elämäntilanteeseen. Se on hieno ominaisuus, ja on valitettavaa, että se puuttuu lukemattomilta ihmisiltä.

Vierailija
41744/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään kapteenin jaloissa mitään erikoista huomannut ja mies on sentään ollut mukana sarjassa lähes alusta asti. Jos ei jaksa seurata kaikkia tapahtumia, silloin kelailee ja pysäyttelee kuvia ja kiinnittää huomion kaikenlaisiin sivuseikkoihin. 

Olen nyt minäkin hieman palaillut joihinkin kohtiin taaksepäin ja yrittänyt nähdä kunnolla ne reidet ja polvet. En ole nähnyt niissä mitään erikoista. Jalkapalloilu muuten pitkään harrastettuna saattaa kääntää jalkateriä sisäänpäin ja se voin näkyä monella sitten kävellessä.

Palaile sinä vaan taaksepäin. Minulle riittää yksi katselukerta per jakso. En haikaile minkään entisen perään. Mennyt on mennyttä.

Palailin taaksepäon, kun nuo kapun jalat piti nähdä kunnolla. Kasvokuvia on ja jalat vilahtavat jokus pari sekunttia. En niissä mitään erityistä näe. Aina on puku päällä ja mies tiptop.

Vierailija
41745/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzossa on se hyvä puoli, että hän ei pihistele, kun on kyse materiaalisista hankinnoista naista varten. Case: kello, johon Ángela on mieltynyt.

Yrittää ostaa rakkautta kuten bordellissa. Kun ei muuten sitä saa.  Mistähän sen rahat on peräisin, hämärähommista otaksun. 

Minä jaksaisin!   Olisi ihanaa jos kaikki  ateriat tarjoiltaisiin, saisi käyskennellä puistossa kauniissa vaatteissa, välillä pelata salissa seurapelejä ja soittaa pianoa.  Toisinaan ylhäisön juhlia, uutiset voisi lukea viiveellä sanomalehdistä ja itse saisi  kirjoittaa sekä vastaanottaa kirjeitä.   Tämä kaikki olisi minulle parasta mahdollista  elämää. 

Tähän vielä joka aamuinen "kampaaja". Hiukset aina tiptop🙂

Vierailija
41746/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palailin taaksepäon, kun nuo kapun jalat piti nähdä kunnolla. Kasvokuvia on ja jalat vilahtavat jokus pari sekunttia. En niissä mitään erityistä näe. Aina on puku päällä ja mies tiptop.

Ei kai se ilman vaatteita esiinny. Jalkojen muoto näkyy vaatteet päälläkin ihan hyvin kun housut niitä nuolee. Tip ja top siellä kaikki muutkin aina suittuna ja puettuna on. Ei sun kannata jalkojaan etsiskellä jos ei vähemmällä löydy. 🤭

Vierailija
41747/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei kersantti Burdina ollut tutkimassa Cruzin isän kuolemaa.

On La Promesassa muitakin viranomaistahon edustajia kuin Burdina.

Meinaatko että murhayrityksiin sun muuhun syyllistynyt rikollinen de la Matta olisi sopiva oikeuden palvelijaksi ? Salli mun 😀

Vierailija
41748/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruzin isän kuolema todettiin onnettomuudeksi. Ajoi pimeällä autonsa rotkoon. Tapausta ei sen enempää sitten tutkittu 

Ajatelkaa, jos pelkästään Balle saisi tietää Piiulin osallisuudesta paronin kuolemaan: hän saisi välittömästi pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja joutuisi lähtemään kartanosta kilometritehtaalle.

Kuule! Ballesterosin voisi heittää kaatopaikalle!

Balle se vasta rikollinen on. Tietää että Catalina on siepattu, luultavasti mielisairaalaan, eikä tee asialle mitään. Hän on Leon rikoskumppani..

Vierailija
41749/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mitä kaikkea rikollista Ballen tiedossa on vuosia kestäneen ystävyyden ajalta Leon kanssa. Rikoskuppani ja mahdollistaja, avustaja.

Vierailija
41750/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle ateriat kotona on tarjottu ja koulussa kuin ravintoloissa ?   Tilaa kotiin pizzaa . Käy ravintolassa.  No kai sen mikrobruuankin on sulle joku tehnyt valmiiksi . Et sä voit vaan niinku kävellä puistossa ja syödä jäätelön.   Tehän olette ihan BIMBOJA.   Kirjoita kirje sun kaverille niin pääset tuskastasi.  

Vierailija
41751/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa nyt vaikka kimbleä jonkun kanssa ja tilaa pizzat . 

Vierailija
41752/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enoran rikollisuus sitten . Kopioi tuotteita ja vaati että tilataan sekundaa . Onko hänkin töissä leogadialle ?   Bastard olisi voinut pyytää Alonsolta opiskelurahat .  

Vierailija
41753/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leocadia käyttää ballestrinos seksiin ja vahtimiseen.  

Vierailija
41754/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leocadia käyttää ballestrinos seksiin ja vahtimiseen.  

Eikö kukaan huomaa seksisuhdetta Balle ja Leo.    Ei toi ukko älyä naivansa murhaajan kanssa kuin ei älyä Alonsokaan. 

Vierailija
41755/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruzin isän kuolema todettiin onnettomuudeksi. Ajoi pimeällä autonsa rotkoon. Tapausta ei sen enempää sitten tutkittu 

Ajatelkaa, jos pelkästään Balle saisi tietää Piiulin osallisuudesta paronin kuolemaan: hän saisi välittömästi pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja joutuisi lähtemään kartanosta kilometritehtaalle.

Kuule! Ballesterosin voisi heittää kaatopaikalle!

Balle se vasta rikollinen on. Tietää että Catalina on siepattu, luultavasti mielisairaalaan, eikä tee asialle mitään. Hän on Leon rikoskumppani..

Jatkaa vain 'hovarina' kuten ennenkin. Siinä sitä on miehellä pokkaa kerrakseen.

Vierailija
41756/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on samaa kauhuleffalaatua kuin joku usva. 

Vierailija
41757/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on aina kesä voi laulaa joka päivä jo joutui armas aika ja kesä suloinen . 

Vierailija
41758/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä odotellaan laatunaisen (=Margarita) paluuta kartanoon. Odottavan aika on usein harmillisen pitkä.

Vierailija
41759/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä JANA ON NYT siviilissä . 

Vierailija
41760/42106 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle ateriat kotona on tarjottu ja koulussa kuin ravintoloissa ?   Tilaa kotiin pizzaa . Käy ravintolassa.  No kai sen mikrobruuankin on sulle joku tehnyt valmiiksi . Et sä voit vaan niinku kävellä puistossa ja syödä jäätelön.   Tehän olette ihan BIMBOJA.   Kirjoita kirje sun kaverille niin pääset tuskastasi.  

No kiitos vaan töykeydestä.  Saitko huonon todistuksen koulusta?