Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä on ollut loukkaavinta mitä sinulle

Vierailija
07.09.2025 |

on sanottu? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun minua on syytetty siitä, mitä kumppani on itse tehnyt. 

Vierailija
2/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toivonut että tappaisin itseni kun olen niin ällö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ei mulla jää tuollaiset asiat mieleen.

Vierailija
4/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et osaa leipoa!

Vierailija
5/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole äiti lapselleni.

Vierailija
6/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua on loukannut varmaan eniten se, että joku on kokenut oikeudekseen haukkua ja arvostella ulkonäköäni ja painoani. Näitä haukkujia ollut esim. oma äitini, anoppi, ex-mies, ex-miehen isä, jotkut luokkakaverit peruskoulussa... 

Vierailija
7/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö tilastoa

Vierailija
8/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu randomien mölinöistä, joten loukkaavinta on varmasti ollut joku sellainen mistä olen sydänverellä kertonut läheiselle, ja jota hän on sitten sumeilematta käyttänyt myöhemmin hyväkseen. 

Vierailija
9/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harmi että itsariyrityksesi ei onnistunut, olet täysi turhake maailmassa, yritä uudestaan ja tee kunnolla tällä kertaa"

Vierailija
10/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin (ei rooliallu) voi vastata.

Vierailija
11/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERÄS kutsui minua ravintolatutuksi. Määritelkää ravintolatuttu! Minulle se on synonyymi huoralle. Olin siihen aikaan kun tapasin tämän sanojan niin nuori että en edes olisi päässyt ravintoloihin yksin ainakaan Suomessa.

Ei tule kovasti sanottuja asioita mieleen, mutta tekoja ja tilanteita kylläkin. Tiedän mitä on pahoinpitely ja tiedän mitä on raiskaus ja mykkäkoulu. 

Mykkäkoululainen osasi kuitenkin lausua sanan 'ravintolatuttu'. Se on varmaan tullut sitten äidinmaidossa ja ollut ekoja sanoja jota poikalapsi oppinut. Äidinmaitopullo sitten vaihtunut kirkkaaseen väkijuomaan jolloin suusta tulee mitä vain sammakoitakin.

Vierailija
12/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N******n n****ija. Aviovaimoni on siis algerialainen ja tapasin hänet Ranskassa työreissulla.

Vierailija
13/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmi että itsariyrityksesi ei onnistunut, olet täysi turhake maailmassa, yritä uudestaan ja tee kunnolla tällä kertaa"

No oho, aivan kamalasti sanottu. 😬 Hän on itse epävakaa jne.

Vierailija
14/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvännäköine, mutta emätin on iso kuin lepakkoluola

Vierailija
15/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 'mitään osaamaton', sanoi vanhin siskoni aina kun asuin lukioaikana vielä kotona. Kuitenkin laitoin ruokaa ja siivosin, hoidin naapurin lapsia ym. Nyt filosofian maisteri, puhun kuutta kieltä, kotihommat sujuvat, raha-asiat kunnossa, töitäkin on riittänyt ym. Sukulaisten mielestä edelleen turhake, 'Kun ei se ole naimisiin mennyt vaan jäänyt vanhaksipiiaksi'! 

Vierailija
16/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin (ei rooliallu) voi vastata.

Äiti: "Onko se minun vikani ettei sinulla ole mitään kavereita, et missään käy ja kotona vain kyrmötät? Hulluinhuoneelle joudat".

M

Vierailija
17/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ERÄS kutsui minua ravintolatutuksi. Määritelkää ravintolatuttu! Minulle se on synonyymi huoralle. Olin siihen aikaan kun tapasin tämän sanojan niin nuori että en edes olisi päässyt ravintoloihin yksin ainakaan Suomessa.

Ei tule kovasti sanottuja asioita mieleen, mutta tekoja ja tilanteita kylläkin. Tiedän mitä on pahoinpitely ja tiedän mitä on raiskaus ja mykkäkoulu. 

Mykkäkoululainen osasi kuitenkin lausua sanan 'ravintolatuttu'. Se on varmaan tullut sitten äidinmaidossa ja ollut ekoja sanoja jota poikalapsi oppinut. Äidinmaitopullo sitten vaihtunut kirkkaaseen väkijuomaan jolloin suusta tulee mitä vain sammakoitakin.

Olet itse loukkaava. Koko viimeinen kappale pelkkää loukkaamista. Varsinkin kun mitään aihettakaan ei ole. "Ravintolatuttu" ei ole sen kummempi kuin "hyvän päivän tuttu". 

Vierailija
18/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miestä sonniksi ja hän sanoi mua lehmäksi.

Vierailija
19/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä asiakaspalvelussa, jossa yksi asiakas (vanha ukko) sanoi minua maatuskan näköiseksi. Olin silloin 22-vuotias.

Vierailija
20/20 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkotissi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän