Nainen! Mikä on ollut loukkaavinta mitä sinulle
Kommentit (20)
Joku toivonut että tappaisin itseni kun olen niin ällö
En muista. Ei mulla jää tuollaiset asiat mieleen.
Kyllä minua on loukannut varmaan eniten se, että joku on kokenut oikeudekseen haukkua ja arvostella ulkonäköäni ja painoani. Näitä haukkujia ollut esim. oma äitini, anoppi, ex-mies, ex-miehen isä, jotkut luokkakaverit peruskoulussa...
En loukkaannu randomien mölinöistä, joten loukkaavinta on varmasti ollut joku sellainen mistä olen sydänverellä kertonut läheiselle, ja jota hän on sitten sumeilematta käyttänyt myöhemmin hyväkseen.
"Harmi että itsariyrityksesi ei onnistunut, olet täysi turhake maailmassa, yritä uudestaan ja tee kunnolla tällä kertaa"
Miehetkin (ei rooliallu) voi vastata.
ERÄS kutsui minua ravintolatutuksi. Määritelkää ravintolatuttu! Minulle se on synonyymi huoralle. Olin siihen aikaan kun tapasin tämän sanojan niin nuori että en edes olisi päässyt ravintoloihin yksin ainakaan Suomessa.
Ei tule kovasti sanottuja asioita mieleen, mutta tekoja ja tilanteita kylläkin. Tiedän mitä on pahoinpitely ja tiedän mitä on raiskaus ja mykkäkoulu.
Mykkäkoululainen osasi kuitenkin lausua sanan 'ravintolatuttu'. Se on varmaan tullut sitten äidinmaidossa ja ollut ekoja sanoja jota poikalapsi oppinut. Äidinmaitopullo sitten vaihtunut kirkkaaseen väkijuomaan jolloin suusta tulee mitä vain sammakoitakin.
N******n n****ija. Aviovaimoni on siis algerialainen ja tapasin hänet Ranskassa työreissulla.
Vierailija kirjoitti:
"Harmi että itsariyrityksesi ei onnistunut, olet täysi turhake maailmassa, yritä uudestaan ja tee kunnolla tällä kertaa"
No oho, aivan kamalasti sanottu. 😬 Hän on itse epävakaa jne.
Muuten hyvännäköine, mutta emätin on iso kuin lepakkoluola
Olet 'mitään osaamaton', sanoi vanhin siskoni aina kun asuin lukioaikana vielä kotona. Kuitenkin laitoin ruokaa ja siivosin, hoidin naapurin lapsia ym. Nyt filosofian maisteri, puhun kuutta kieltä, kotihommat sujuvat, raha-asiat kunnossa, töitäkin on riittänyt ym. Sukulaisten mielestä edelleen turhake, 'Kun ei se ole naimisiin mennyt vaan jäänyt vanhaksipiiaksi'!
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin (ei rooliallu) voi vastata.
Äiti: "Onko se minun vikani ettei sinulla ole mitään kavereita, et missään käy ja kotona vain kyrmötät? Hulluinhuoneelle joudat".
M
Vierailija kirjoitti:
ERÄS kutsui minua ravintolatutuksi. Määritelkää ravintolatuttu! Minulle se on synonyymi huoralle. Olin siihen aikaan kun tapasin tämän sanojan niin nuori että en edes olisi päässyt ravintoloihin yksin ainakaan Suomessa.
Ei tule kovasti sanottuja asioita mieleen, mutta tekoja ja tilanteita kylläkin. Tiedän mitä on pahoinpitely ja tiedän mitä on raiskaus ja mykkäkoulu.
Mykkäkoululainen osasi kuitenkin lausua sanan 'ravintolatuttu'. Se on varmaan tullut sitten äidinmaidossa ja ollut ekoja sanoja jota poikalapsi oppinut. Äidinmaitopullo sitten vaihtunut kirkkaaseen väkijuomaan jolloin suusta tulee mitä vain sammakoitakin.
Olet itse loukkaava. Koko viimeinen kappale pelkkää loukkaamista. Varsinkin kun mitään aihettakaan ei ole. "Ravintolatuttu" ei ole sen kummempi kuin "hyvän päivän tuttu".
Kysyin miestä sonniksi ja hän sanoi mua lehmäksi.
Olin töissä asiakaspalvelussa, jossa yksi asiakas (vanha ukko) sanoi minua maatuskan näköiseksi. Olin silloin 22-vuotias.
Se kun minua on syytetty siitä, mitä kumppani on itse tehnyt.